Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind je belichting nog niet helemaal fijn wegkijken, zou iets meer licht van links gebruiken. Ietwat krap in de compositie boven ook, als je een liggende foto maakt zou ik zelf liever de hond net iets meer van opzij zien zodat je wat minder lege ruimte hebt. Wel een mooie expressieve hondenfoto 
Het boontje dat links er net afvalt nog even weghalen, dan issie helemaal goed
En goed op je witbalans blijven letten, hij lijkt me wat gelig!
Binnebakken zijn altijd heel lastig, toch nog een nette foto uitgekregen. Ik denk dat je met oefenen nog meer uit de zwart/wit omzetting kan halen, ruis kan juist met z/w heel mooie staan ook! Zeker mee verder oefenen dus
Persoonlijk ben ik ook niet zo heel erg van de colour-splash, maar dat is smaak.
potw 8 by simoneprinsie, on Flickr 

Ik vind alleen dat de vignettering een beetje overdreven is, maar dat kan persoonlijk zijn 

Heel knap gedaan! 
Hij is goed scherp en je hebt je mooie ogen heel overtuigend weten vast te leggen 
Veel beterschap met je schouder!
Alleen jammer dat het gezicht van het aapje wat donker is, daardoor gaan er details verloren.

Leuke foto, hij lijkt ook mooi scherp 

Kimmetjee04 schreef:Vervolg feedback week 8
Horserider22
Mooi bosje bloemen & leuke kleuren. Wat was je scherpstelpunt? Waarmee had je de foto geupload? Ik upload mijn foto’s via flickr en dan worden ze vaak scherper (wat soms ook nadelig is) i.p.v. minder scherp.
Deetjeeuh schreef:Sheran schreef:Hee allemaal, kan ik nog meedoen hier? Ik was het topic kwijt sinds december, want toen ging ik een tijd naar Athene... mag ik er nog bij?
Lees de openingspost.
Volgens mij wel ja, leuk!
. Ik zal straks beginnen met beoordelen

erg mooi wederom. Je visagie is ook echt gaaf. Er was iets wat me een klein beetje stoorde maar kon mijn vinger er niet op leggen.. maar Killyen verwoord het perfect (wat betreft de compositie) Maar over het algemeen wederom een prachtige foto. Ik ben enorm van van je werk. Het ziet er altijd bijzonder uit.
Wel een leuk blijhoofd.
erg mooi.
ik kan niet wachten tot de ijsbeertweeling in Blijdorp naar buiten gaat.

Sicayes schreef:Deetjeeuh: Geen pluspunten? Gekkie, ik vind hem juist heel goed. Er zit een ontzettend interessant lijnenspel in je foto door de takken waar hij op zit, het touw achter hem, de boom die recht omhoog steekt en weer het touw rechtsboven. Ook dit is een foto waar de algemene regel ‚meer ruimte in de kijkrichting’ eigenlijk vervalt, want het past wel zo bij deze foto! Hij lijkt alleen iets bewogen, maar vind hem verder echt leuk!

In dit geval mooi gelukt. Fijn gecentreerd en geïsoleerd van de achtergrond. Ook mooi licht, al heb ik het idee dat er daardoor wel wat ruisvorming naar voren is gekomen.