Maar eerst ...
@Biies, Dat zijn echt al hele mooie foto's!! je compositie is erg goed! Ik denk dat je vooral nog wat te winnen hebt bij nabewerking, dan kan je de harde schaduwen van foto's genomen in de zon eventueel wat verzachten, want dat is momenteel mijn enige opmerkingen zowat (bij die met de palomino)
En bij de andere, ja zijn mooie foto's, ga maar wat experimenteren met een eigen stijl creëren

rond de 50€ zou ik nu zeggen
@freedomshet, ook heel mooie foto's! Bij een paar kan je nabewerking denk ik nog wat extra hebben en blijven ze wat "gewoontjes", hoewel de basis qua compositie enz. wel echt goed zit. Bij foto 2-4/6 zit ook je scherpte-diepte heel mooi, dat is bij de andere ietsjes minder.
Gemiddeld ook rond de 50€ (die ik opnoemde vind ik net wat beter, dus daarvoor dan eerder naar de 70€)
@Jasia, Ik zou ook nog wat verder oefenen, bij de eerste foto zou je scherptediepte mooier kunnen als het meisje wat verder van de achtergrond staat. De tweede vind ik qua beeld wel mooi, maar zou qua uitsnijding wat beter kunnen (minder boven modellen, meer onder)
@horserider22, de laatste twee vind ik wel echt heel mooi! De andere drie net iets minder denk ik, dus ook wat verdeeld. Ik zou zeggen rond de 30-40€
Amado7, op zich zeker leuke foto's, maar zoals al eerder aangegeven, ze missen nog wat kleur en wat contrast? denk ik .. Maar goed bezig wel! Ik zou ook rond de 15-20€ schatten.
@Myponyhoward, je laatste reeks is inderdaad wel mooi! Scherpte-diepte zit echt goed. Ze kunnen denk ik wel net nog wat scherper en mss wat meer contrast, maar dat is ook een stuk smaak waarschijnlijk. Voor de laatste reeks rond de 50€.
@AbleToDream, 50€ .. nee haha mopje, ik ben aan het sparen om een shoot bij je te kunnen doen, ben echt geweldig fan van je foto's, dus die 200€+ zijn je foto's zeker waard!
Kwaliteitsverlies door upload is zeer waarschijnlijk, maar bij deze een paar van mijn laatste foto's
Ik vraag zelf nu 35€ voor 5 foto's.