Maar ik had hem inderdaad beter even kunnen croppen, had ik niet opgelet

Mijn week 26:

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gub schreef:Mooie sfeer Marjoow!
En wat een prachtige lucht Magda! Jammer dat je niet het hele beeld erop gekregen hebt, maar super dat je het toch nog met je camera kon vast leggen, want rond die tijd kan de lucht zo snel veranderen.
In overleg met Agossie mijn week 25:
[ Afbeelding ]
En week 26:
[ Afbeelding ]
NESCAFE schreef:@Murosh, misschien moet je inderdaad je Tele (laten) calibreren. Ik heb het ook met mijn tele, op de ene camera is hij echt heel scherp en op de andere is het altijd net niet. Waarschijnlijk zit dat toch een back focus in. Ik ben steeds van plan het te testen maar het kost wel veel tijd.
En wat een lieve foto hierboven met het veulentje.
Murosch schreef:NESCAFE schreef:@Murosh, misschien moet je inderdaad je Tele (laten) calibreren. Ik heb het ook met mijn tele, op de ene camera is hij echt heel scherp en op de andere is het altijd net niet. Waarschijnlijk zit dat toch een back focus in. Ik ben steeds van plan het te testen maar het kost wel veel tijd.
En wat een lieve foto hierboven met het veulentje.
Nou ik denk dat de lens misschien kwalitatief te slecht is. Het is een 55-200 canon, volgens mij een type dat bijna niet wordt gebruikt. Misschien dat ik hem kan inruilen op een 55-250, die zijn wel aardig goed bekend. Ik weet nu wel zeker dat het niet aan mijn body ligt en dat is al een hele opluchting, want met deze 50 mm lens is de foto wel goed scherp (toch?)