[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:10

IsaCalixa schreef:
Feedback week 27:

Danielle_h: Die zwarte rand om de foto, komt dat door jouw lens? Dat vind ik wel wat jammer namelijk. Verder, bij alles wat klein is, of het nou een hondje is of een kindje, altijd van een laag standpunt nemen :) Dan springt ie meer de foto uit.

IsaCalixa, bedankt voor je feedback. De zwarte rand is een effect waarmee ik op dat moment aan het spelen was. Vind het ook niet geslaagd. Helaas niet met RAW genomen dus zit er aan vast ;)

kirsten4

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:14

IsaCalixa, dankjewel voor je feedback!

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:25

IsaCalixa, dank je wel voor je feedback. :). Ik houd geloof ik wel van weinig contrast en haal het er ook speciaal uit om het wat uit de realiteit te halen zeg maar. Maar ik ga nog meer van deze serie bewerken en zal er wat mee experimenteren. Het is ook altijd wel moeilijk inschatten hoe de instellingen van het scherm van de kijker is, geprint is het wat makkelijker doseren.

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:50

Mijn week 28 alvast maar, vandaag aangekomen op onze vakantiebestemming in Noorwegen!
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:51

I.o.v. met Agossie hierbij nog week 27 en alvast week 28. Beiden zijn gemaakt in Taman Indonesia. Het was echter zo druk en heet dat ik niet de mooie foto's heb kunnen maken die ik in gedachten had. Volgende keer beter. :j

Week 27
Afbeelding

Week 28
Afbeelding

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:53

Dankjewel IsaCalixa voor de feedback!

Leuk dat mijn feedback zo gewaardeerd wordt. Dat motiveert om het te blijven doen. Zal straks kijken of ik nog tijd heb voor een rondje. Heb eerst nog wat foto's van vandaag uit te zoeken.

Hoe dan ook eerst mijn week 28. Ik ben stiekem zo trots op deze foto! En het onderwerp is ook nog eens mijn eigen hondje, dus kans is groot dat die hier aan de muur komt. Haha.

Week 28:
Afbeelding

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:11

Bedankt voor de feedback IsaCalixa!!!

Omdat ik deze week waarschijnlijk geen tijd meer ga hebben om nog foto's te maken, maar toch een nieuwe wou inleveren... Vandaag nog snel wat geprobeerd, maar niet echt een hoogstandje deze keer dus.
Week 28
Afbeelding
boktupload

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:47

|o Week 26 en 27 gewoon vergeten in te leveren..
Hier alsnog week 26 en 27.

Week 26
Afbeelding

Week 27
Afbeelding

En ook maar gelijk week 28, voordat ik die ook vergeet...

Week 28
Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:56

Wat een gave foto je week 26 Fristilover!

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:27

Nog weer eens gaan zitten voor een rondje, terwijl Lightroom mijn 1000+ foto import verwerkt :+

Ik heb het gedaan vanuit de lijst, dus ik heb het zelf bijgeschreven commentaar niet gelezen.

Feedback week 27:

Agossie: Heel gaaf beest! Mooie geïsoleerd uit de achtergrond met de scherpte diepte. Alleen voor mijn gevoel is die net een beetje te ondiep, waardoor ik het gevoel heb dat de scherpte vooral op de snavel ligt en minder in het oog. Dat is wat jammer. Maar hoe dan ook mooi imposant!

Appelstroop: Gave compositie en oogpunt. Springt er echt uit zo. Ik denk dat ik zelf de onder rand er niet op had gelaten en precies daarop had gecropt. Heel gaaf gedaan!

Athelas: Aaahw, die ligt lekker te luieren! Mooie foto, mooi scherp en mooie onscherpe achtergrond. Ik had de vlekjes bij het rechteroor denk ik weggewerkt. Ik weet niet of het bultjes zijn, of gewoon iets dat in de vacht vast zit, maar het leidt wel een beetje af.

