RoOs_Marijn schreef:die camera maakt super foto's, vind ze allemaal erg mooi!

Degene die erachter staat maakt super foto's.
Camera kan nog zo goed zijn, maar als jij een prutser bent, komt er geen fatsoenlijke foto uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoOs_Marijn schreef:die camera maakt super foto's, vind ze allemaal erg mooi!
Aster_ schreef:Yeaa
Mijn Canon Ixus 850 IS is binnen!
Zijn mensen hier tevreden over de Panasonic Lumix DMC-FZ50?
Ashleey_ schreef:Ik zit nu héél erg te twijfelen! Wat vinden jullie?
Fujifinepix kopen voor €199,- ? (nieuw in winkel)
Mietje schreef:RoOs_Marijn schreef:die camera maakt super foto's, vind ze allemaal erg mooi!![]()
![]()
Camera kan nog zo goed zijn, maar als jij een prutser bent, komt er geen fatsoenlijke foto uit
Horsy_Lover schreef:Nieuwe camera gekocht maar nu verzekeren of niet en voor hoeveel? Iemand ervaringen? en/of tips?
Horsy_Lover schreef:Horsy_Lover schreef:Nieuwe camera gekocht maar nu verzekeren of niet en voor hoeveel? Iemand ervaringen? en/of tips?
Ashleey_ schreef:Hmmmm doe het toch niet!
Vanwege de batterijen... toch telkens weer dat je ze teveel op moet laden..
Dus ga nu toch sparen voor een Panasonic! FZ7 geloof ik!
Mietje schreef:RoOs_Marijn schreef:die camera maakt super foto's, vind ze allemaal erg mooi!![]()
![]()
Bienotje schreef:Ligt eraan hoe duur je camera is denk ikEn hoeveel je deze gebruikt, waarvoor dus. Voor proffesioneel gebruik je deze meer dan voor af en toe een foto. Mijn fuji heb ik ook beslist niet verzekerd, zou balen zijn als deze stuk gaat maar hopenlijk gebeurt dat niet of pas als ie alweer is verouderd. Maar een camera van ca. € 250 is wat anders dan een dig. SLR voor ca. € 1000,-
naadje24 schreef:ik heb ook de canon eos 400D en ik heb m dus wel degelijk verzekerd aangezien het voor mij echt een klap geld is (de aanschaf)
ik heb wel een wat duurdere verzekering en betaal 9,95 p.m. maar is dan ook tegen alles verzekerd...
ook zandschade,waterschade,diefstal,enz...enz...
classic_life schreef:Mensen ervaring met de Canon Powershot A710 IS?
paOlien schreef:Mijn Fuji Finepix S5600 is er!![]()
Yeah, ben er echt blij mee!
classic_life schreef:classic_life schreef:Mensen ervaring met de Canon Powershot A710 IS?
no one
paOlien schreef:Mijn Fuji Finepix S5600 is er!![]()
Yeah, ben er echt blij mee!