Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Agossie: Ik vind het een sterke plaat, maar er mist iets. Misschien was het net wat leuker om haar in een hoek te zetten, of een knuffel/pop oid te geven. Het beeld wat je over wilt brengen is wel gelukt, huiselijk geweld? Ik zou de volgende keer proberen om met make-up blauwe plekken na te bootsen bijvoorbeeld. Model staat er in ieder geval goed op, mooie sterk blik en ook fototechnisch heb ik er niks op aan te merken!
Agossie schreef:Deetjeeuh: Orchideeblad met een druppel. Minimalisme. Ik houd hier wel van! Prachtig!
Agossie schreef:
Agossie schreef:monbyou: Wat jammer dat je hem vierkant hebt uitgesneden… Ik denk dat ik hem briefkaartformaat beter gevonden had. Nu staat Pony precies in het midden en dat spreekt toch minder aan. Ook de paarden op de achtergrond storen nu meer daardoor. De timing is wel heel leuk en het licht en scherpte ook. (al lijkt hij iets bewegingsonscherpte te hebben…)
xLoki schreef:Ik heb helaas 2 weken gemist.
Ga me daarom ook maar afmelden, zodat ik het 52 weken project (zelfportretten) wel kan afmaken.
Veel succes allemaal, en ik zal jullie blijven volgen en zo nu en dan invallen om iemand van feedback te voorzien!
Deetjeeuh schreef:Agossie schreef:Deetjeeuh: Orchideeblad met een druppel. Minimalisme. Ik houd hier wel van! Prachtig!
Bedankt!Ben er zelf inderdaad ook wel trots op ja.
Marjoow (aan mij): Hele mooie sterke plaat met een fijne sfeer, mooi scherptediepte. Wellicht dat ik liever wat meer kleur van het blad zou zien, maar zo vind ik hem toch eigenlijk ook wel geslaagd!
Super, dankjewel! Waarom had je liever meer kleur gezien? (Kan ik van de reden weer wat leren en het meenemen)
Bedankt voor het commentaar allebei! Zelf ga ik proberen ook nog wat commentaar te geven.
Agossie schreef:kimberley23: Ah! Kijk, leuk dat ik deze nu naast de foto van vorige week zie, want nu zie je heel duidelijk het verschil en verbetering. Ik vind wel dat je het contrast en de niveaus (levels) iets te hoog hebt gezet, waardoor je een beetje te ehm... diepe, donkere kleur krijgt, snap je? Zo lijkt het in ieder geval. Verder lijkt hij niet haarscherp, maar ik denk dat dit komt door het uploaden. Verder vind ik het qua compositie een hele sterke foto!