judithh schreef:Wat vinden jullie van de "nifty Fifty"-- "plastic fantastic" ? Is dat echt een lensje wat zo goed en fijn is als beweerd wordt?
Ik hoop dus dat ik de mijne nog heel terug krijg, maar als ik hlp moet geloven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judithh schreef:Wat vinden jullie van de "nifty Fifty"-- "plastic fantastic" ? Is dat echt een lensje wat zo goed en fijn is als beweerd wordt?
Nouks schreef:Leuk idee, ik ben idd best wel benieuwd hoe die van jou presteert in de omstandigheden waarin ik fotografeer! Laat soon wel ff van me horenIk zou zeggen: gewoon zoeken naar een net exemplaar van de F2.8 versie 1. Ze zijn er echt (zie mijn exemplaar, mag je best eens testen als je wil!). Een exemplaar dat eerst een kalibratie nodig heeft, zou ik persoonlijk niet aanschaffen. Dat is gewoon geen lekker begin met een nieuwe lens.
Nouks schreef:De 1D mk 3 is teruggeroepen geweest voor een fix. Het scheelt nogal of je body die fix wel of niet heeft gehad...
Maar goed, Kevin, neem gerust mijn 70-200 eens mee op een opdracht en dan maar eens zien waarmee je dan thuis komt
JAZZ4ff schreef:@HL 50mm f/1.2 schijn ook goede exemplaren te zijn, alleen bij minimum focus distance had ik back focus op mijn 1ste copy,
JAZZ4ff schreef:Volgende bruiloft probeer ik ook mijn primes 35/50/85 en135mm te gebruiken (als ik het aan durf).