[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:08

week 8:
Afbeelding

eens geprobeerd te uploaden met google+
hij lijkt wel scherper dan met tinypic!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:26

Week 8
Afbeelding

Mijn broertje met zijn vriendin :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:28

Niks nieuws gedaan deze week behalve op weekend naar de ardennen en een brouwerij bezocht, dus daar maar een foto van!

Afbeelding

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:38

Astor schreef:
Gefeliciteerd BTW :D

Bedankt! :D

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:25

Eerst allemaal drukte met tentamens en hertentamens en vervolgens een kapotte laptop.
Het zat allemaal even niet mee. Daarom een beetje heel erg laat nog mijn Week 6, Week 7..

Week 8 is een beetje een 'zoekplaatje'.
In de week na de hertentamens even een dagje naar de Veluwe geweest. Toen ik even zat uit te rusten zag ik twee spelende haasjes op de hei.
Ondanks de beperkende 200mm van mn lens was het erg leuk om te zien! (heb de foto nog wat bijgesneden in lightroom).
Afbeelding

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:41

Afbeelding

mijn kat weer eens in de studio
(een foto uit de oude doos,opnieuw bewerkt)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:26

Week 8 feedback:
Linsa: Leuke pony zeg! Jammer van de onscherpe foto, misschien naar je sluitertijd kijken en deze aanpassen? Het lijkt me namelijk een actie foto waardoor je sluitertijd misschien te kort was? Verder vind ik de achtergrond ook storend.
_Patriciaa: Foto is mooi scherp op de ogen. Wel vind ik de achtergrond wat te donker waardoor de foto te grauw is omdat de kat ook een wat donkere vacht heeft.
XiiaaooNaa: Geen hele bijzondere foto maar qua scherpte en belichting een prima foto!
Sanne_com: Hé, die foto herken ik haha. Was van de meeting in Rhoon toch afgelopen zomer? Mooi van scherpte, compositie en belichting. Wellicht even het vliegje wegwerken, deze stoort nu een beetje.
Binky Wat een leuke spontane foto! Qua scherpte mooi maar vind hem net wat te fel ogen
horserider22: Ik mis in deze foto een scherptepunt waardoor ik de foto niet zo sprekend vind. Wel vind ik de kleuren mooi in de foto van de verschillende bloemen!
MarBri: Prachtige foto! Echt carnavalsgevoel krijg je bij deze foto. Scherpte ligt ook mooi op de ogen!
wendy1987: Leuke spontane foto! Ik vind de zwarte randen aan de zijkanten een beetje to much waardoor de foto voor mijn gevoel wat grauw lijkt. Ik mis ook wat scherpte
GerdjeHoran: Grappige foto! Wel vind ik het vieze raam wat storend en zie ik veel ruis en mis ik wat scherpte op de ogen
billionache: Wat een mooie foto zeg! Mooie sprekende ogen heeft de hond! Wel zie ik wat ruis? Maar is niet storend!
Brechtjeee Vind het mooi hoe de kleuren overlopen in elkaar van de lucht. Qua compositie vind ik hem wat saai, hij spreekt mij niet zo
WiancaR: Ik vind je foto van week 7 goed gelukt hoor ! Kleuren zijn erg mooi en vind de spots op de toren juist wel wat toevoegen aan de foto! Echter mist de foto wel wat scherpte, dat is wel jammer want vind het een top foto!
Je week 8 vind ik qua compositie en scherpte erg mooi maar de belichting vind ik net wat te fel.
Bellatrix Mooi zelfportret! Niks op aan te merken
xFace Ik vind hem qua compositie net wat te krap. Als je wat meer ruimte aan de rechterkant en bovenkant had gelaten was de foto heel mooi qua compositie geweest. Ook mis ik wat scherpte op de ogen, deze had ik misschien ook wat meer opgelicht zodat ze wat meer 'twinkelen'
Crazyiris: Interessante compositie! Vind hem qua bewerking wat te saai, had de foto misschien wat meer opgelicht. Scherpte is ook jammer maar ook niet erg storend