Bellatrix: Lekker heldere foto. Ik vind de kleuren van het halster en het touw op een leuke manier afsteken. Lekker fris. Heel mooi scherp ook, en het contrast met de felgroene achtergrond is erg mooi. Ik had hem rechts of niet ruimer geschoten, of net krapper gecropt. Ik vind een echt afgesneden kont wat minder storen dan een nét aan afgesneden komt.

Biebz: prachtig zo'n rups! Mooi scherp op het lichaam. Een beetje jammer dat de bovenkant van de rups niet helemaal scherp lijkt. Ik vind het onscherpe takje op de voorgrond iets te nadrukkelijk aanwezig. Achtergrond is wel heel mooi zacht en rustig!

Bumblehorse: Whah bijzondere foto, moest echt even kijken. Gaaf gedaan. Ik vind de bovenkant een beetje storen op de een of andere manier. Ik denk dat als je de bovenkant er een stukje afgehaald had dat die wellicht nét ietsje rustiger en mysterieuzer had geoogd. Ik denk dat ik dat vind omdat het plafond weer lichter is, terwijl er een donker stuk onderzit, het leidt daardoor nu wat af van de bowling machine. Als je die bovenkant eraf haalt denk ik dat je net wat meer de foto en de diepte in gezogen wordt.

caaramel: Mooi zo dat uitzicht naar de waterkant en de lampen. Gaaf het effect van die lampen ook zo vertikaal het water in. Ik heb alleen het gevoel dat het scherpte punt ergens op het water ligt en dat de horizon en huisjes onscherp zijn. Daardoor mist die net die haarscherpe wouw factor voor mijng evoel.

Calice: Leuke foto! Paard staat er met een leuke attente blik op. Doordat de kop lichter lijkt dan de kont, en de kop ook nog aan de linkerkant staat waar de zon een wat "flare"effect geeft en het extra verlicht, vind ik het verschil in licht/kleur/fletsheid versus harde kleuren tussen linksboven en rechts onder wat te groot. Ik denk dat de foto mooier uit was gekomen als je een stapje of twee naar links had gezet en de pony dus meer van voren nam. Paard is wel mooi scherp :)

Danielle_h: Leuke foto en heerlijk dat blije mannetje! Alleen voor een blije zonnige dag vind ik de foto in de nabewerking erg donker ogen. Ik snap wat je hebt willen doen met de wat donkerdere hoeken, maar ik vind het effect te groot en daardoor het geheel wat te donker en minder fris. Ik denk dat het creëeren van een zonneflare hier ook wel een gaaf effect gehad had kunnen hebben. Ik heb daar laatst zelf een leuke uitleg over zitten kijken: https://www.youtube.com/watch?v=xEd1hR-Pok0

Eefsel2109: Ik ben zo'n fan van jou honden foto's in deze stijl. Altijd van die mooie zachte kleuren en uitstraling. Hier ook weer. De onscherpte grasprietjes op de voorgrond zijn leuk en subtiel. Prachtige scherpte diepte en mooie rustige uitstraling. Je wordt echt zo die trouwe lobbes ogen ingezogen.

Fem: Mooie collage. Het onderwerp is meteen helder en duidelijk. Opbouw van groot naar klein in zo'n punt erg leuk gedaan. Ik vind wel met name de eerste twee foto's wat te donker met vrij veel zwart waar geen contrast meer in te zien is.

Gub: Wat een heerlijk hollands plaatje. Mooi die kleuren en de rust die het uitstraalt en de sfeer van die molen. Het is een kleinigheidje, maar ben nieuwschierig of het plaatje nog idilischer was geworden als je de horizon of mooi onderaan op een derde van de hoogte had gelegd (en dus van onder wat weggehaald) of echt mooi in het midden (en dus van boven wat weggehaald).

horserider22: Aaah, wat een schatje! Hele leuke compositie. Ik had de foto denk ik het mooiste gevonden als de hele hond scherp was geweest. Omdat je zo recht van de zijkant kijkt en er niet veel diepte in de foto zit

Ingvild: Hele mooie rustige foto, met mooie heldere kleuren. Niet te hard. prachtig scherp! Ik vind hem zelf wel iets te krap afgesneden links. Ik zou bij zo'n afsnede net het midden van de borst willen zien, zodat iets meer aanzet van de nek hebt.

