Cloverdale schreef:lijstje ani ding: Miejj (Namen: Pluk, Guus) AF[image][image] 1. Kim_Aran (-> namen: Kim, Aran, Lianne) 2. _Sammy_ (->Roze hartje, naam???) 3.Milkaatjuh (->Milka) *mensen waarvan ik de naam heb gaan automatische voor Lijstje Avater: 1. X_Shirley_XDie van pluk is leuk
@ Mnon; Zou je namen voor mijn plaatjes willen zetten? Pinto *Plaatje met die pony over deur* Corrie *Andere plaatje dus * Alvast bedankt!
lijstje ani ding: Kim_Aran AF 1. _Sammy_ (->Roze hartje, naam???) 2.Milkaatjuh (->Milka) 3. Kim_Aran (nog een keer namen; kim, aran, lianne*mensen waarvan ik de naam heb gaan automatische voor Lijstje Avater: 1. X_Shirley_X[/quote]
Kim_Aran schreef:O, ja, je zou mij nog ff onderaan je lijstje zetten En dan met dat roze hartje welk roze hartje ?
lijstje ani ding: Milkaatjuh AF!1. _Sammy_ (->Roze hartje, naam???) 2. Kim_Aran (nog een keer namen; kim, aran, lianne*mensen waarvan ik de naam heb gaan automatische voor Lijstje Avater: 1. X_Shirley_X
wauwie vet mooi allemaal!!!wil iemand dr misschien ook een voor mij make???met de naam Quidou en/of Estheralvast bedankt als iemand t wil doen...
Mnon schreef:Ja maar daar kan ik geen 'bewegende' vinden...* Kan ook aan mij liggen hoor wat voor bewegende plaatjes
Mnon schreef:Ja maar daar kan ik geen 'bewegende' vinden...* Kan ook aan mij liggen hoor Dan moet je zoeken onder animaties ofzo..dan krijg je er heel veel Wel gewoon als internetsite bij google dan krijg je sites waar heel veel opstaan..