EskeGirl: Mooie foto! Kleuren zijn leuk, niet erg spannende compositie maar verder geen minpunten
Mzorr: Mooie foto! Vind de blauwe achtergrond erg mooi passen bij het zwarte paard. Ook vind ik de twinkeling in de ogen erg mooi!
Deetjeeuh: Qua kleuren vind ik het een erg mooie foto! De bokeh in de achtergrond is ook erg mooi! Wel mis ik wat scherpte op de aap naar mijn mening
Nefertarie Interessante foto maar is het net niet voor mij. Vind het contrast tussen achtergrond en onderwerp te fel en over het algemeen vind ik de foto ook te druk.
it_is_me: Prachtige foto. NIks op aan te merken!
Sicayes: Erg mooie foto! Druppels zijn mooi scherp en de kleuren zijn prachtig!
manonfleur: Geen interessante foto in mijn ogen. Jammer van de witte waas en de foto mist wat scherpte
Marjooow: Mooie foto! Niks op aan te merken!
Rianne_ Mooie foto! Kleuren van het water en de lucht passen erg mooi bij elkaar en vind de brug ook leuk onderwerp! Wel mist de brug wat scherpte
Kimmetjee04: Weer een prachtig zelfportret! Vind het een erg leuk idee en mooi uitgewerkt!
Murthul: Wat een onwijs schattige foto ! Vind de foto wat onscherp en niet echt interessant qua kleuren
monbyou: Mooie foto! NIks op aan te merken
ponyaddicted: Op beide foto's zie ik ruis en vind ik ze allebei niet scherp genoeg. Je hebt wel een mooi springmoment gekozen bij de eerste foto. De tweede foto had mooier geweest als het andere paard er niet op stond, dit oogt nu wat storend. Binnenbak fotograferen is natuurlijk erg moeilijk maar voor een eerste keer ben je op de goede weg
Joysieee: Mooi qua compositie en kleuren! Ik had het oog wat meer opgelicht
Sodeletuut: Vind het geen interessante foto, hij spreekt mij niet. Wel vind ik de belichting mooi op het paard en de zwarte achtergrond
rosslover: Voor een silhouetfoto vind ik de foto in zijn geheel net wat te donker. Had de achtergrond veel lichter gezien, wel mooie bokeh in de achtergrond. Onderwerp vind ik ook niet erg interessant
Asselruiter: Prachtige foto en kleuren! Niks op aan te merken
Racheel: MOoie foto!
Jespri: Erg mooie foto! De vogels in de lucht geven de foto ook echt wat extra's!
glenstorm Leuke foto! Voor een binnenbak foto vind ik hem goed gelukt!
IsaCalixa:Leuk moment heb je gekozen. Het rode dekje vind ik ook erg leuk dat je deze in kleur hebt gelaten. Verder mis ik wel wat scherpte en is er ruis aanwezig
LOVESUSHI: Leuk gespeeld met scherptediepte!
ASH_: Mooie foto hoor! Ogen zijn mooi scherp zeg! En de kreukels zijn niet storend
crazy_horses Erg mooie kleuren! Hij mist alleen wat scherpte wat jammer is!
Killyen Mooie foto! Leuk ook dat de keur van de lippenstift terug komt in de trui!
S_imonee: Prachtige foto! NIks op aan tem erken
Heavenslove Wat een lieve foto zeg! Compositie is ook erg mooi! Ik vind het gezicht van de vrouw/meisje wel wat te overbelicht
_kiki_: Mooie foto! NIks op aan te merken
sorsie: Schattige foto! Ik vind hem alleen niet zo sprekend
Leonyr: Prachtige foto zeg! Interessante compositie en erg mooi scherp!
Jessica_1998 Deze foto spreekt mij niet zo. Vind de pose van de hond niet sprekend en daarbij mis ik ook wat scherpte. Ik had ook een wat lager standpunt genomen
SharonPlugge: Schattig stel! Leuk uitgesneden ook!
k_m: Wat een mooie foto zeg! Erg mooi die kleuren in de achtergrond en ik vind het ook erg mooi dat de onderkant van het glas onscherp is!
Jacobeho: Vind de foto niet zo sprekend. Het konijn springt er ook niet uit , ik vond het zelfs lastig om te zien dat er een konijn zat. Dit komt denk ik omdat het konijn dezelfde kleur heeft als de achtergrond waardoor deze hierin wegvalt
SternPhoto MOoie foto! Scherpte op de ogen is erg mooi. Wel had ik de foto van boven nog wat meer bijgesneden

