IsaCalixa schreef:Feedback week 27:S_imonee: Wat een leuke foto

Ik vind het wel komisch lijken met dat bloemetje zo voor z'n mond. Wel lijkt hij wat onscherp, komt dat door het uploaden?
Bedankt voor je feedback. De onscherpte komt inderdaad door het uploaden. Ik moest hem nog plaatsen maar had zo gauw geen pc of laptop bij de hand. Ik heb hem van Facebook geplukt en via bokt weer geupload..
Shiloh schreef:S_imonee: wat een scheetje! Dat warrige koppie zo boven die planten uit. Erg leuk. Ik vind vaak het onderwerp niet in het midden een heel gaaf effect hebben, maar hier vind ik juist zo in het midden erg leuk, omdat hij je recht aankijkt en het echt zo'n "kiekeboe" effect heeft. Jammer alleen van het bloemetje net voor zijn lip. Ook weet ik niet waar het hem precies in zit, maar ik lijk nét dat beetje scherpte te missen. Misschien omdat het neusje net niet helemaal scherp lijkt, en omdat de ogen zo verstopt zitten achter die plukken haar valt dat wellicht wat meer op. Een onscherp neusje hoeft namelijk niet per direct een probleem te zijn wat mij betreft.
Bedankt voor je uitgebreide feedback! De onscherpte zit hem vooral in het uploaden (van FB via boktupload)
Ik vond het ook zo'n aanstekelijke foto, precies wat je zegt; zo'n kiekeboe effect 
Ik zal bij mijn week 28, mijn foto van week 27 nog wel even in link plaatsen. Dan is hij in ieder geval wat beter van kwaliteit.