[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:28

Marit Prachtig hoe de ogen je gewoon in de foto trekken . Mooie plaat!

Ingvild Op mijn scherm niet helemaal scherp maar kwa kompositie en kleur Wauw!

Ylvy En wij genieten net zo hard mee hoor van je nieuwe camera want wat een geweldige foto is dit {leuke kat ook trouwens <3 }

Carolaaxxxx Tja.....ik heb ook vele foto's van rozen het is zo'n mooi object maar toch ook wel een moeilijk object heb ik zelf gemerkt. Jammer dat druppels er niet echt mooi uitkomen.....het rood is ook hier erg rood maar wel mooi in verhouding met het blauw van de achtergrond. De grauwe randje waar over je spreekt zie ik niet.

calice Zoals we van je gewend zijn een mooie lieve foto deze x in zwart wit, ik zelf had er iets meer contrast in gegooid maar dat is smaken verschil.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:28

Commentaar week 4 t/m 7 *\o/*
Heb je je naam veranderd, dan staat het zoals je naam was op het moment dat je je foto inleverde.

Agossie
Week 4 - Heel erg mooie natuurlijke foto!
Week 5 - Mooie foto. De compositie vind ik alleen nie zo mooi, met net 1 bil afgesneden. Had het hoofd liever iets meer richting het midden (rechts) gezien.
Week 6 - Deze vind ik dan wel weer mooi! Maar de pony is voor mij iets te donker. Had in vergelijking met de achtergrond wat lichter gemogen.
Week 7 – Mooi, maar zoals je zelf aangaf ik het halster niet echt mooi. Ook is je achtergrond wel heel scheef.

Ash_
Week 4 -Leuke compositie! Kleuren en structuur van (de vacht van) de hond passen mooi bij de achtergrond, al hetb ik het idee dat je witbalans net iets te veel naar het groene neigt. Zo is de schaduw op de hond, onder z'n kin een beetje groen.
Week 5 - Leuke foto. Volgende keer iets meer op je compositie letten. Als de kat echt in het midden had gestaan, dan zou de staart op de achtergrond meer opvallen. Daarnaast is het jammer dat nu assymetrisch de snorharen zijn afgesneden van de foto.
Week 6 - Leuke foto! Die spetters zijn het levendige detail! Missschien weer net iets te veel richting groen. Daarnaast is de snuit in het zwart nu zo donker dat je geen details meer in z'n hoofdje zit.
Week 7 – Aardige foto. Alleen zie je in de reflectie van het oog dat de foto scheef is. Dat vind ik op deze foto storen. Onder het oog is de foto ook overbelicht.
Algemeen: ik vind je logo mooi, maar veel te strakt tegen de rand van de foto staan. Je Y zit echt tegen de rand aan, persoonlijk zou ik er net iets meer ruimte omheen geven.

Asselruiter
Week 4 - Mooie foto. Leuk gedaan met de bloemen op de voorgrond, jammer dat er net een gele bloem voor de poten zit. Wat nu ook jammer is is dat de drukke achtergrond wat afleidt van de rest van de foto.
Week 5 - Leuk alert koppie! Netjes scheprp. Toch weer een beetje jammer vand e drukkere achtergornd.
Week 6 - Netjes scherp. De compositie is alleen niet interessant. Probeer daar volgende keer meer mee te spelen.
Week 7 – Heel erg mooi!

Astor
Week 4 - Simpelweg prachtig!
Week 5 - Ook weer erg mooi, al zou ik zelf meer ruimte boven en rechts gegeven hebben.
Week 6 - Prachtig! Detail, maar het paard staat (inclusief staart) net links van het midden. Nu zie je net te veel schaduw rechts.
Week 7 – Een beetje te grauw misschien, maar een erg mooie foto.

Babel
Week 4 - Erg mooi. Als je er meer kleur in stopt, valt de hagedis dan misschien meer op?
Week 5 - Ook erg mooi.
Week 6 - Deze vind ik dan weer niet zo mooi. De jongen rechts staat er maar half op, net als de voeten van de jockey. En persoonlijk vind ik de blik (verbeten lip) (sorry, kan misschien hard overkomen, gezien het verhaal achter de jockey :) . Vat het niet persoonlijk op!) in combinatie met het halve bit dat je uit de mond getrokken ziet, niet echt fijn om naar te kijken.

Bellatrix
Week 4 - Heel erg mooi! Toch is de achtergrond rechts iets te bewerkt of te fel wat de overgang tussen kat en achtergrond is heel "glad" Je ziet geen uitstekende haren meer.
Week 5 - Prachtig beeld. Maar toch stoor ik me er een beetje aan dat de foto scheef is.
Week 6 - Voor een binnenbak prima, maar de compositie is niet ideaal. Hoofd is gehalveerd links van de band is bijna geen ruimte en onder de voorhoeven ook niet, maar waarschijnlijk zou dit minder uitmaken als je nog iets meer gecropt had (rechts en bonven weggehaald), dan zou de afsnede van de persoon minder uitmaken en dan zou de paal rechts er ook niet meer op staan.
Week 7 – Heel mooi, al vind ik de foto voor met een zon erbij te rood-paars. Ik zou wat meer richting oranje verwachten

billionache
Week 4 - Erg leuk! Lekker sfeer. De kleuren en contrast vind ik fijn en daardoor maakt het mij niet uit dat de foto zelf druk is. Hoort er zo juist bij.
Week 5 - Mooi! Erg jammer van de achtergrond....
Week 6 - Ook erg mooi. Ik denk alleen dat het paard zonder deken mooier was geweest. En een detail: het uiteinde van het halsterstuk achter de oren zit niet volledig in de gesp vewerkt.
Week 7 – Erg leuk!

binky
Week 4 - Interessant. De sfeer is leuk, maar hij lijkt niet lekker scherp, de achtergrond had scherp mogen zijn. Ook had ik iets meer rechts van de personen willen zien.
Week 5 - Ook weer een goede sfeer plaat! Je wit balans lijkt alleen nét iets te veel naar het groen te zitten.
Week 6 - Aardige foto, maar kan op verschillende punten beter. Er zit te veel contrast binnen de hond. De neus is overbelicht, waarbij de schaduwen op de borst veel te donker zijn. Wat is je F-waarde geweest? Een kleinere scherpte diepte zou er namelijk ook voor zorgen dat de achtergrond minder scherp is, die sowieso veel te druk is. En nog een punt voor compositie: de punt van het oor is eraf...
Week 7 – Nette foto.

Brechtjee
Week 4 - Aardige black-foto. Maar het is nu wel heel jammer dat de kroon van de bloem nu in de schaduw zit, terwijl dat juist het stralende middenpunt zou moeten zijn!
Week 5 - Erg leuk! Qua compositie zou hij wat verder naar beneden op de foto mogen zitten. En er zitten 2 verticale lijnen in de achtergrond, waar door de foto net niet perfect wordt. Links van het konijn, maar ook bijna helemaal rechts.
Week 6 - Tof!
Week 7 – Leuke foto! Misschien dat hij in zwart-wit of sepia nog mooier wordt. Dan heb je een nog wat ouderwetser gevoel, omdat de klompen al een beetje aan het vergaan zijn.

