Inderdaad heel erg gaaf hierboven! Ondanks dat ik de meeste insecten - en dan vooral die extreme close ups - nogal griezelig vind, vind ik zulk soort foto's ook enorm gaaf!
Ah oke, Dan kan je er niet wat minder aan doen. In RAW kan je dit soort plekken namelijk makkelijker wegwerken Maar als je een wilt dat ik je laat zien/uitleg hoe de basis dingen in PS werken moet je het zeggen Help graag
Wegens omstandigheden afgelopen week geen foto in kunnen leveren. Mevrouw was even Toos Cameraloos Afijn, we gaan weer verder nu ik hem weer in handen heb Knappe opa van mijn aanstaande pupsel, Gizmo
Briljant Berber! Zo bewerkt of zaten die ballonnen echt zo vast? Lijkt of ze echt zo vastzitten...
Mariett
Blogger
Geplaatst: 21-07-16 10:36
Dankjewel Marlies! Haha dat lukte helaas niet, het paard vond de ballonnen een beetje spanend. Dit zijn 7 foto's (geloof ik) door elkaar, de eigenaresse tilde elk voetje apart op en hield de ballonnen op de goede plek omhoog en die heb ik samen gevoegd. Wat een werk!
Wat vinden jullie van de instellingen? Of zou dit aan de lens liggen? (Instellingen staan in de beschrijvingen van de foto's) Zou iemand me kunnen helpen?
Laatst bijgewerkt door joeluna op 21-07-16 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt