Mijn week 16. Ik had liever een foto van mijn ouwgie geplaatst, maar die is niet nieuw (kan ook niet meer) en is ook al meerdere keren geplaatst, dus toch maar voor deze.
NatassJa
Geplaatst: 22-04-13 11:19
Mijn week 16:
Ik heb vrij veel foto's gemaakt deze week, die technisch "perfect" zijn, maar deze is voor mij het meest bijzondere deze week! Met de compactcamera van m'n broertje! Fototechnisch is hij verre van perfect, maar goed genoeg voor mij!
Agossie, snap het volledig dat je week 16 nu hebt afgesloten, vond het best vervelend dat er afgelopen week tot (bijna) einde vd week nog foto's van week 15 werden ingestuurd. En een voor jou trouwens.
Agossie | Vind wel mooie foto, maar doet mij verder niks.. Ash_ | Heel leuk moment . Idd jammer van de achtergrond, maarja daar kun je niet altijd wat aan doen brandylove | Sorry, deze foto zegt me niks.. Had hem wat lichter mooier gevonden calice | Vind ik een erg mooie foto! Erg goed gelukt! chip | Vind zelf de uitsnede niet super, en hij is niet 100% scherp.. Verder wel leuke foto! deviltjh | Geen idee wat ik van deze foto moet zeggen... Faatxhorse | Mooie foto! fro | Vind het idee heel erg leuk gelukt, al had ik het denk mooie gevonden als de compositie iets hoger was geweest. Iejoorr | Op zich leuke foto, maar niet bijzonder.. ismy | Deze vind ik erg gaaf! Die ogen knallen eruit! Super! Jacobeho | Mooi kattie! KirstenVosje | Erg leuk geworden, vind hem qua lichtinval ook leuk! __Lauraa | Heel erg leuk, wat is ze alweer gegroeit zeg! Leonyr | Leuke foto, echt lente gevoel! Lindee | Mooi haffie, vind hem gaaf! Lipydo | Geweldig, gave foto! Vind het echt een super mooie foto, ook super zo in zwart/wit! lovey_ou | Goed gelukt, Hou van die detail foto's magda_90 | Weet niet zo goed.. vind 't idee leuk, maar toch trekt hij me niet aan.. Monster_tos | Lijkt wel een schilderij NatassJa | Vind kwaliteit van de foto niet goed, maar wel super gaaf dat je geweest bent zeg! Nefertarie | Wel mooi plaatje. _nvds | Leuke foto, wel jammer dat uitsnede boven te krap is! Sani | Mooi scherpe foto! Gaaf paard ook. Sodeletuut | Geweldige foto tesseke | Leuk plaatje ! Tinky12 | Leuke foto, maar niet helemaal scherp. Wel echt een schatje wienkecarlo | Fotokwaliteit vind ik slecht, idee is wel erg leuk.. Maar de foto is wazig.. XiiaaooNaa | Leuk gedaan!
