[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:13

Respect voor al het commentaar zeg!! Echt super tof!!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:46

Kimmetjee04 schreef:
Lipydo
Gaahaaaaf! Ik ben fan haha :D
Wat was je opstelling bij deze foto qua belichting?

Ik heb zonlicht van (voor de kijker) rechtsboven gecombineerd met mijn Speedlight van linksboven :) Dankje! :D

Eline91 schreef:
Lipydo Opnieuw een heel geslaagd zelfportret, ik vind hem echt retegaaf :) Doe je je make-up zelf? Je weet me in elk geval telkens te overtuigen met je foto's!

Doe de make-up inderdaad zelf! Vind dat naast fotograferen ook heel leuk om te doen :j Dankje!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:02

Wauw wat een feedback! Respect en super bedankt! :D

Week 8
Bewerkt met de mobiele telefoon ... dusjaaa haha
Maar het is wel een nieuwe foto hahaha
Afbeelding

Het is eigenlijk een gala kiekje (gisteren) dus op de omgeving niet gelet, ik ben dat chinese meisje :')

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:47

Druk druk druk... Toch even week 7 bij gelezen. De rest komt later.

Week 7

Jolijnn Persoonlijk trek mij deze foto niet. Vind hem voor het mooie net te dicht bij. Mis wat scherpte en stoor mij een beetje aan de oneffenheden in het gezicht. Hopelijk kan je hier wat mee. Ben benieuwd naar je volgende studio werk.

MarBri Mooie foto, niets op aan te merken.

Lipydo Mooi foto. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geslaagd vind voor een paarden foto. Bijzonder is het wel.

Agossie Beterschap. Gaat het al wat beter met je ribben?

Marlies en LinSa Balen van jullie lenzen. :(:)

Iejoor Mooie foto’s. Ik mis alleen ‘’iets’’, maar kan niet vinden wat het is. De foto’s lijken wat vlak ofzo.. Sorry weet niet hoe ik het uit moet leggen.

Sodeletuut Prachtige foto, vooral de witte rand om het paard heen vind ik erg mooi. Niets aan toe te voegen.

HeavensLove Mooie foto, niets op aan te merken.

Ingvild Mooie foto. Voor het mooie had de horizon rechter gekund. Verder niets op aan te merken.

SternPhoto Mooie foto. Voor mijn gevoel klopt het scherpte punt alleen niet helemaal. Verder niets aan toe te voegen.

Murthul Mooie foto, niets op aan te merken.

it_is_me Mooie foto. Jammer dat het blaadje rechts is afgesneden. Twijfel nog of ik de schaduw storend vind of niet. Verder niets aan toe te voegen.

Kimmetjee04 Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Dandy200 Mooie foto, maar vind hem niet heel bijzonder.

Horserider22 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Crazymel Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Marijepagter Mooie foto. Vind de foto wel wat flets vooral rond het hoofd van het paard. Zit de keelriem niet wat te strak? Verder niets aan toe te voegen.

Nescafe Prachtige foto! Wat een fijne kleuren. Niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Mooie foto. Persoonlijk vind ik hem wat aan de donkere kant en de kleuren wat te hard. Compositie vind ik wel erg leuk gedaan.

Kimdegroot94 Mooie foto, erg leuk bedacht. Niets aan toe te voegen.

Magda_90 Mooie foto. Had hem persoonlijk omgezet in zwart wit of lichter gemaakt. Vind hem er nu kwa kleur net tussen in vallen en dat spreekt mij niet zo aan. Verder niets aan toe te voegen.

Crazy_horses Mooie foto. Jammer dat de onderkant van de schoenen wat weg vallen. Verder niets aan toe te voegen.

Kanzi Ik heb ook een sokken-etende-wasmachine!! Heel herkenbaar dus. Leuke foto.

MyHu Mooie foto. Het korrelige waar je het zelf over hebt, stoort mij helemaal niet. Niets aan toe te voegen.

