kimberly23 Mooie foto, goed genomen, leuke positie, maar had zelf de teugels nog even netjes weggewerkt
Anoniem
Geplaatst: 12-03-14 22:03
Nayomie schreef:
Feedback week 10 Deetjeeuh Prachtig met zo'n zwarte omgeving! En mooi zacht. Wil je de waterdruppel juist in het zonnetje hebben of het blad in het geheel?
Wat bedoel je met het laatste? Deze zin snap ik niet helemaal. Bedankt trouwens voor je commentaar.
Nayomie
Geplaatst: 12-03-14 22:04
Ik bedoelde de focus, kwam niet bepaald uit mijn eigen woorden Er is één waterdruppel wat scherper is dan de rest, lag daar de focus?
Edit: Iedereen weer heel erg bedankt voor de feedbacks van week 10!
Ja! Dat klopt. Het was inderdaad ook de bedoeling dat de focus op die druppel lagen. De andere druppels waren meer voor de 'sier', als je begrijpt wat ik bedoel. Anders was de foto waarschijnlijk toch wel erg leeg geweest, in dit geval vind ik het dus mooier als ze wat waziger zijn.
Ah oke, nee indd, die anderen zijn mooie opvulling inderdaad
kimberley23
Geplaatst: 12-03-14 22:18
Nayomie schreef:
kimberly23 Mooie foto, goed genomen, leuke positie, maar had zelf de teugels nog even netjes weggewerkt
Ja je hebt helemaal gelijk maar meestal bewerk ik ze pas wanneer ze besteld worden dus had hem nog niet bewerkt en helaas weinig tijd Dankje voor je commentaar
Sodeletuut
Geplaatst: 12-03-14 23:10
Week 11: Sorry, alweer mijn hond.
Samblabla
Geplaatst: 13-03-14 08:25
Nayomie schreef:
De blauwe stift in in vergelijking met de roze stift veel scherper, ligt de focus meer op
Dat zou best kunnen.
SternPhoto
Geplaatst: 13-03-14 15:51
week 11 prachtige hond
editL: verkeerde foto
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 13-03-14 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt
week 11 Even snel tussen het leren door net gemaakt! Geen hoogstandje, maar heb vrijwel geen tijd...
Calice
Geplaatst: 13-03-14 15:58
Wij hebben een herder X husky gehad (is inmiddels wegens ouderdom overleden) die er heel erg op leek dus vandaar dat ik ze er nog zo uit pik .
Sodeletuut, ook een hele mooie foto! Mooi scherp en kijkt fijn weg.
XiiaaooNaa, Prachtige foto met een mooie zachte kleur!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-14 18:10
calice schreef:
Hé dat is een saarloos wolfshond toch als ik het goed heb? .
Mooie foto!
Het kan ook een Tsjechische Wolfshond zijn. Die zijn wat kleiner dan een Saarloos. Ik heb er laatst één voor het eerst gezien en vind ze erg mooi! De Saarloos is wat forser volgens mij.
laurajoy15 - Mooie foto, ik vind haar houding wat geforceerd met name haar hoofd/hals kan wat eleganter. Maar de uitvoering is zeker niet slecht
_Kiki_ - Mooi! Ik vind dat je echt goed vooruit gaat het koppie van de hond had wat meer licht mogen vangen zodat vooral het rechter oog (voor de kijker) wat beter belicht is.
Bellatrix - Nice! Lekker scherp! Een wat kleinere scherpte diepte had meer aandacht naar het paard getrokken en de schaduw vind ik wat hard, maaaaar zeker een topper hoor!
Kelszz_ - Ik vind dat de kat een mooi opstaat, alleen de omgeving is erg onrustig, met name ook omdat deze scheef is. Dus probeer de volgende keer op de achtergrond te letten
Eviii_x - Mooie actie foto! Hij lijkt alleen heel erg verscherpt of heel veel last kwaliteitsverlies, voornamelijk het hoofd lijkt een beetje 'schilder op nummer' achtig.
Racheel - mooie foto! Netjes gedaan
Samblabla - De kleuren en de compositie vind ik erg mooi, alleen de kwaliteit is echt heel slecht en blokkerig wat zonde is.
Lipydo - eeueuuuh haha ja gewoon super tof weer
Fenneeee - Leuke vrolijke foto! Well done
calice - Jaaaa deze vind ik heel mooi! Prachtig zo tussen die bloesem
Nayomie - Zeker een leuk idee, maar ik vind de foto nog wat saai (en de storende vlekjes rechtsboven had ik even weggewerkt).
Hanna_94 - Mooie foto zo in zwart wit, ik had de compositie wat anders gepakt. Nu is er vrij veel vloer te zien op de voorgrond. Ik had de kast zeg maar wat meer links onder geplaatst zodat we rechts nog een stukje verder de kerk in konden kijken en zodat die beeldhoud dingen ook in zijn geheel erop stonden.
Sodeletuut - Moooooi! Vind het altijd leuk om wat omgeving erbij te zien, geeft een mooie diepte werking hier. Toppie dus!
kani_ejj - Jaa ook een hele nette foto!
XiiaaooNaa - Heerlijk! Mooi zacht en prachtige kleuren
monbyou - Mooie foto, leuk met dat paard erachter. Als het paard iets alerter wat geweest wastie nog iets beter!
tesseke - Ik vind het idee van het water en silhouet zeker cool, alleen het steekt beter af tegen een geheel lichtere achtergrond. Nu vind ik de donkere achtergrond onderin zoveel charme van de foto inpikken.
En iedereen bedankt voor zijn/haar feedback op mijn foto('s), vind ik super leuk!
Anoniem
Geplaatst: 15-03-14 14:46
Even erg weinig tijd, dus reacties blijven even uit... Sorry!
Dank je wel voor je feedback showteam! Ik vond hem zelf lekker rustig. Dat rommeltje, goede tip! Was mij niet opgevallen (mijn beeldscherm heeft zelf ook wat van die vuiltjes zegmaar dus is mij nooit opgevallen )
Haha graag gedaan hoor Nayomie. Ja ik vind hem ook zeker niet slecht, maar ja ik weet het niet zo goed voor mijn gevoel is het net niet HET zegmaar. Maar zo heeft iedereen zijn smaak natuurlijk