Bumblehorse
Week 4 - Sorry. Deze foto vind ik niet mooi. Ik zie dat het onscherpe lampjes zijn, maar er zit zoveel ruis overheen en het zijn geen echte crikels... Daarnaast is de achtergrond ook niet helemaal zwart, maar zitten er ook rode pixels boven in.
Week 5 - Deze is dan echt een stuk beter! Alleen jammer dat de voeten er niet helemaal op staan...
Week 6 - Leuke foto. Als je een lager standpunt had genomen zou de foto beter zijn. Dan zou je ook de zwarte rand onderaan kwijt zijn. Er lijkt wel veel ruis over heen te zitten, waardoor de foto onscherp lijkt.
Week 7 – Mooi! Qua compositie wou ik heb zelf meer naar links op de foto gezet hebben.

caaramel
Week 5 - Leuke foto. De ogen hadden nog wel wat centraler mogen staan en de achtergrond is wat afleidend.
Week 7 – Op zich een leuk idee, naar ik vind hem nu wel erg overbelicht. Zo zie je geen verschil meer tussen de dop van de highlighter en z’n schaduw.

calice
Week 4 - Op zich een aardige foto, maar het is jammer dat er geen mond op staan. Dat zou de uitdrukking van je zoontje versterken.
Week 5 - Erg mooi!
Week 6 - Prima foto, qua compositie en scherpte diepte, maar je paard (en z'n deken) is nu wel erg vies........
Week 7 – Erg mooi. Klein detail, jammer van het stukje rechts onderin.

Carolaaxxxx
Week 4 - Op zich een aardige foto, met een ouderwetse uitstraling, maar ergens vind ik hem ook wel te pixelig en zou ik wat meer ruimte onder de kin van het paard zien.
week 6 - Ook deze heeft weerk die wat ouderwetsere (analoge) uitstraling, komt misschien door doordat je witbalans naar paard/geel neigt. De compositie is trouwens niet echt charmant met het paard er zo half op. Zou wat minder van het lijf laten zien.
Week 7 – Nette foto. Hij lijkt alleen niet helemaal scherp. Het is jammer dat de achtergrond niet helemaal effen is.

cathyenbeau
Week 4 - Heerlijk! Jammer dat de kat nu scheef lijkt te liggen en er een wit pluisje voor de voorpoten zit.
Week 5 - Mooie foto! Wel zit er ontzettend veel flare over de foto heen. Ik zie 8 roze vlekken... Het boompje had misschien niet iets naar rechts op de foto gezet mogen worden.
Week 6 - Mooie foto, maar het scherpte punt ligt te ver naar achter, de veer en de staart zijn scherp, terwijl je eigenlij khet hoofd en de vleugels scherp wilt hebben.
Week 7 – Leuke foto. Is hij in kleur niet nog leuker? Jammer dat nu net de top van z’n hoofd eraf gesneden is.

Cleo_
Week 7 – De sfeer heb je in elk geval goed vastgelegd, maar technisch is het geen mooie foto. Het bankje staat er net niet helemaal op, het stel is onscherp/bewogen en de reflectie in het raam is niet heel aantrekkelijk.

crazy_horses
Week 4 - Mooie foto, maar ergens lijkt de achtergrond onnatuurlijk zwart. Qua compositie had er boven en onder het hoofd evenveel ruimte gemogen.
Week 5 - Lekkere foto! Ik krijg spontaan trek! Er zit wel veel ruims overheen?
Week 6 - Persoonlijk houd ik niet van vierkante foto.s Verder is dit wel een prima foto. Scherpte, compositie, alleen je witbalans lijkt te veel naar geel te neigen.
Week 7 – Hele mooie foto.
Algemeen: Je logo is soms wat té opvallend. Op de blackfoto trekt die bijvoorbeeld meer de aandacht dan het paard. Op zo'n foto en die van week 5 zou ik het logo iets meer richting de hoek te verplaatsen.

CrazyIris
Week 4 - Tof! Niets op aan te merken.
Week 6 - Heerlijke sfeer foto! Zit er nou zoveel ruis over? Links boven en de schaduw van de bergen rechts lijken heel erg pixelig.
Week 7 – Mooie foto. Als je en net iets langere sluitertijd had gehad, dan was de beweging van de bovenste vlammen nog net iets beter vastgelegd.

Crazymel
Week 4 - Mooi idee, maar de uitwerking is toch minder. De compositie was interessanter geweest als ze mee rin het midden hadden gestaan. Ook zijn de ballonnen niet scherp, of er zit echt heel veel ruis over heen.
Week 5 - Leuke foto!
Week 6 - Ook een leuke foto, maar ik zou wel meer contrast binnen de maan verwachten.
Week 7 – Een beetje donker of grauw, maar wel netjes.

[Dandy200[/b]
Week 4 - Aardige foto, maar qua compositie niet heel interessnat. Komt waarschijnlijk doordat er maar alleen toppen van bomen op staan.
Week 5 - Mooie foto. Net iet scheef? Het filter/de nabewerking die er overheen zit vind ik toch iets té.
Week 6 - Leuk idee, maar de uitwerking kan beter. Ik verwacht links nog een stukje huis dat er net is agfesneden. Hij is ook niet helemaal scherp en de sluitertijd heeft te lang gestaan, want de maan is overbelicht. Had je een statief en je iso op 100? Daar kan je foto al een stuk beter van worden!
Week 7 – Aardige foto, maar niet heel bijzonder. De kleuren wijn grauw en het paard staat er nét niet helemaal op.

Deetjeeuh
Week 4 - Leuke foto!
Week 5 - Technisch goede foto, maar de vorige vond ik toch leuker om naar te kijkek. Ik denk doordat de takjes onderaan iets te druk zijn.
Week 6 - Mooie rustgevende foto.
Week 7 – Mooie foto, maar het stoort wel dat hij scheef is.

Eline91
Week 4 - Prima foto.
Week 5 - Toffe foto! Mooie locatie vooral.
Week 6 - Deze vind ik dan weer minder mooi. De compositie kan beter. De paal links stoort me en de tas die er rechts nog op staat. De blik van het meisje is ook niet echt spreken.
Week 7 - Nette foto, maar qua compositie spreekt hij mij niet aan.

_Elke
Week 4 - Interessante foto! Aan de ene kant vind ik je scherpte diepte te klein, alleen de voorste woonboten zijn scherp, maar aan de andere kant vind ik dat de flat op de achtergrond wel wat onscherper zou mogen zijn. Die leidt een beetje af. Misschien als je meer reflectie van het water op de foto had gezet was het beter geweest. Sowieso vind ik hem té gesatureerd. De kleuren zijn nu echt onnatuurlijk.
Week 5 - Leuk!
Week 6 - Heerlijke foto, maar ik zou ik iets meer ruimte onder de neus van de hond willen zien. Nu zit een deel van z'n lip (ook al zit ie achter het gras) buiten de foto.
Week 7 – Mooie foto!

elle108030
Week 6 - Het contrast vind ik iets te groot en het is jammer dat je rechts nog net een stukje van het andere oog zit, maar verder een mooie foto!
Week 7 – Leuke foto, maar door het standpunt waar je de foto vanaf genomen hebt, is het een beetje een ‘gewone’ foto.

EskeGirl
Week 4 - Compositie en kleuren zijn mooi. Het is alleen jammer dat je niet verder kon inzoomen. De blauwe reiger lijkt ook net wat onscherp. Er zitten trouwens ook wat vlekjes op je lens of camera...
Week 5 - Mooie kleuren! Ik zou nog net wat minder dak laten zien, zodat dat wat minder zou afleiden.
Week 6 - Beetje donker, maar erg mooi!
Week 7 – Op zich een prima foto, maar ik vind hem niet heel bijzonder. Misschien is het ook te rood in vergelijking met de bijna helemaal witte achtergrond. Als de achtergrond écht helemaal wit was, was dit misschien mooier geweest, nu heb je links boven die hoek en zitten er vieze vegen over het konijn. Je reflectie in het oog is ook niet echt mooi.