Sanne_com Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Marjoow Mooie foto. Had de teugels persoonlijk weg gewerkt. Verder niet aan toe te voegen.

IsaCalixa Mooie foto. Hele fijne, zachte kleuren. Niets aan toe te voegen.

EskeGirl Foto spreekt mij niet aan sorry. Het oog spreekt niet genoeg naar mijn mening, waardoor hij mij niet vasthoud. Hopelijk heb je er wat aan.

Cleo_ Niet onzeker zijn! We leren door fouten te maken. De foto zelf vind ik goed, alleen is hij niet scherp. Verder goed gedaan en niets aan toe te voegen.

tesseke Mooie foto, naar mijn smaak vind ik hem wel wat aan de donkere kant. Verder niets aan toe te voegen.

manonfleur Mooie foto. Misschien was het mooi geweest dat je de hele roos ook in de weerspiegeling zag. Verder niets aan toe te voegen.

Bellatrix Mooie foto, vind hem persoonlijk wel iets te roze.

Irene96 Mooie foto. Vind het persoonlijk wel jammer dat de neus er niet opstaat en twijfel nog of ik het oog storend vind. Verder niets aan toe te voegen.

Showteam Mooie foto. Vind op deze foto wel de ogen er minder uitspringen dan normaal, lijkt alsof ze niet helemaal scherp zijn? Vind de blik en de houding wel top en ik denk dat ik ze binnenkort maar kom stelen. <3

monbyou Mooie foto, jammer dat links wat weg valt door de schaduw. Verder niets aan toe te voegen.

Calice Prachtige, warme foto. Niets aan toe te voegen.

Brechtjee Mooie foto. Persoonlijk vind ik hem links net wat te krap en vind ik het jammer dat de meest rechter klomp omgevallen is. Verder had de foto wat lichter gemogen voor mij en iets meer ruimte boven en wat minder ruimte onder. Verder niets aan toe te voegen.

Racheel Mooie foto, niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ash_ Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Gub Erg leuk gedaan! Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Iriscope Mooie foto, fijne kleuren. Niets aan toe te voegen.

Agossie Mooie foto. Het halster lijkt wel gedraaid op de neus, klopt dat? Persoonlijk had ik misschien iets meer lichaam erop gehouden. Verder niets aan toe te voegen.

Laurabloem Mooie foto, niets aan toe te voegen.

k_m Mooie foto. Moest er stiekem wel even om lachen haha. Niets aan toe te voegen.

_Kiki_ Welkom terug van weg geweest haha. Allemaal mooie foto’s. Week 3 vind ik persoonlijk te donker, had deze graag wat lichter gezien. Week 4 vind ik wat druk kijken verder mooi gedaan. Week 5 niets aan toe te voegen. Week 6 ook niets aan toe te voegen. Week 7 vind ik erg mooi gelukt. Had wel iets lichter gemogen en had misschien een langere sluitertijd gebruikt voor het effect op het water. Hopelijk heb je er wat aan.

Carolaxxxx Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Asselruiter Mooie foto, mooie kleuren. Niets aan toe te voegen.

Astor Beide erg mooie foto, vooral week 7 spreekt mij aan. Niets aan toe te voegen.

Joeluna Mooie foto. Jammer dat het lijkt alsof het voorste meisje haar ogen dicht heeft. De foto vind ik persoonlijk te donker. Verder niets aan toe te voegen.

Billionache Mooie foto, niets aan toe te voegen.

SuperLiesje Mooie foto. Jammer dat de hond wat knijpt met zijn ogen. Verder niets aan toe te voegen.

caaramel Mooie foto’s. Persoonlijk vind ik foto 1 te donker, wel fijn dat je het diafragma hebt gevonden! Bij foto 2 weet ik niet wat ik er echt van moet vinden. Vind het kopje wat storend omdat hij zo licht is. Even als de dop van de stift en de pen. Verder niets aan toe te voegen.