IsaCalixa: Hele mooi foto. Model staat er prachtig op en ik vind de compositie erg leuk! Ik heb wel het gevoel dat je de kleurbalans iets teveel richting de groene tint hebt ingesteld. De huid oogt wat groeinig.

jesicaaaa: Sorry, ook deze week mis ik echt scherpte in je foto. De compositie is erg leuk en het paard staat er in een leuke houding op. Maar zonder een scherp onderwerp is een foto gewoon niet zo interessant.

JewEmm: Hele aparte foto. Ik vond hem zo apart dat ik even terug gezocht had wat je erbij geschreven had. Hij heeft inderdaad veel korrel, maar ik vind het eigenlijk wel wat hebben.

joeluna: Leuke spontane foto! Dames staan er leuk op en je hebt ze mooi scherp. De achtergrond had voor mij wat onscherper gemogen. Omdat je je onderwerp zo precies in het midden hebt, was ik nieuwsgierig en ben ik eens terug gaan kijken in je foto's van het afgelopen half jaar en daar valt me eigenlijk ook op dat je je onderwerp vrijwel altijd in het midden hebt. Ben je bekend met de regel van derden? Ik zou eens opzoeken wat dat betekend en daar eens mee gaan experimenteren. Het kan je foto's heel snel een stuk interessanter maken. Hier leggen ze het eigenlijk heel goed uit: http://vinkacademy.nl/fotografietips/co ... -verschil/

Joysieee: Leuke foto! Paard is prachtig scherp en de kleuren zijn mooi helder, maar niet te hard. Mooie scherpte diepte ook. Foto lijkt wel wat korrel en ruis te hebben. Had je een hoge ISO gebruikt?

kirsten4: Mooie foto en mooi moment ook! Ik had in eerste instantie het gevoel dat het scherpte punt vooral op het ACON bord ligt en niet op het paard en de ruiter, maar later valt me op dat eigenlijk er niet veel scherpte diepte is en dat dat niet is waarom ik paard en ruiter nét niet helemaal scherp vind. Daarom denk ik dat je sluitertijd net korter had gemoeten. Of het is de verklein methode geweest, maar ik mis dus net dat beetje scherpte op het paard. Het stukje hindernis rechts had ik er denk ik afgecropt. Misschien is de foto uberhaubt wel leuk in een vierkante verhouding.

Lindatjuhhh: Wouw! Súper mooie foto. Hele mooie zachte kleuren en de overgang van licht naar donker maakt de foto super interessant. Ik kan alleen wel goed zien dat je zelf een zon flare erin hebt bewerkt. De schaduw van het oor op het hoofd klopt namelijk niet, met de hoek waaruit de flare komt. Probeer bij dat soort technieken echt oog te houden voor waar het licht oorspronkelijk vandaan kwam, zodat schaduwen blijven kloppen.

LoveSenna: Leuke foto! De achtergrond is super mooi zacht. Jammer dat het insect nét dat beetje scherpte lijkt te missen. Ook mag het geheel van mij iets frisser en wat lichter.

Luckyy80: Héle leuke foto. Er zit symmetrie in en is toch heel speels. Mooie heldere kleuren en een frisse foto waarin oa. het licht mooi de aandacht naar het onderwerp trekt. En ook super mooi scherp!

Lynn85: Héle mooie foto. Leuke compositie en mooie zachte uitstraling en sfeer. Ik had links misschien net iets meer paard en net iets meer nekaanzet net iets mooier gevonden nog.

Mariett: Héle gave foto. Mooi met het licht gespeeld en het silhouet van de koe en dan die lange schaduwen en het mooie contrast tussen rechts fel licht en links heel donker is gewoon heel gaaf gedaan. Ik heb eigenlijk geen verbeter punten. Hooguit dat de foto wat ruis lijkt te hebben, maar dat is in dit soort suboptimale licht situaties ook niet altijd te voorkomen en het geeft ook wel juist weer een wat oudere rustieke sfeer.