Agossie - Hele fijne sfeer! Mis een klein beetje spanning, maar verder erg mooi. Ash_ - Leuk moment, maar foto technisch niet erg intressant. brandylove - Leuk idee, maar mis scherpte, licht en kleur. calice - Hele fijne kalme foto! Mooie kleuren! chip - Mooi scherp, jammer van de riem. deviltjh - Sorry vind dit niks, lijkt als of je er verder niet over nagedacht hebt qua achtergrond, licht, etc. Faatxhorse - Mooie kleuren! Misschien had ie iets spanneder gekund door een andere compostie. fro - Leuk idee, maar had beter gekund. Foto is niet scherp, en jammer dat het been van de ruiter is afgehakt. Iejoorr - Vind dit meer een kiekje. Wel mooi scherp! Maar hij mist het bijzondere. ismy - Mooie kleuren! Jammer dat niet beide oogjes scherp zijn Jacobeho - Leuke compostie en mooie achtergrond. Jammer dat ie niet scherp is! KirstenVosje - Heel mooi! __Lauraa - Mooi geheel! Jammer dat de ogen van de hond wat wegvallen. Leonyr - Hele nette foto! Zou zo in een adv. van een camping kunnen bijvoorbeeld. Lindee - Mooi! Hele fijne sfeer. Lipydo - Prachtige foto! ( En prachtige vrouw ben je!! ) Misschien hadden de ogen iets meer open gekund? lovey_ou - Beetje saaie maar nette foto. magda_90 - Deze foto's doe mij niks. Sorry! NatassJa - Jammer dat je wat scherpte mist! Maar snap waarom je hem plaatst!! Nefertarie - Heel mooi! Mag ik vragen wat je instelling waren bij deze foto? _nvds - Dat kan beter! Probeer er echt werk van te maken als je een foto maakt. Deken af, mooie achtergrond etc. Hij is ook niet scherp. Sani - Nette foto, maar beetje saai. Selly13 - Mooi scherpe bewegingsfoto! Jammer van het halster. Sodeletuut - Heel mooi scherp! Vind die kwijlsliert niet echt smakelijk Tesseke - Jammer dat de hond iets wegvalt in de achtergrond. Verder wel mooie foto! Tinky12 - Leuk moment! Foto is alleen een beetje dof. En jammer van de achtergrond. wienkecarlo - Waarschijnlijk komt het door het up-loaden, maar de kwaliteit en scherpte is heel slecht van de foto. XiiaaooNaa - Grappig plaatje! Mooi scherp ook.
Dankje Selly, ik vind de foto inderdaad ook net een schilderij. Net als of het niet echt is.
fro
Geplaatst: 22-04-13 15:19
Selly13 bedankt voor je reactie. Misschien wel maar ben niet groter helaas haha.
Moster_tos : helaas is het niet mijn paard kan dus moeiljk het deken af doen. Bij deze foto zit voor mij gevoel.. aangezien ze en hoefzweer heeft.. naja dat is moeilijk te snappen. Ben heel gevoelig. De volgende keer zal ik een betere foto die recht etc. is inzenden inplaats van 1 met gevoel. Bedankt voor je kritiek.
Nvds, dat snap ik heel goed Ik probeer alleen echt foto technisch commentaart te geven. Dus echt zonder gevoel te laten mee denken. Naar mijn idee heeft iedereen daar het meest aan
Kan soms wat bot overkomen, maar zo bedoel ik het dus absoluut niet! Vind dit echt een topic waarbij we veel van elkaar kunnen leren!
Nefertarie
Geplaatst: 22-04-13 15:34
Monster_tos schreef:
Nefertarie - Heel mooi! Mag ik vragen wat je instelling waren bij deze foto?
Ik heb even gekeken. De foto is gemaakt in het aquarium van Ouwehands Dierenpark. En ik fotografeer vaak op de stand M.
NatassJa, Wat me op viel aan Beyonce, wat heeft zij een dikke benen zeg! Of dat pakje zit zo strak daar? Ik kan echt alleen maar naar haar benen kijken, hahahaha!
Selly13
Geplaatst: 22-04-13 15:48
Monster_tos, bedankt voor je reactie Ben ook blij dat hij mooi scherp is, want dat was nog wel aandachtspuntje En inderdaad het halster is jammer.. maarja het was een spontane foto
Fro, haha ja daar kun je ook niks aan doen
hahaahah, ja dat van Beyonce had ik ook wel beetje
Helaas deze week geen foto in kunnen steuren. Mijn camera heeft ook stilgelegen omdat ik hier met gebroken rib en paar ribben die me heeulzeer doen op de bank lig. Naar school elke dag naar bed gegaan enzo. Maar ik zal proberen deze week weer een foto in te steuren
Bedankt voor de tips en kritiek! Ik zal in de meivakantie ook eens proberen wat tips te geven! Zit echt nog krap in de tijd. Van het weekend aardig wat foto's geschoten, het was moeilijk kiezen maar ik ga voor de hondenfoto Ik ben er weer vroeg bij deze week