Suuszels Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Rianne_ Mooie foto. Lijkt wat scherpte te missen, maar kan ook komen door het uploaden. Niets aan toe te voegen.

TeSzZz Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Lovesushi Lieve foto. Jammer van de lucht, maar dat gaf je zelf ook al aan. Verder niets aan toe te voegen.

Jessica_1998 Haha de vlieg. :’) Mooie foto, voor het mooie had je de mensen schaduw weg kunne shoppen. Verder niets aan toe te voegen.

_Elke Mooie foto. Lijk wat scherpte te missen, maar dat kan ook komen door het uploaden. Verder niets aan toe te voegen.

Femmelz Leuke foto, vind hem wel wat aan de donkere kant. Had links misschien ook wat meer ruimte gehouden. Verder niets aan toe te voegen.

S_imonee Mooie foto, mooi moment. Lijk wel scherpte te missen. Had van mij iets lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

Hanna_94 Haha naar de dierentuin voor een mus. :’) Hij is wel goed gelukt. Mooie kleuren en fijne sfeer. Niets aan toe te voegen.

JewEmm Erg mooie foto, niets aan toe te voegen.

CrazyIris Beterschap. :(:) Gaat het al wat beter? Vind je foto erg mooi, niets aan toe te voegen.

Revanches Mooie foto, fijne zachte kleuren. Niets aan toe te voegen.

LinSa Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Ylvy Mooie foto, niets aan toe te voegen.

_Patriciaa Mooie foto. Goed gelukt voor een binnenbak foto. Vind hem wel wat ‘’vlak’’, misschien iets meer contrast toevoegen? Verder niets aan toe te voegen.

MZorro Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Leonyr Dat geeft een leuk effect! En het is nog betaalbaar ook! *schrijft snel op het ik-wil-nog-hebben lijstje* Mooie foto. Moest er even aan wennen, maar vind hem goed gelukt. Niets aan toe te voegen.

Deetjeeuh Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sorsie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

SharonPlugge Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Jilinda Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Robin_Rikkie Mooie foto. Had wat lichter gemogen en mist naar mijn smaak wat kleur. Verder niets aan toe te voegen.

Killyenn Mooie foto, niets aan toe te voegen.

cathyenbeau Mooie foto. Boven in misschien iets te krap, maar niet storend. Verder niets aan toe te voegen.

Fellow Vind hem goed gelukt hoor! Niets aan toe te voegen.

MarijeR Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Bumblehorse Mooie foto, fijne zachte sfeer. Niets aan toe te voegen.

-----------------------------------
Taarss Bedankt voor je feedback. :)
_Elke Bedankt voor je feedback. :)
S_imonee Bedankt voor je feedback. :)
sorsie Bedankt voor je feedback. Ben misschien iets te enthousiast geweest met het penseeltje haha. :)
Eline91 Dat was misschien ook wel leuk geweest, al was er niet heel veel landschap zichtbaar door de mist. Bedankt voor je feedback en visie. :)
Hanna_94 Bedankt voor je feedback. :)
Magda_90 Bedankt voor je feedback. :)
MarijeR Bedankt voor je feedback. :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:32

Week 8
Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:37

Jeetje super feedback zeg!!!

Ik ga de volgende keer nog beter opletten op de plaats van waar ik sta etc.

Maandag met de lijst ga ik weer fb geven.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:24

Mijn week 8 een geschoten zwart wit foto voor iemand die een nieuwe vrolijke profielfoto wilde voor op facebook, deze is het niet geworden maar ik word wel blij van deze foto.
Afbeelding Zonde dat door de bokt upload er zoveel scherpte verlies is..... :(

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:35

week 8

Afbeelding

Ik heb door het uploaden veel kwaliteitsverlies (foto's zijn niet scherp meer, en veel ruis over de foto).
Weet iemand een goede manier van uploaden waardoor de kwaliteit minder of niet achteruit gaat?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:41

Sanne, ik had het vliegje wel even weggewerkt, :o
Voor de rest een prachtfoto

MarBri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 00:30

Iedereen weer bedankt voor de feedback. Erg getwijfeld welke carnavalsfoto te plaatsen. Ik vond deze wel erg schattig en niet zo standaard.