Fellow
Week 4 - Leuke foto!
Week 5 - Ook een mooie foto, alleen wat aan de donkere kant zou ik zeggen.
Week 6 - Mooie foto! Bij deze is dan de achtergrond iets te licht. Maar erg leuke gedaan! Moet alleen even kijken voordat ik zie hoe ik nou naar het paard kijk.
Week 7 – Leuke foto!
Algemeen: Ik vind je logo te strak langs de rand staan. Ik zou het ietsjes verder uit de hoek zetten.

femmelz
Week 4 - Aardige foto. Compositie is mooi symetrisch, al heb ik wel het idee dat je net niet helemaal recht voor de deur staat. Ook lijkt hij niet helemaal scherp en zit er naar mijn idee iets te veel contrast tussen licht en donker.
Week 5 - Leuk gedaan! Jammer van het rode draadje...
Week 6 - Leuek foto. Jammer dat het oor net een randje eraf heeft links. Nog een details: de reflectie in de mok is een beetje druk.
Week 7 – Leuk idee! Jammer dat de reflectie zo donker is. Probeer volgende keer het idee netter uit te werken. Nu mis je net een stukje van de lijst, is de muur scherper dan de lijst of de reflectie en is de combinatie van de stoel waar de lijst op staat met het kleurverschil tussen plafond en muur niet ideaal. Ook denk word ik steeds een beetje afgeleid doordat ze met haar benen over elkaar zit.

GerdjeHoran
Week 4 - Leuke foto. Ik had alleen misschien liever de bel scherp zillen zien, in plaats van de pen van het stuur.
Week 5 - Hele gave foto!
Week 6 - Ook een mooie foto. De zon ziet er alleen wel een beetje onnatuurlijk uit, er zitten echt cirkels om heen. De flare is ook een klein beetje storend. Links boven zit er trouwens een vlekje op.
Week 7 – Hele mooie foto! Jammer dat er net 2 haren voor het oog witten en je op de achtergond een stuk roze ziet.
Algemeen: je logo zit heel strak in de hoek. Ik zou hem iets verder van de hoek af halen.

glenstorm
Week 4 - Mooie foto. Wel iets te donker. Het sperriempje steekt ook een beetje uit.
Week 5 - Ook weer een mooie foto. Weer vind ik hem te donker en steekt het sperriempje iets te veel uit. Ik zou ook meer ruimte om het hoofd geven. Ik vind hem nu te strak gekaderd.
Week 6 - Interessante foto. Rechts bovenaan stoort wel een beetje.
Week 7 – Leuke foto! Jammer dat de achtergrond net te donker is om de oren ook goed te onderscheiden van de lucht.

Gracezellaa
Week 4 - Prachtig!
Week 5 - Ook erg mooi. Misschien iets té licht nu. Dit zou een mooie zijn om een belichtingstrapje te hebben gebruikt en er een HDR van te hebben gemaakt.
Week 6 - Mooie compositie, maar het beeld is te donker.
Week 7 – Interessante foto. Een keer iets anders dan anders! Wel jammer dat de brug er niet helemaal op staat.

Gub
Week 4 - Mooie foto! Het (lokaal) contrasat is misschien wel iets te veel.
Week 5 - Prachtig! Alleen de achtergrond ziet er een beetje raar vlekkerig uit.
Week 6 - Ook weer een erg mooie foto! Ze zou ik nog ietsjes meer van de lucht willen zien, om het winter effect helemaal af te hebben.
Week 7 – Hele leuke foto!. Er lijkt wel een onscherpe vlek te zitten links van de appel vooraan, lopend naar links boven.

Hanna_94
Week 4 - Erg mooi! Je kan er niets aan doen, maar toch jammer dat je ziet dat er gaas op de achtergrond aanwezig is.
Week 5 - Heel er mooi!
Week 6 - Toffe foto. Ook weer jammer van het hek. Verder vind ik deze foto iets te donker.
Week 7 - Beetje aan de donkere kant, maar een mooie foto!
Algemeen: Probeer wat meer consequent je logo te gebruiken. In week 4 en zeker week 6 valt je logo bijna weg, terwijl in week 5 je logo erg druk is, met die extra schaduw.

HeavensLove
Week 4 - Mooie foto. Misschien iets te laag genomen. (Je kijkt nu recht je neus in...)
Week 5 - Mooie foto, maar het lichaam van het paard staat er niet mooi op. Ik zou er wat minder van het lijf opgezet hebben.
Week 6 - Mooi!
Week 7 – Mooie foto!

hilly200
Week 4 - Mooie foto! De klleuren zijn erg fijn om naar te kijken.
Week 5 - Ook een mooie foto. Misschien interessant om te zien ho hij wordt met een sepia filter?
Week 6 - Deze kan ze de reclame in! Het vlammetje van het middelstje kaarsje zit er wel een beetje raar uit.
Week 7 – Mooie foto, maar doordat hij nu in zwart wit is, is de achtergrond achter z’n hoofd eigenlijk dezelfde kleur als het hoofd en valt daardoor een beetje weg.

horserider22
Week 4 - Aardige foto. Hij is wat donker en de achtergrond is een beetje storend, naast dat het halster wel heel scheef zit :P
Week 6 - Compositie is mooi en de kleuren ook, maar ik zie eigenlijk geen enkel scherp punt...
Week 7 – Leuke foto. Toch is het jammer dat het verschil tussen scherpe en onscherpe steentjes nu heel klein is. Als de steentjes schuiner gestaan hadden, óf juist helemaal recht voor de camera, zodat alles scherp is, dan was de foto denk ik sterker geweest.

Iejoorr
Week 4 - Mooie sfeer foto! Jammer dat net het topje van de bomen ontbreekt
Week 5 - Mooie lucht, maar de foto is niet echt bijzonder.
Week 7 – Mooie foto, maar de donkere kleuren zijn denk ik te donker. Ook lijkt het wel alsof de blauwe tinten té gesatureerd zijn, te fel.

Ingvild
Week 4 - Mooie foto.
Week 5 - Mooie foto, jammer dat de onderkant van de manen er net afgesneden wordt. Ik denk dat het ook mooier was geweest as de hele achtergrond gras was en niet zoals nu nog net een stuk water/weg voor de borst.
Week 6 - Aardige foto. De vlammetjes hebben werl een rare waas erom heen. En de foto lijkt niet helemaal scherp.
Week 7 – Mooie foto, wel jammer dat hij net scheef is.

Irene96
Week 4 - Bijzonder beeld.
Week 5 - Erg mooie foto! Jammer dat net de lippen er niet helemaal op staan.
Week 6 - Mooie foto, maar voor mij is de zwarte vignettering toch echt té.
Week 7 - Mooie foto! Heb er wel twee opmerkingen over. Het oor valt echt weg in de achtergrond en ik vind het feit dat het bit en de neusriem er maar half op staan storen. Als het er helemaal afgesneden was, dan zou de focus meer op het dichte oog liggen, en als het er wel op zou staan, zou het waarschijnlijk minder storen.

Iriscope
Week 7 – Mooie foto! Jammer dat de achtergrond boven aan zo onzettend overbelicht is.

