Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:- In 3 uurtjes leert een beginnend fotograaf zijn of haar camera niet kennen, hoe je het ook went of keert
- Themaworkshops zijn vooral gericht op het leren fotograferen van het onderwerp/thema, dus vormen meestal geen goede algemene basis
Femke schreef:Met de term "hoe je 't ook went of keert" maak je theoretisch gezien wel duidelijk dat dit in álle gevallen zo is.
Daarom vond ik het even nodig om daar verdere uitleg over te geven
That's all
Nouks schreef:heb bovendien nergens jouw workshops onderuit gehaald, ook al voelt dat misschien voor jou wel zo. Het staat iedereen vrij om zelf een cursus of workshop te houden en dat wil ik graag zo houden, ik vind dit dan ook een vrij kinderachtige discussie. Ik leg puur uit dat er verschillen zijn in de nadruk van workshops en cursussen.
Nouks schreef:De workshops van Femke zijn natuurlijk heel erg gericht puur op paardenfotografie, bovendien verwacht ik niet dat je na één workshop (die bovendien gericht is op zo'n specifiek onderwerp) de technische basis echt zal begrijpen. Is niet erg, maar het uitgangspunt van haar workshops is een ander uitgangspunt dan "je camera en de techniek leren begrijpen".
Manon_ schreef:Femke ik weet niet precies wat het probleem nou écht is, maar ik zie in de post van Nouks niet direct waar ze jou onderuit haalt.
Manon_ schreef:Nou als er geen 'probleem' is ga dan niet zo tekeer joh.