MarijeR: Gaaf! Heel mooi scherp. Het contrast tussen de haarscherpe donkere vogel met die knalrode ogen en de zachte kleuren in een mooi onscherpe achtergrond geeft een heel gaaf effect, die je zo het oog van de vogel in trekt. Het grassprietje rechts onder de vogel had ik denk ik proberen weg te werken. Die leidt net een tikje af.

Marjoow: Leuke foto. Mooie heldere kleuren en mooi scherp. Compositie vind ik ook erg leuk. Ik zag de graafmachine en dacht, daar heeft ze vast zelf iets over gezegd... Hij is inderdaad jammer, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen inderdaad.

Moirin: Gaaf zo dichtbij. Heel mooi scherp. Alleen wat jammer van het blaadje links en het geheel zou van mij ietsje lichter mogen.

Murosch: Leuke foto! Mooie scherpte en scherpte diepte. De foto is wel wat overbelicht bij de witte vacht op neus en schouder. Ik ben benieuwd wat het naar beneden halen van de hooglichten voor effect heeft.

NESCAFE: Het blijft altijd zo'n feestje om jou foto's te openen. Nu ook weer! Wouw! <3 Prachtige sfeer! Ik zit me af te vragen of de horizon een tikje scheef lijk, of dat dit optisch bedrog is?

Niobe: Ook dit keer weer echt een gave foto! Heel erg speels, en het zwart witte geeft het een hele leuke retro look. Het contrast tussen scherpte en beweging is erg leuk! Ik vind de straat op de achtergrond niet storen, het geeft juist een heel leuk speels straatbeeld wat mij betreft.

pradadaan: Súper leuk! Meisje is prachtig scherp, hele mooie scherpte diepte en de "pixiedust" geeft een hele mooie sprookjes sfeer. Echt heel leuk gedaan. Kan geen verbeterpuntjes verzinnen eigenlijk!

Quir: Gaaf, dat contrast tussen dat zwart en die felle kleur. Bloem is mooi scherp ook. Kan ook bij jou eigenlijk niks verzinnen om te verbeteren.

Revanches: Hele leuke foto. Het zwart wit effect heeft ook echt wat! Mooie scherpte diept en ook de compositie vind ik echt heel leuk dat zowel paard als ruiter zo omkijken. Ik vind halve uitsnedes of afsnede vaak of net te wijd of net te krap, maar vind hem hier eigenlijk precies goed!

Sanne_com: Mooi! Gaaf die kleuren van dat water! En de algehele compositie vind ik ook erg gaaf! Optisch lijkt het huisje net wat over te kantelen naar links, ondanks dat je wellicht de camera keurig horizontaal had. Ik ben benieuwd of hij nét dat tikje meer áf oogt als je hem een tikje zou kantelen.

Sicayes: Aaaahw! Wat een heerlijke dromerige plaat. Heel mooi gedaan. Prachtig die zachte kleuren zo! Prachtige scherpte diepte! Heel mooi het vertrouwen vastgelegd tussen meisje en paard. Echt een top foto!

S_imonee: wat een scheetje! Dat warrige koppie zo boven die planten uit. Erg leuk. Ik vind vaak het onderwerp niet in het midden een heel gaaf effect hebben, maar hier vind ik juist zo in het midden erg leuk, omdat hij je recht aankijkt en het echt zo'n "kiekeboe" effect heeft. Jammer alleen van het bloemetje net voor zijn lip. Ook weet ik niet waar het hem precies in zit, maar ik lijk nét dat beetje scherpte te missen. Misschien omdat het neusje net niet helemaal scherp lijkt, en omdat de ogen zo verstopt zitten achter die plukken haar valt dat wellicht wat meer op. Een onscherp neusje hoeft namelijk niet per direct een probleem te zijn wat mij betreft.