IsaCalixa
Week 4 - Leuke foto. Jammer dat de oren er niet helemaal op staat. Erg mooie schepte(diepte).
Week 5 - Heel leuk! Achtergrond is tch een klein beetje jammer dat die niet helemaal wit is.
Week 6 - Leuk! Al vind ik de breking van het licht nu echt wel afleiden van het hondje.
Week 7 - Hele mooie foto!

it_is_me
Week 4 - Op zich een leuke foto, maar hij is veel te blauw. En misschien dat het schaap daardoor ook niet scherp lijkt.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Ook een mooie ftoo, maar ik vind de scherpte diepte niet mooi. Wat er nu scherp is (hagel?) is niet in genoeg in detail. Maar toch wel een leuke foto.
Week 7 – Mooie foto, leuk dat de schaduw er op staat, maar hij is nu wel te krap gekaderd. Rechts is de top van een kelkblad eraf en het kroonblad ook bijna. De schaduw is ook bijna van de foto af en ergens is het jammer dat je het blaadje rechts onderaan niet meer ziet. Nog een laatste opmerking: je achtergrond is oneffen.

ismy
Week 4 - Mooie foto. Wel een beetje donker misschien. Er zit een soort gele/licht "vlek" of waas rechtsonder die ik er niet bij vind passen.
Week 5 - Prachtig!
Week 6 - En ook prachtig! Alleen is hetn u wel jammer van de lensflare rechts van je naam.

Jacobeho
Week 4 - Mooie foto, misschien iets te blauw.
Week 5 - Erg mooie achtergrond zo. De vorogrond spreekt dan weer niet echt.

Jespri
Week 4 - De nabewerking maakt de foto interessant, maar het rode bord leidt wel erg af.
Week 5 - Moooie foto.
Week 6 - En ook een mooie foto.
Week 7 - En nog een mooie foto.
Algemeen: Je logo past niet bij je foto's. Een handje en een voetafdruk, terwijl je geen dieren op de foto hebt staan. Ook staat er iets in, maar de inhoud is niet te lezen. Op de foto van week 4, maar met name op de foto van week 7 staat dit logo heel storen.

Jessica_1998
Week 4 - Mooie foto, wel erg donker. De scherpte diepte had ook kleiner mogen zijn.
Week 6 - Deze foto is een beetje gewoon. D achtergrond is scheef, de compositie van de hond is niet echt aantrekkelijk en daarnaast is het hoofd van de hond minder scherp dan de riem. De kleuren zijn wel mooi!
Week 7 – Aardige foto. Je sccherpte diepte had kleiner gemogen, zodat alleen de hond scherp is en dus ook meer los komt van de achtergrond. Het is nu ook jammer dat de leiband erop staat en de schaduw van degene die hem af heeft.

jilinda
Week 4 - Aardige foto. Er zit wel veel ruis overheen lijkt wel. Daarnaast is de kleur balans een beetje te groen.
Week 5 - Mooie foto! Hij lijkt alleen iets te veel contrast te hebben.
Week 6 - Leuke foto, netjes uitgevoerd.
Week 7 – Nette foto, maar de achtergrond kleur vind ik niet heel mooi.

joeluna
Week 4 - Nette foto. Jammer dat er net een hoekje lucht linksboven te zien is.
Week 5 - Mooie foto! Misschien had hij iets lichter mogen zijn.
Week 6 - Leuke foto. Het wit is een beetje overbelicht. Misschien zou een kleinere scherptediepte ook mooier zijn geweest.
Week 7 – Deze foto is een beetje gewoon. Hij is scheef en de mensen die er op staan zijn erg donker. Van de 5 mensen die in de optocht meelopen staan er maar 2 helemaal op en het is een beetje de vraag wat ze nu met hun armen doen. Ik bedoel dit niet slecht hoor, maar probeer volgende keer te kijken of je meer de sfeer er op kan zetten, of er een verhaal mee kan vertellen.

Jolijnn
Week 4 - Leuke foto. Jammer dat de riem nog te zien is!
Week 5 - Ook een leuke foto. Er zou misschien iets meer kleur in mogen.
Week 7 – Mooie foto, maar een beetje aan de donkere kant. Wat echt jammer is, si dat de ogen niet scherp zijn.
Algemeen: probeer consequent te zijn met je logo.

jooproo
Week 4 - Mooie foto! Hij mag wel wat lichter. Zou je hem volgende keer ook groter willen maken? Deze grootte is lastig te becommentariëren.
Week 5 - Ook een mooie foto. Misschien iets te veel bomen links. En het is een beetje jammer dat er geen contrast in de maan te zien is, kraters en zo.

Joysieee
Week 4 - Mooie foto, maar ergens wel jammer dat er nu een drukkere achtergrond is...
Week 5 - Mooie foto. Jammer dat het hoofd niet helemaal gecentreerd staat.
Week 6 - Leuke foto. Volgende keer proberen het halstertouw weg te werken?
Week 7 – Mooie foto! Echt heel jammer dat de schaduw nu net over z’n wang valt.

Kanzi
Week 4 - Erg leuk! Het formaat (bijna vierkant) vind ik persoonlijk minder mooi
Week 5 - Interessante foto, lekker abstract!
Week 6 - Mooie foto, maar de zon is toch wel iets té. Er zit ook ruis overheen? Of misschien komt dat door het uploaden.
Week 7 – Heel erg leuke foto! Als de achtergrond buiten de wasmachine helemaal wit was zou die perfect zijn.

_Kiki_
Week 4 - met vakantie
Week 7 – Heel mooi. Misschien wel een beetje te donker.

Killyenn
Week 4 - Mooie foto. Toch raar dat je je bril op hebt. Ook is er voor het idee nét iets te veel borst te zien.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Mooie foto, maar het is nu wel heel jammer dat je niet meer van het interieur ziet. Daarnaast is het kozijn scherp, terwijl dat het minst interessante punt is. Ik zou op de lamp reachts, of op de huizen achteraan scherpgesteld hebben. Bij voorkeur de lamp.
Week 7 – Hele mooie foto. Ik twijfel alleen of ik de waas rond de lamp wel echt mooi vind. Jammer ook dat je net niet helemaal in het midden staat.

KimdeGroot94
Week 4 - Hele mooie foto, mooie kleuren!
Week 5 - Mooie foto, maar misschien een beetje hard qua kleuren. Voor zo'n jonge baby zou ik wat zachters verwachten.
Week 6 - Heel mooi! Ik zou allen ongeveer even veel ruimte onder de onderste veren van de droom vanger genomen als boven het hoofd.
Week 7 – Mooi! Geen opmerkingen

Kimmetjee04
Week 4 - Mooie foto, maar er staat iets te veel lijf op. Met een kleinere scherpte diepte of door het paard verder van het doek af te zetten, zou het doek ook minder vlekkerig, gekreukt, golvend eruit zien. Daarnaast zijn er nog 2 puntjes. De schaduw achter z'n achterhand is jammer, net als dat z'n oren er bijna afgesneden zijn. Qua kleuren/belichting is hij wel mooi.
Week 5 - Mooie foto. Jammer dat je met name links van de nek nog wat losse haren ziet zitten.
Week 6 - Mooie foto!
Week 7 – Heel erg mooie foto, maar ergens vind ik de blik niet helemaal passen bij de foto die er doorheen gemerged is. Iets te drukke lucht.

k_m
Week 4 - Het idee is leuk. Het is alleen jammer dat je nu niet meer ziet dat het een fotohokje is. Naast dat de hond onscherp is.
Week 5 - Mooie foto Al zou het misschien mooier zijn om links van de scherven ongeveer even veel ruimte te hebben als rechts van de voeten. Er lijkt ook behoorlijk wat ruis over te zitten.
Week 6 - Mooie foto!
Week 7 – Mooie foto. Als de jager bozer had gekeken, of juist heel erg opgewekt, zou er nog meer een verhaal in zitten. Nu kijkt hij erg neutraal.

LauraBloem
Week 4 - Mooie foto.
Week 5 - Leuke foto, maar een beetje gewoontjes. Zo zijn hond en model iets te veel naar links geplaatst, is het jammer dat het topje van het hoofd er afgesneden is en is de achtergrond een beetje rommeling. Er lijkt rechts ook een witte waas te zitten. De ruis die er op zit is, zeker aan de rechter kant, een beetje storen.
Week 6 - Lekker frisse foto!
Week 7 – Aardige foto. Het meest storende vind ik de grasspriet die heel onscherp vanaf links voor het beeld komt.

laurajoy15
Week 4 - Aardige foto, maar ik zie wel vlekken op de achtergrond die een beetje afleiden.
Week 5 - Leuke foto, lekker kleurrijk, maar toch winters.
Week 6 - Mooie foto!