Week 8
Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:35

LinSa Mooie zachte kleuren, de achtergrond vind ik wat druk maar soms ontkom je daar gewoon weg niet aan. Misschien zou ik iets meer afgesneden hebben van de linkerkant {het takje wat nog net in beeld komt}

_Patriciaa Ik hou hier van!

Sanne_com Wat een lieve blik heb je daar te pakken, ik had de foto nog mooier gevonden zonder hoofdstel dus puur natuur maar weet natuurlijk ook dat dat niet altijd kan. :o

horserider22
Kleurrijk! De ruis zie ik hier niet wel dat hij niet helemaal scherp is maar dat zie ik ook vaak gebeuren met mijn eigen foto's als ik ze op load met bokt.

MarBri Ook al zo'n kleurrijke foto maar hoe kan het ook anders met carnaval ;) het is zeker geen standaard carnavalsfoto en ik vind hem Leuk! Al had ik het jongetje er van afgehaald zodat de aandacht echt alleen naar het meisje gaat als je naar deze foto kijkt.

XiiaaoNooaa Je staat er goed op inclusief vriendje? Vind het zelfs jammer dat de rest er op staat hahaha De omgeving je zegt het zelf al lijd af........

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:48

PenS: Mooie foto, paarden spreken echt met elkaar gezien de oortjes. Leuk moment :) Knappe paarden ook zeg!!!

NESCAFE: Fijne rustige foto :)

_Elke: Leuke foto, ik had alleen liever wat meer hond, of wat minder omgeving gezien. Zag dat dat lastig was omdat hij direct het water insprong daarna. Wel een mooie foto verder :)

Lipydo: Wauw, mooi, geen commentaar.. Haha

Suuszels: Fijne foto :)

elle108030: Leuke foto :)

Astor: Hele fijne foto, rustige sfeer, mooi zo een leeg strand en onderwerp aan de kant..

taarss: Ik vind de kleur ook wel mooi :) Dat oranje/gele voor het blauw springt wel mooi uit :)

Marit: Wauw, dit is zo'n verkoop foto in een boek voor makeup oid.. Zo komt die op mij over. Heel gaaf :)

Ingvild: Coole foto! Ik vind dat altijd zulke grappige beesten :))

Ylvy: Snorharen lijken idd iets paarsig, maar mooie foto :))

Cioccolato: Mooie foto. Alleen links bovenin de hoek zie ik wat storing. Wellicht van het bewerken?

calice: Heel mooi, ook door de omzetting naar grijswaarde.. Straalt een rust uit :)

JewEmm: Wow, wat een bijlees, respect!!!!! _/-\o_ Dankje voor je feedback :)

LinSa: Awh, wat een leuk koppie heeft dat dier zeg!! Een blij ei :Y)

_Patriciaa: Nette foto :))

XiiaaooNaa: Ondanks de achtergrond vind ik het een leuke foto. Blijft toch lastig om meerdere mensen in kleine ruimte zo op de foto te zetten vind ik :)

Sanne_com: Leuke foto, ik vind alleen links boven iets te licht persoonlijk

binky: Leuke spontane foto! Alleen haar rechteroog is niet helemaal scherp?

horserider22: Leuke kleuren zo bij elkaar :) Jammer dat de bloem links net buiten het scherm valt

MarBri: Leuke sfeerfoto! Ze lijkt echt ergens naar te kijken, leuk vast gelegd!