Tigress: Gaaf zo die felle kleuren tegen die dreigende lucht! Het geeft net dat beetje extra ipv "gewoon een parachutist" ... (alhoewel, zo gewoon is dat niet, maar het geeft dat beetje extra's). Ook leuk dat het onderwerp scheef hangt, dat geeft wat speelsheid. Hij lijkt een tikkeltje onscherp, maar ik heb eigenlijk het idee dat dat door de verkleining komt.

Tivara: Ik wist door deze foto gelijk welke foto vorige week bij jou hoorde. Je hebt in dit soort foto's echt je eigen stijl te pakken. Leuk! Ook deze vind ik weer geslaagd, al had die van mij aan de onderkant wat meer gecropt gemogen, ik vind het moddervlak iets te groot en nadrukkelijk aanwezig. Het doet een beetje af en de mooie kleur contrasten tussen gras en lucht. Probeer eraan te denken je horizon recht te trekken.

xMaxxiee: Leuke foto! Hele bijzondere kleuren voor een bloem foto. Dat bordeaux op de achtergrond heeft echt wat. De bloem zelf vind ik niet zo bijzonder, maar het contrast tussen het geel en bordeaux is heel gaaf.

En dan ook de laatkomers voor deze week nog maar even doen :P

Jespri: Mooie foto! Hele leuke compositie, super mooi scherp en de kleuren passen prachtig bij elkaar en geven een mooi rustig beeld. Ik vind de lucht op de achtergrond wel ietsje te hard en fel.

GerdjeHoran: Je hebt het paard mooi scherp, maar ik vind de compositie helaas iets minder geslaagd. Doordat je de benen maar half ziet, oogt de houding van het paard niet zo natuurlijk en een beetje vreemd. Ik zou hem aan de onderkant denk ik gecropt hebben tot op de borst, dan valt gelijk die onnatuurlijke houding weg. Denk er ook aan horizontale lijnen op je achtergrond mooi recht te trekken.

magda_90: Ik vind het contrast met de kleuren wel erg gaaf, maar ik vind het jammer dat het vogeltje net niet helemaal scherp lijkt te zijn (of komt dat door de verkleining). Ik denk dat de foto net wat mooier uit de verf komt als je wat meer ingezoomt cropt en de vertakking van de tak links helemaal eraf knipt. Misschien zou ik zelfs wel voor een vierkante verhouding gaan. Dat trekt de aandacht net wat meer naar de vogel toe en geeft een algeheel rustiger beeld denk ik.

Fristilover: (alleen week 26) Hele leuke foto. Echt een show momentje! Mooi scherp ook! Misschien had ik hem iets rustiger/mooier vinden ogen als hij aan de onderkant iets korter afgesneden was tot net boven de knie van het meisje en het kruis van het paard.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:35

Bedankt voor de feedback! Ik baalde zelf een beetje van hoe de bloem erbij stond, ben niet helemaal tevreden. Maar moest perse iets geels hebben voor op de foto voor de challenge :')

En wat denk je, een dag later was die bloem helemaal uit en had ik dus wel een levend bloemetje erop kunnen zetten _-:(

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:36

Iedereen bedankt voor de feedback :j

Mijn Week 28
Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:37

Dank jullie voor de feedback! Hoop de komende weken echt wel toffe foto's in te kunnen leveren! Heb er nu al zo'n zin in!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:43

Wauw, bedankt voor de feedback! Ik vind het ook een leuke foto :) en inderdaad, ik heb zelden gefotografeerd met zo'n hoge ISO, dus er zit wat ruis in. Maar ik vond het inderdaad ook wel wat hebben :)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 00:05

Super bedankt voor de feedback Shiloh!
Ik zie de ruis inderdaad ook, ISO was 200.. Ik heb de laatste tijd inderdaad vaker heel snel last van ruis, terwijl dat echt niet hoort. Mijn camera heb ik pas een jaar en hij zit nog lang niet aan z'n clicks. Ik heb een Canon eos 70D met Canon 70-200mm F4 lens. Weet jij toevallig hoe ik dat kan laten checken? Sensor reinigen? Kalibreren? Of roep ik nu hele rare dingen :')

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:33

Shiloh, weer bedankt voor de goed onderbouwde feedback. Bedankt ook voor de link!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:42

IsaCalixa schreef:
Feedback week 27:
S_imonee: Wat een leuke foto :P Ik vind het wel komisch lijken met dat bloemetje zo voor z'n mond. Wel lijkt hij wat onscherp, komt dat door het uploaden?