Leonyr
Week 4 - Mooie foto! Interessante compositie.
Week 5 - Ook weer een mooie foto!
Week 6 - Mooie foto, alleen is het nu heel jammer dat de balk waar ze op zitten net schuin loopt.
Week 7 - Heel ouderwets gevoel. Weet nu niet per se of ik deze foto echt mooi vind. Ik denk dat de vignetering van mij minder hat gemogen.

Lipydo
Week 4 - Leuk idee, maar het is mij te druk. Of net niet helemaal duidelijk gespiegeld. Ik weet het neit helemaal wat ik er van vind.
Week 5 - Hele mooie foto! Jammer dat de schaduw zo hard valt rechts.
Week 6 - Ook weer een hele mooie foto.
Week 7 - Erg mooi van kleur!

LinSa
Week 4 - Leuke foto. Mooie kleuren. Jammer dat er een huis op de achtergrond staat.
Week 5 - Mooie foto. Er zit alleen onder de punt van de knop rechts een lensflare met een lichte stip die afleid.
Week 6 - Mooie foto, maar niet heel bijzonder.
Week 7 - Mooie foto!

LOVESUSHI
Week 4 - Mooie foto. Misschien qua witbalans iets te veel richting paars. Ook zou ik iets meer ruimte onder het paard nemen.
Week 5 - Leuke foto, jammer dat het hondje niet scherp is.
Week 6 - Ook een leuke foto. Jammer dat je de ogen van de vrouw niet kan zien. En de achtergrond is een beetje scheef lijkt wel.
Week 7 - Ook een leuke foto, alleen wee rlijkt je witbalans iets te veel richitng paars te gaan.

magda_90
Week 4 - Erg mooi!
Week 5 - Heel erg tof.
Week 6 - Mooie foto. Je wit balans vind ik alleen te veel naar groen. En het is jammer dat de deken er op zit.
Week 7 - Toffe foto! Paard is wel een beetje donker.

Mallow
Week 4 - Leuke foto, maar de achtergrond is erg druk. Daarnaast is het jammer dat de aardbei (?) scherp is en niet het gezichtje.
Week 6 - Aardige foto, wel een beetje aan de blauwe kant.
Week 7 - Ook een mooie foto, maar nu een beetje donker.

manonfleur
Week 4 - Mooie foto. De kleuren zijn allen niet heel mooi, een beetje groenig. En het is jammer dat de spijlen op de achtergrond zitten. Als er alleen maar spijlen zaten, zou dat minder vervelend zijn. Volgende keer is het ook leuk om te proberen de diagonale lijn van knotjes van links boven helemaal tot rechts onder door te laten lopen. Nu stopt die repetitie van knotjes voordat het het kader rechts raakt.
Week 5 - Mooie foto! De lijn op de achtergrond is wel een beetje scheef. Daarnaast is het leuk om het midden van die fles óf helemaal in het midden te zetten, of op 2/3e van de foto.
Week 6 - Leuke foto, maar wel wat donker. Ik dnek dat als de tekst meer diagonaal of zelfs horizontaal had gestaan het leuker was, dan is het namelijk iets makkelijker lezen.
Week 7 - Leuke foto! Het is alleen erg jammer dat niet de hele reflectie van de roos er op staat.

MarBri
Week 4 - Leuke foto. Jammer at de horizon scheef is.
Week 5 - Ook een mooie foto.
Week 6 - En weer een mooie foto.
Week 7 - Mooie foto. Jammer dat het topje van haar hoofd er niet op staat. b had je misschien nog duidelijk gehad, als haar handen ergens tussen haar zij en buik gehouden zijn, haar wittere handen zouden dan de opening van de b zijn :)

Mariett
Week 4 - Mooie foto!Ergens jammer dat je net een stukje scheiding tussen zij en arm ziet.
Week 5 - kan ik niet meer openen.
Week 6 - Beetje creepy, maar wl mooi!
Week 7 - Leuke foto! De haar die van links boven komt is wel een beetje afleidend.

marijepagter
Week 4 - Mooie foto, maar qua belichting iets te hard.
Week 5 - Misschien niet iets te krap gekaderd.
Week 6 - Mooie foto, maar hij lijkt niet niet helemaal scherp. Ook deze vind ik iets te krap gekaderd. De neuseharen rechts en de manen links missen net de topjes.
Week 7 - Mooie foto!
Algemeen: Misschien beginnen met het oefenen met het wegwerken van teugels? Daar worden je foto's van nog mooier van.

MarijeR
Week 4 - Leuke foto. Ik zou zelf het dekentje links er ook helemaal op gezet hebben, of een heel stuk er af gesneden hebben en er dan links meer ruimte gegeven hebben.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Ook een mooie foto. Jammer van het groen rechts boven en rechts onder.
Week 7 - Ook weer een simpele maar mooie foto!

Marit
Week 4 - Hele mooie foto.
Week 5 - En ook een hele mooie foto. Al is de lucht wel onnatuurlijk blauw.
Week 6 - En wederom een hele mooie foto. Ik zou aleen iets meer ruimte onderaan gegeven hebben.
Week 7 - Leuke foto! Jammer dat het meisje rechts en de hond er een beetje afgevallen zijn.

Marjoow
Week 4 - Hele mooie foto!
Week 5 - Erg leuke compositie. Ik zou alleen iets meer ruimte boven de knop gegeven hebben. Het is nu ook jammer dat het linker oog er net niet lekker op staat.
Week 6 - Kan ik niet meer zien.
Week 7 - Mooie foto, wel erg paars. Ook is het jammer dat je vonde de buik van het linker paard door kijkt.

Mb_foto
Week 4 - Mooie foto!
Week 5 - Ook een mooie foto. Ik zou haar alleen een milimeter naar links geplaatst hebben, zodat er rechts naast her jurkje nog ietsjes meer ruimte zou zijn.
Week 6 - Mooie foto!

Mellanca
Week 7 - Mooie foto, mooie kleuren.

monbyou
Week 4 - Hele leuke foto! Misschien een beetje te geen. Daarnaast is het jammer dat het rijtje letters en danbo zelf scheef staan.
Week 5 - Mooie foto. Misschien een tikkie blauw. En jammer at het paard niet helemaal gecentreed staat.
Week 6 - Heel erg toffe foto!
Week 7 - Leuke foto, maar niet ontzettend bijzonder. Komt doordat je pony een beetje vies is en z'n deken nog om heeft, maar zoals eerder ook genoemd is nu helemaal centreren leuker. Ook is het jammer dat je net de toppen van de manen bovenaan mist.

Murthul
Week 4 - Mooie foto.
Week 5 - Mooie foto, wel een net te lange sluiter tijd. Ook is het jammer adat er nu totaal geen kleur in zit.
Week 6 - Opzich mooi, maar de flare is neit mooi. Daarnaast is het iets te grond onder de zon (en wat vlekkerig) en lijkt de rij bomen niet scherp te zijn.
Week 7 - Aardige foto. Ook weer een beetje te groen. En het is nu jammer dat je 2 verschillende tinten vlakken hebt als achtergrond.

