(Ruis was nodig ivm hoge ISO, maar ik vind het niet storend)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shiloh schreef:Weer eens een Feedback rondje voor week 26:
Danielle_h: Gave foto, met een fisheye gemaakt denk ik? Het heeft wel wat zo. Hele gave compositie. Mooi met de ronding van de ?kerk? gewerkt. Toch ben ik stiekem ook wel benieuwd naar het resultaat als je met een lensprofiel het fisheye effect recht zou trekken. Niet dat dat beter zou zijn, maar gewoon nieuwsgierig naar.
Danielle_h schreef:Shiloh schreef:Weer eens een Feedback rondje voor week 26:
Danielle_h: Gave foto, met een fisheye gemaakt denk ik? Het heeft wel wat zo. Hele gave compositie. Mooi met de ronding van de ?kerk? gewerkt. Toch ben ik stiekem ook wel benieuwd naar het resultaat als je met een lensprofiel het fisheye effect recht zou trekken. Niet dat dat beter zou zijn, maar gewoon nieuwsgierig naar.
Shiloh, bedankt voor je feedback.
Inderdaad fisheye foto, een lens waar ik tot nog toe veel plezier mee heb. Lekker gekke foto's maken.
De foto was inderdaad in een kerk gemaakt. Als echte amateur heb ik geen idee hoe ik de foto moet onthoeken. Iets om maar eens uit te gaan vinden.
Agossie schreef:Je bent niet de enige deze week...![]()
Tja, ik had in de OP gemeld dat ik geen herinneringen meer stuur... Had ik dat wel gedaan, waren er meer foto's geplaatst voor week 27, denk ik...
IsaCalixa schreef:Feedback week 27:
horserider22: Ik vraag mij vooral af waar deze foto is genomen? Ik zie een zwarte achtergrond met onder wat grijs, maar van boven het hondje komt wel licht. Als het wellicht in een studio of in het donker met kunstlicht is genomen, zou ik in ieder geval de hele achtergrond zwart gemaakt hebben. Verder zou ik meer ruimte hebben overgelaten aan de boven/rechterkant.