Morgenochtend heb ik een fotoshoot van een paard en dan plaats ik mijn foto voor deze week. Heb vandaag ook twee veulentjes gefotografeerd dus moet even kijken welke morgen er komt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacobeho schreef:Selly13 schreef:Jacobeho ~ Gaaf avondzonnetje!
Dankje!
Bij deze mijn foto voor week 16;
[ Afbeelding ]
_nvds schreef:Ik zal even een klein haha , kleiner dan dit kan ik niet wil het gewoon even van me afschrijven..
Voor de mensen die vroegen of ik het liet weten
Ver zijn we niet maar oke ,
Eerst begon die met de buigproeven. En rechtuit weg draven , liep ze alles goed. Geen stap verkeerd. Toen gingen we in de stene longeerbak dus op het harde gewoon draven. Liep ze rechtsom niet lekker. En linksom wel. Toen in het zand gewoon de longeerbak , liep ze weer rechtsom niet lekker en linksom wel. Toen heeft die der linker voorbeen geschoren want daar liep ze kreupel op. Heeft die dus 3 delen omstebeurt verdooft kwam ook niks uit , ze bleef rechtsom fout lopen en links goed. Het leek een beetje of ze steeds slechter begon te lopen. Toen gaf die der een middel waar ze duf van werd (vond het zo zielig) Toen hebben we dus der been op de foto gezet en daar kwam ook niks uit. Toen heeft die een scan gedaan , daar kwam licht uit dat ze ooit een peesblessure heeft gehad , hij dacht aan een jaar a 2 ongeveer geleden. Naja maar er kwam nog niet uit waar ze nou precies zo kreupel van loopt. Dus we gingen toen verder want der been ( met been bedoel ik van de hoef tot de knie) was ondertussen het probleem dus niet. Zijn we naar der schouder / elleboog gegaan. Hebben ze eerst buigproeven gedaan , nou jewel hd echt pijn want ze ging gillen etc. Vond het echt zielig , maar ze liep met die buigproeven recht uit nog steeds niet kreupel en nog steeds wel in de longeerbak rechtsom. Dus hebben we der schouder op de foto gezet. Omdat hij tijdens het buigen merkte dat ze in der linker schouder wat minder kracht tegen gaf , dus dat e daar misschien slap in is. Naja de foto zei weer niks en toen hebben ze nog 1 x iets verdooft + de scan erbij anders konden zeiphet niet zien en daar kwam weer niks uit. Ben dus niet zo heel veel opgeschroven behalve dat ze een peesblessure heeft gehad en het dus nu daar niet zit. Hij denkt aan een onstekking maar ondertussen waren e daar bijna 5 uur dus gingen we echt naar huis. Het was echt ook zwaar voor Jewel. Heb nu onstekkingremmers en pijnstillers mee gekregen ,moet een hele week stappen. (op schema) en dan volgende week kijken of ze nog kreupel loopt.