Ik geef puur mijn mening, ik vind het erg lastig om goede feedback te geven, maar probeer toch mijn best te doen, gezien ik het ook erg leuk vind dat iedereen zo zijn best doet :))
Ik ga even uitzoeken welke ik inlever van de strand foto's gisteren :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:13

Mijn week 8:

Gisteren aan het strand geweest. De bedoeling was lekker wandelen met de honden, en wat foto's maken van vriendin en haar vriend. Door het slechte weer zijn ze helaas niet zo mooi geworden, veel last van de regen... (zon is toch altijd veel beter..)
Maar vond dit toch wel een leuk spontaan plaatje :)

Afbeelding

MarBri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:33

Bedankt Binky, maar bedoel je jongetje eraf met nabewerken? Hoe doe je dat netjes? Wat betreft jouw week 8 is de blik van het meisje inderdaad erg mooi. Ik had aleen liver ook het voorhoofd erop gezien.

Wendy 1987 -> bedankt voor de feedbak, volgens mij ligt ze beetje weg te dromen. Wat betreft jouw week 8 :hij lijkt me niet helemaal scherp. Mag ik vragen welk diafragma heb je hier hebt gebruikt. De sfeer is wel erg mooi vind ik.

Sanne-> mooie scherpte-diepte in de foto. Iets meer scherpte op het oog had het helemaal af gemaakt.

Horserider22 -> ik gebruik flickr voor uploaden. Volgens mij is dat wel een van de betere. Heb je hier een flits gebruikt. Er is iets met de belichting wat ik niet helemaal kan plaatsen, maar geloof ik niet zo mooi vindt. Of het komt door de donkere achtergrond. Scherpte is wel mooi!

_Patricia -> lieve kat!!! Mooie scherpe foto, compositie en belichting ook geslaagd, oog scherp. Geslaagd dus vind ik

Linsa -> Probeer volgende keer nog iets meer scherp te stellen op het oog van de pony

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:40

Ik had ook flinke ruzie met scherpstellen door de miezer heen.. Haha.. Volgens mij stond die op F5.0
Dus het net niet helemaal scherp, dat klopt.. Volgende keer met zon of in ieder geval droog weer nog maar eens poging doen.. Vriendin was er gelukkig wel blij mee.. Haha!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:37

Ik heb mijn week8 en de feedback gemaakt op onze vaste pc, nu kijk ik het terug op mijn tablet en zijn de meeste foto's wel mooi scherp en helder. Dus misschien zit ik er wel helemaal naast als ik zeg dat je foto niet helder of scherps is in mijn fb.Sorry dan daarvoor.....

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 13:38

Oh, fijn die beeldschermen die net helemaal meewerken. :\

Gelukkig nu op tijd achter gekomen, alleen wel jammer dat je er nu zoveel tijd aan kwijt bent.

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:25

mijn week 8!

dit is een foto die ik eigenlijk al heel lang wilde maken, mijn kat die als ze naar binnen wil zo voor het raam gaat staan.

de foto lijkt niet helemaal scherp heb ik het idee... ik denk dat het door het verkleinen komt.

Afbeelding

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:36

WEEK 8

Omdat ik deze week echt geen tijd heb/had (en ik op m'n vervanglaptop ook geen bewerkprogramma heb behalve paint...), maar een oude foto van een meeting afgelopen zomer, die ik vorige maand opnieuw nabewerkt heb :-)

Hij komt weer van Facebook, en zie dat hij erg korrelig is geworden helaas..

Afbeelding

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:48

Voor week 8 een simpele foto. Wel deze week gemaakt maar ik had weer niet zoveel tijd. :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 23:26

Week 7 (in overleg met Agossie)
Afbeelding
Absoluut niet tevreden. De spots op de 'torens' van de brug vind ik storend en ik het was meer een uitprobeersel, nog nooit s'avonds/s'nachts gefotograferd.

Week 8
Afbeelding

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 23:38

Billionache; mooi, lief moment! En in zwart wit juist heel sprekend!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:15

Mijn week 8. Een zelfportret. :=

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 11:41

Mooi, Marlies!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:43

Ben er niet 100% tevreden over maar het wil al heel wat zeggen dat ik een zelfportret maak en gebruik als foto van de week. :') Ik vind mijzelf op foto's eigenlijk nooit mooi opstaan...