MyHu
Week 4 - Leuke foto. Hoofdje van de hond lijkt allene niet scherp.
Week 5 - Een beetje grauw, maar wel een leuke fot. De achtegrond is niet zo aantrekkelijk, maar vooral het blauwe touwtje is storen.
Week 6 - Mooie foto!
Week 7 - Leuk idee. Maar als je het boek platter gehouden had en er dus een kleinere scherpte diepte zou zijn, dan zou het meer opvallen dat je op Liebe doelts.. Nu is het eerste wat mij opvalt liebäugeln maar dat is denk ik niet je bedoeling.

Mzorro
Week 4 - Leuke foto. Jammer dat het hartje niet heel duidelijk getekend is. Persoonlijk vind ik de foto ook iets té cyaan-kleurig
Week 5 - jammer, dit had een mooie foto kunnen zijn, maar doordat er maar een heel klein stukje scherp is kan ik nog steeds niet echt zien wat het precies is.
Week 6 - Mooie foto!
Week 7 - Ook een mooie foto, maar met wat weinig kleur. Ik zou zelf het ook iets verder naar beneden geplaatst hebben.

Nefertarie
Week 4 - Erg leuke foto.
Week 5 - Kan ik niet mer zien.
Week 6 - Aardige foto. Beetje groen. Maar tcoh ook een beetje druk met de elktriciteitslijnen, lampen en het hokje rechts.

NESCAFE
Week 4 - Leuke foto!
Week 5 - Ook een leuk drieluik. De heggemus op de linker foto is alleen een beetje um... onopvallend, donker of zo. Kan m'n vinger er niet helemaal op leggen.
Week 6 - Mooie foto! Bankje op de voorgrond had misschien wat scherper mogen zijn. En toch jammer dat er dan eletriciteitslijnen hangen.
Week 7 - Mooie foto!

Niene87
Week 6 - Leuke foto, maar jammer dat de ogen niet scherp zijn.

_Patriciaa
Week 4 - Heerlijke foto. Hij had wat scherper gekund op de ogen en neus en wat lichter.
Week 5 - Mooeif oto! Jammer dat hij net scheef is.
Week 6 - Voor binnen qua belichting een prima foto, maar de compositie is niet echt aantrekkelijk.
Week 7 - Deze vind ik dan een stuk beter. Al is deze ook weer scheef.

PenS
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Aardige foto. De snorharen zijn niet echt scherp, het halster daarentegen wel. En de foto is een beetje donker.
Week 7 - Ook een aardige foto. Ook hier zit het scherpte punt iets te ver naar achter en vind ik de schaduwen te donker. Het schaduw kader dat er om heen is gezet vind ik ook niet aantrekkelijk, naast dat ik persoonlijk niet van vierkante foto's hou.

ponyaddicted
Week 4 - Mooie foto, maar jammer dat de onderkant van de steen rechtsvooraan er niet op staat.
Week 5 - Mooie foto. Al had de scherpte diepte wat kleiner gemogen.
Week 6 - Leuke foto, maar ook hier geldt dat de scherpte diepte kleiner had gemogen.

quartel
Week 4- Leuve foot. Jammer van de harde schaduw.
Week 5 - Persoonlijk houd ik niet van vierkante foto's en dat bewijs voor mij deze foto ook weer. Hij is veel te krap gekaderd.Aan de onderkant is zelg de neuse eraf gevallen! De nabewerking is ook wel erg opvallend, dat er een witte 'aureool' rondom het paard zit.
Week 6 - Mooie foto, sluitertijd had misschien iets korter gemogen, zodat de zon niet ervoor zorgt dat de takken verdwijnen in de zon.... Hmm... Ik leg dit niet goed uit, maar weet ook niet hoe ik dat moet doen. Ik hoop dat je me snapt.
Week 7 - Leuke foto!

Racheel
Week 4 - Leuke foto, maar je had iets meer ruimte om de eend heen mogen nemen.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Ook een mooie foto. Deze had van mij ook iets ruimer genomen moge worden, zodat de toppen van de bemen er op zouden staan. Ik weet ooj niet echt of zwart-wit hier een meerwaarde in heeft.
Week 7 - Mooie foto!

Revanches
Week 4 - Hele leuke foto! Jammer dat de poot van de hond er links net een teentje mist.
Week 5 - Mooie foto. De vignettering vind ik zelf wat minder.
Week 6- Leuk! Wel lijkt het zwart een beetje te blauw-paars.
Week 7 - Mooie foto!

Rianne_
Week 4 - Op zich een leukfe foto. Weet niet helemaal wat ik er van moet vinden. Wel jammer dat er nog net een stukje deken op staat.
Week 5 - Mooie foto! Klein beetje te groen misschien.
Week 6 - Leuke foto, beetje donker/grauw. Jammer van het spoor in de sneeuw.
Week 7 - Mooie foto, maar ook deze is wel weer donker. Hij lijkt ook een beetje onscherp Je naam is trouwens niet goed te lezen.

Robin_Rikkie
Week 4 - Hele mooie foto! Je logo is alleen niet te lezen.
Week 5 - Aardige foto. Ik vind er net te veel lichaam op staan.
Week 6 - Leuke foto, wel een beetje donker.
Week 7 - Mooie foto. Ook bij deze vind ik er niet iets te veel lichaam op staan.

rosslover
Week 4 - Leuke poging. Wel heeel erg donker.
Week 5 - Op zich mooi, maar ook deze foto is te donker.
Week 6 - Leuke foto! Alleen is hij wel scheef.
Week 7 - Ook een leuke foto. Jammer dat z'n riem eraan zit. Het hoofdje lijkt niet helemaal scherp.

Sanne_com
Week 4 - Mooie foto, maar niet echt bijzonder.
Week 5 - Mooie foto.
Week 6 - Leuk!
Week 7 - Mooie foto.

SharonPlugge
Week 4 - Aardige foto. De top blaadjes zijn alleen neit helemaal scherp. En de foto is eenbeetje donker.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Aardige foto. De compositie is wel heer ruim om echt de focus op deze manier op het oog te leggen.
Week 7 - Nette foto.

showteam
Week 4 - Mooie foto. Beetje drukke achtergrond. Het was misschien het leukste geweest als het groen van de kopjes blauw was geweest, zoals de middelste tulp, dat zou beter bij de kleur van de ogen staan.
Week 5 - Mooie foto.
Week 6 - Leuke foto!
Week 7 - Mooie foto, maar ik vindt het geel op de achtergrond iets te gesatureerd.

S_imonee
Week 4 - Nette foto, wel een beetje donker.
Week 5 - Voor binnen een prima foto. Wel erg aan de geel-groene kant. Probeer er volende keer op te letten of je de hindernis misschien er helemaal op kan zetten.
Week 6 - Aardige foto. De horizon is wel scheef. De scherpte ligt volgens mij op het lijntje, jammer.
Week 7- Leuke foto, maar erg donker en de witbalans is ook te groen.

Sicayes
Week 4 - Leuke foto. Boven de poot en boven het linker oor zitten wel rare lichte vegen.
Week 5 - Mooie foto!
Week 6 - Ook een mooie foto.
Week 7 - Mooie foto.

Sodeletuut
Week 4 - Mooie foto. Het is wel erg jammer dat er in het onderste stuk zwart 2 onscherpe haren nog dwarrelen en er 3 vlekjes zitten.
Week 5 - Mooie foto, beetje grauw, maar past er ook wel een beetje bij. Je foto is wel echt scheef.
Week 6 - Mooie foto, maar de pluk manen is wel echt overbelicht.
Week 7 - Op zich een mooie foto. Ik heb niet het idee dat het damp is, maar rondom het paard zit een lichte gloed. Wel erg opvallend.
Algemeen: Wanneer je je logo erop zet, mag die best wat duidelijk zijn. Daarbij staat hij wel heel strak tegen de rand.

sorsie
Week 4 - Grappige foto. Bewerk je na? Dan kan je proberen wat meer kleur toe te voegen. Nu is de foto erg grauw.
Week 5 - Mooie foto. Al zou het mooier zijn als je de korstmossen in het midden scherp zou hebben.
Week 6 - Aardige foto. Jammer dat de voor en achtergrond niet nog waziger zijn. Als je een kleinere scherpte diepte had gebruikt was het waarschijnlijk mooie geweest.
Week 7 - Leuke foto. Witbalans is misschien een tikkie blauw, maar het is vooral jammer dat de achtergrond scheef is.