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:44

week 8

Nog eentje van vorige week.

Afbeelding

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:45

Week 8:
Zelf niet zo tevreden, maar ze kwamen al in actie voordat ik mijn camera goed had ingesteld :')
Maar ik lever liever dit in dan niets :)
Mis zelf wat scherpte en vind het jammer dat het achterste paardje er maar zo half opstaat.
Afbeelding

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:47

Mijn week 8.
Een foto van vorig weekend want ik ben er niet aan toegekomen om deze week foto's te maken.

Afbeelding

Jessica_1998

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:54

Ik zat hier op m'n hurken, had m'n camera zelf iets lager nog, alleen lager kon niet want t gras was nat.. Komende week beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:55

Bedankt Taarss voor je feedback! :D
Toch leuk dat hij in de smaak valt!

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:06

week8
Helaas een foto van een paar weken terug, vorige week geen tijd gehad door en dit weekend druk aan het schilderen op mijn kamer. *\o/*
Afbeelding

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:18

Mijn foto voor week 8:

Afbeelding

Helaas een foto uit de oude doos, ook ik lig ziek op bed. Deze foto is gemaakt tijdens mijn vakantie in Tanzania deze zomer.

Geüpload via Picasa.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:19

Mijn POTW
Afbeelding
De foto is wat aan de lichte kant, is bewust.
Maar de foto is zelfs ook zonder enig studiomateriaal gemaakt.
Puur alleen met natuurlijk lichtinval via een dakraam(vandaar het vierkantje in zn oogjes)

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:32

Week 8.
Afbeelding

Allemaal super bedankt voor de feedback van vorige week!

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:35

SharonPlugge: lief en mooi!
Dandy200: prachtig!!! Maakt meteen benieuwd naar de tranen van het kindje... De emotie komt wel binnen.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:39

PenS schreef:
Dandy200: prachtig!!! Maakt meteen benieuwd naar de tranen van het kindje... De emotie komt wel binnen.

Dankje. Het kindje huilde waarschijnlijk omdat hij niet mee mocht lopen, met onze reisgroep.
Echt begrepen we het kindje natuurlijk niet :)

Vind het zelf een mooie foto, maar vind het opzich ook nog best zielig dat ik het kindje zo huilend op de foto heb gezet.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:53

Week 1
AfbeeldingWeek 8 by equestrianmy, on Flickr
Nog van de sneeuw, een snelle kiek, maar ik zou graag verbeterpunten willen horen!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:54

Aaah! Bijna vergeten een foto te plaatsen, mega druk geweest ook dus even een fototje van toen er nog sneeuw lag *D

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:55

Ik twijfel nog wat in te leveren: opnieuw een leeuwenfoto of toch maar voor de aapjes gaan :')

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:55

Bumblehorse schreef:
week 8

Nog eentje van vorige week.

[ [url=m/JaN1xa.png]Afbeelding[/url] ]

vind deze foto erg mooi :)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:00

Ben een week 8 foto helemaal vergeten te maken..
Bij deze een telefoon foto we hebben deze week een nestje kittens <3

Afbeelding

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:03

Mijn week 8: (helaas een oudere foto maar ben de hele week ziek geweest ;( )
Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:04

Wat super tof dat er zoveel mensen elke keer weer de moeite nemen om feedback te geven!
Heel erg bedankt!!

Mijn foto voor week 8
Afbeelding