Bedankt voor je feedback. De onscherpte komt inderdaad door het uploaden. Ik moest hem nog plaatsen maar had zo gauw geen pc of laptop bij de hand. Ik heb hem van Facebook geplukt en via bokt weer geupload..

Shiloh schreef:
S_imonee: wat een scheetje! Dat warrige koppie zo boven die planten uit. Erg leuk. Ik vind vaak het onderwerp niet in het midden een heel gaaf effect hebben, maar hier vind ik juist zo in het midden erg leuk, omdat hij je recht aankijkt en het echt zo'n "kiekeboe" effect heeft. Jammer alleen van het bloemetje net voor zijn lip. Ook weet ik niet waar het hem precies in zit, maar ik lijk nét dat beetje scherpte te missen. Misschien omdat het neusje net niet helemaal scherp lijkt, en omdat de ogen zo verstopt zitten achter die plukken haar valt dat wellicht wat meer op. Een onscherp neusje hoeft namelijk niet per direct een probleem te zijn wat mij betreft.

Bedankt voor je uitgebreide feedback! De onscherpte zit hem vooral in het uploaden (van FB via boktupload)
Ik vond het ook zo'n aanstekelijke foto, precies wat je zegt; zo'n kiekeboe effect :P

Ik zal bij mijn week 28, mijn foto van week 27 nog wel even in link plaatsen. Dan is hij in ieder geval wat beter van kwaliteit.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 15:09

Bedankt voor je feedback & tips Shiloh! Weer iets om op te letten :D

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 15:22

Bedankt voor de feedback Isacalixa en Shiloh! Heel erg leuk en fijn om te lezen. :D

Wat je zegt Isacalixa ben ik wel echt met je eens, foto lijkt heel erg bewerkt. Terwijl ie juist zo uit de camera kwam rollen (alleen verkleind), heb geprobeerd minder te laten lijken door te bewerken maar dat mislukte. :=

Ik ga vandaag of morgen ook weer eens een rondje feedback doen! :)

Bij deze alvast week 28:
Afbeelding
Bermbloem by Alice Huisman, on Flickr

Edit: Wat gebeurd er toch met de kwaliteit... Laatste poging. :7
Da's beter...

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:37

Bedankt voor je feedback Shiloh en je hebt helemaal gelijk :), ik ga hem nog even rechttrekken,

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:44

Week 28
Afbeelding

Helaas een foto met m'n mobiel; was met de hond aan het wandelen, maar had helaas niet genoeg tijd om m'n camera op te gaan halen en weer terug te lopen, het begon namelijk ook al keihard te regenen en ik zag in de verte al dat de lucht ook totaal veranderd was helaas.
Weet niet of ik deze week genoeg tijd ga hebben voor andere foto's, dus toch maar deze voor week 28. Vond de lucht en de weerspiegeling wel gaaf :)

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 15:10

Super bedankt weer voor de feedback!

Hierbij mijn week 28
AfbeeldingPOTW 28 by Evelien Kruis, on Flickr
Mijn nieuwe groothoeklens uitgetest gisteren. Vind deze foto zelf best tof geworden!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 15:49

Weer erg bedankt voor de feedback de laatste keren!! :D

Week 28
Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 15:52

Bedankt voor de feedback!

Ik heb afgelopen weekend foto's gemaakt van mijn zwangere, beste vriendin. De mooiste foto's hiervan zijn in overleg privé, dus die kan ik hier niet delen.
Maar deze foto wel en dat is dan ook mijn week 28:

Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:55

Bedankt voor de feedback!
Super dat mensen er de tijd voor nemen.

Mijn week 28
Afbeelding