SternPhoto
Week 4 - Leuke foto!
Week 5 - Mooie foto. Halsband is misschien een beetje fel.
Week 6 - Aardige foto. Jammer dat hij zon ontzettend licht is, en toch ook bewogen.
Week 7 - Leuke foto, maar ik heb het idee dat dat de scherpte net iets te ver naar acheren ligt.

SuperLiesje
Week 4 - Mooie foto. Te klein om goed te beoordelen.
Week 5 - Leuke foto. Wel echt scheef. Jammer dat het gezicht van de achterste er niet helemaal op staat.
Week 6 - Leuke foto!
Week 7 - Mooie foto.Wel een beetje drukke achtergrond rechts.
Algemeen. Het logo staat nog op 2014. Daarbij is dit niet ene lettertype waarmee je professioneel over zal komen.

Suuszels
Week 4 - Mooie foto. Beetje donker misschien.
Week 5 - Toffe foto. Wel jammer dat de zon er maar half op staat.
Week 6 - Leuke foto! Geeft een rustig gevoel.
Week 7 - Ook een leuke foto. Lekker alert. Ik zou alleen qua compositie het hoofd wat lager in het beeld gezet hebben.

taarss
Week 4 - Leuke foto. Wel erg veel ruis...
Week 5 - Hele mooie foto!
Week 6 - Leuke foto. Deze vind ik alleen echt te oranje (met een tinje paars) nabewerkt. Daarbij valt de stok echt weg in het wit van het weggetje. Zo zie je bijna niet meer dat de hon een stok vast heeft.
Week 7 - Leuke foto. Nu valt me wel echt op dat je veel van deze nabewerking houdt, met een oranje (met een tintje paars) waas erover. Ook bij deze vind ik het niet helemaal mooi.

tesseke
Week 4 - Leuke foto. Als je van iets hoger, of iets lager had gestaan, dan hed het trosje bessen niet precies op de grens van bruin-wit in de achtergrond gehangen. En dan was waarschijnlijk de witte achtergrond links boven aan ook mooier verwerkt in de foto. Wel een mooie foto! Nu ikk er trouwens langer naar kijk, let ik eigenlijk alleen maar op het linker trosje en had alles rechts er helemaal niet op hoeven staan. Het linker trosje is al interessant genoeg om naar te kijken!
Week 5 - Hele leuke foto. Jammer dat je net het einde van de rij boeken ziet. Als het einde van de rij er niet op had gestaan, zou je het gevoel hebben dat die rij boeken eindeloos zou doorgaan.
Week 6 - Mooie foto. In kleur was hij minder mooi?
Week 7 - Deze vind ik van de vier de minste. Hij is wat gewoontjes doordat de compositie van de hond niet heel aantrekkelijk is. Te veel poot/lichaam staat er op. Ook is de achtergrond niet iedeaal, doordat de schaduwen van de bomen precies acter de hond over het gras vallen.

TeSzZz
Week 4 - Leuke foto! Jammer dat er bovenaan nog net een donker randje in de achtergrond te zien is.
Week 5 - Mooie foto, maar ook hier vind ik de voor/achtergrond een beetje afleiden. Juist omdat het zo'n simpele foto kan zijn, is het jammer dat je op de voorgrond een hele donkere paal (?) hebt staan en er ook rechtsachter een donkere vlek zit. Als de hele achter/voorgrond licht was, zou dit een veel mooier contrast geven met de donkere uitsteeksels van het prikkeldraad.
Week 6 - Mooie foto. Net iets scheef heb ik het idee. Jammer dat je nog een strakke lijn naar de hoek linksonder ziet gaan.
Week 7 - Mooie foto!

verography
Week 4 - Mooie foto!
Week 5 - Ook een erg mooie foto. Als je je diagfragma hoger dan 9.0 gezet had, dan zou de lamp ook een mooier ster patroon krijgen.
Week 6 - Deze is mooi!

Verosjaak
Week 7 - Mooie foto.

wendy1987
Week 4 - Aardige foto. Hij is erg druk, daardoor weet ik niet precies waar ik naar moet kijken en wat jij dus met deze foto wilt laten zien.
Week 5 - Mooie foto. Ik vind hem alleen niet helemaal lekker scherp.
Week 6 - Mooie foto. Voor mijn gevoel wel iets te veel contrast. Jammer dat de achtergrond niet echt eenvoudig is, maar toch overal wat vlekjes heeft zitten.
Week 7 - Leuke foto. Je scherpte diepte had miscshien wat kleiner gemogen. Wat ik wel echt jammer vind is dat deze foto ontzettend scheef is.

weslyjune
Week 4 - Het idee is grappig, je paard tussen de kippen, of andersom. De hele felle zon op de achtergrond is nu wel jammer, want daardoor worden de kippen erg donker.

WiancaR
Week 4 - Mooie foto. Prachtige doorkijk zo.
Week 5 - Ook een mooie foto, maar het paard lijkt niet helemaal scherp. Daarbij zit er nu een hele duidelijke kring van de zon op de hals.
Week 6 - Mooie foto. De gloed er overheen is wel iets té. Daardoor lijkt de hele foto nu onscherp.

xFace
Week 6 - Leuke foto. Beetje donker. Jammer ook dat er net wat op de voorgrond voor zit.
Week 7 - Aardige foto. Beetje scheef.

XiiaaooNaa
Week 4 - Mooie foto!
Weel 5 - Ook een leuke foto.
Week 6 - Mooie foto. Volgende keer de teugels misschien wegwerken? Je zou ook nog net iets minder borst en lichaam kunnen laten zien.
Week 7 - Ook een leuke foto. Misschien een tikkie aan de gele kant.

Ylvy
Week 4 - Leuke foto. Beetje aan de blauwe kant en hij lijkt wel over-verscheprt. Altijd jammer wanneer er hekken achter staan...
Weel 5 - Ook een leuke foto. Er zit links boven wel een vlekje. Daarbij is deze foto wat overbelicht en zit er of ruis overheen, of is deze ook over-verscherpt.
Week 6 - Leuke foto! Ook deze is een beetje overbelicht in het wit.
Week 7 - Mooie foto. En ook deze is iets overbelicht en er lijkt een ruime hoeveelheid ruis over te zitten, maar ik verwacht dat hij te veel verscherpt is. De achtergrond gaat nu ook een beetje raar doen.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:31

JewEmm als eerste bedankt voor je goede fb, als tweede mijn petje af voor wat je hierboven hebt gedaan!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:32

Wow, jij hebt even wat werk erin gestoken :D ! Hoe lang ben je daarmee bezit geweest?
Thanks voor je feedback!

JewEmm

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:34

Geen idee... 6 uur? Minder dan als ik de 4 weken los gedaan had. Over verschillende avonden verspreid. Maar het is ook leuk om soms foto's te kunnen vergelijken. Ik wil proberen dit jaar elke week commentaar te geven :P
Dank gaat vooral uit naar Agossie die altijd van die prachtige alfabetische lijsten maakt...!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:40

Jeumig! Respect hoor haha!
Bedankt voor je feedback!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:50

Zo wat een werk _/-\o_ Enorm tof dat je er zo veel tijd in stopt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:51

Damn wat een lijst met feedback!!! :wow:
Super bedankt!!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:53

Zo, ik moest gewoon bijna een minuut scrollen haha :D Dankje JewEmm!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:55

Wauw zeker petje af JewEmm! En bedankt voor de tip over diafragma :) .

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:13

taarss schreef:
Marit: Prachtige foto! Mag ik vragen wat voor apparatuur je hebt gebruikt en wat je met de nabewerking doet?

Deze foto was de 650D + 50mm f/1.8. Wat ik met de nabewerking heb gedaan is niet echt goed uit te leggen :+ Wat met de curven heen en weer en de kleurtemperatuur iets omlaag gehaald. Niet zo super veel dus eigenlijk.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:48

Wauw JewEmm, respect seg!!
Ik kan zeker wat met je commentaar, vind het zeer opbouwend :j
Je hebt gelijk van mijn logo, bij de ene foto is het minder opvallend als de andere. Nou is dat ook wel een beetje bewust. Ik ga er vanuit dat mijn dierentuin foto's minder snel zullen gekopieerd worden dan de foto's van de huisdieren van andere mensen en hierdoor is het logo bij het ene wel duidelijk als bij het andere :)
Maar ik zal nog eens heel kritisch mijn logo bekijken!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:04

Wegens het niet helemaal fit zijn, deze week van mijn kant niet zo'n spectaculaire foto.
Gewoon een lief plaatje geschoten van mijn blijhoofd in de wei.
De foto is niet lekker scherp, de achtergrond is enorm rommelig en de compositie is niet interessant.

Week 8

Afbeelding

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:40

Wow, JewEmm! Respect! De rest ook bedankt voor feedback, ik kan er zeker wat mee maar heb deze week geen tijd om helaas op alles terug te komen :( . Hierbij mijn laatste deel van week 7. Week 8 laat ik even aan mij voorbij gaan, veel drukte deze week plus dat ik nog een foto moet maken :).

Lipydo Mooie foto, vind het paard zelf wel iets te blauw ogen (op mijn scherm dan) maar vind de rest van de kleuren wel mooi uitkomen.

Iejoorr week 6: Ik vind de hoek van waaruit de foto is genomen een hele goede keus, foto zelf is ook wel leuk maar vind hem qua kleuren wat mat/saai en bij de bomen is hij wat te overbelicht,
Week 7: Deze is qua kleuren al beter maar vind hem door de bomen wat de druk ogen, denk dat dit ook persoonlijke smaak is vind de weerkaatsing in het water wel heel mooi.

Sodeletuut Gaaf ook die zwartwit omzetting, enkel jammer van het witte lintje achter het paard.

HeavensLove Mooie foto had zelf persoonlijk misschien net iets meer kont willen zien maar das maar een klein puntje :)

Ingvild Mooie foto, niks op aan te merken.

SternPhoto Leuke foto, goed moment ook gekozen qua beweging maar ik mis wel wat scherpte in het hondje zelf.

Murthul Gave foto, die blik heb je ook prachtig vastgelegd maar ik zie een heel lichte groene waas in de vacht ( kan ook aan mijn scherm liggen)

it_is_me Mooie foto maar had hem rechts wat minder krap willen zien, erg jammer van dat blaadje wat zo ineens afgeknipt is, verder wel netjes gedaan!

Kimmetjee04 Heel gaaf, niks op aan te merken.

Dandy200 Leuk moment heb je gekozen voor de foto, vind het een leuk plaatje maar had zelf misschien wat meer ruimte aan de onderkant willen zien zodat je achter de benen nog wat weg ziet.

horserider22 Wat een leuk idee, er lijkt alleen war ruis over de foto te zitten.

Crazymel Mooie foto, scherstellen op de voorkant is zeker gelukt, vind het wel een leuke foto zo verder heb ik er niks op aan te merken.

marijepagter Mooie foto, qua scherpte valt het bij mij wel mee, enkel dat het me opvalt dat het gehele paard niet scherp is, enkel het hoofd wat natuurlijk het belangrijkste is maar bij zulke foto’s zie ik liever het gehele lijf gewoon scherp.

NESCAFE echt prachtig, heb hier niks op aan te merken.

wendy1987 Leuke foto vind het scheve en compositie verder ook geslaagd, enige puntje vind ik de kleuren die net iets ‘te’ aanwezig zijn, te verzadigd.

KimdeGroot94 Wat een leuke foto, mooi gedaan!

magda_90 Gaaf hoe je de beweging van het paard zo goed hebt kunnen vastleggen, je ziet echt de actie er in. Had persoonlijk wel meer detail willen zien in het paard, maar dat is een smaakkwestie denk ik.

crazy_horses Prachtig, zoiets had ik laatst ook in mijn hoofd om te maken maar ik kreeg het niet geslaagd uitgwerkt, jij duidelijk wel, vind hem erg mooi!

Kanzi Hahaha geweldig, niks op aan te merken!

MyHu Leuk niks op aan te merken :).

Sanne_com Gaaf mooie kleuren, niks op aan te merken.

Marjoow Ach wat leuk! Heb hier eigenlijk niks op aan te merken, enkel zie ik wat een paars/roze waas er vaag overheen ( kan aan mijn scherm liggen).

IsaCalixa Prachtig niks op aan te merken.

EskeGirl Vind het persoonlijk geen hele interessante foto, maar hij is wel netjes scherpgesteld.

Cleo_ Joh niks om onzeker over te zijn, maar ken je gevoel hoor ;) Ik vind het moment wat je hebt vastgelegd erg leuk maar mis inderdaad wat scherpte er in.

tesseke Leuke foto maar ik vind dat de hond wat wegvalt door de schaduwen op zijn hoofd.

manonfleur Wat bijzonder, vind het over het algemeen wel een leuke foto maar had zelf misschien wat meer van het dienblad/spiegel waar hij op ligt willen zien in denk dat je foto daardoor wat meer een verhaal gaat vertellen.

Bellatrix Mooi, wel wat fel qua kleur en hard qua contrast maar volgens mij is dat echt jou stijl vind het verder wel een mooie foto!

Irene96 Mooie foto, niks op aan te merken.

showteam Erg lief, niks op aan te merken.

monbyou Geweldig die kuif, had misschien zelf voor wat meer ruimte aan de onderkant gekozen en jammer dat het oog voor ons links wat wegvalt in de schaduw.

calice Prachtig, niks op aan te merken!

Brechtjee Erg leuk gedaan, niks op aan te merken.

Racheel Mooi hoor, vind hem erg geslaagd, een klein puntje vind ik dat hij rechts er niet volledig op staat bij zn borst, maar voor de rest erg mooie foto.

XiiaaooNaa Leuke foto, mooi sfeertje!

Ash_ Mooi verhaal en mooie foto, niks op aan te merken!

Gub Wat leuk gedaan, niks op aan te merken!

Iriscope Mooi en lief! Enige wat iets stoort is het erg felle gele gras bovenaan.

Agossie Mooie foto, niks op aan te merken.

LauraBloem Aparte foto, hij heeft wel wat zo.

Jespri Leuk niks op aan te merken.

k_m Geweldig idee en prachtig vastgelegd, niks op aan te merken.

_Kiki_ Wat een lijst joh :P, week 3: Mooie foto, niks op aan te merken. Week 4: Prachtig zo met die golven Week 5: Heel mooi, niks op aan te merken. Week 6: Niks op aan te merken. Week 7: Gaaf niks op aan te merken.

Carolaaxxxx Leuke foto, enkel jammer dat een oog prachtig scherp is en het andere wat wegvalt, maar dat is ook een hele uitdaging bij een zelfpotret :)

Asselruiter Gaaf niks op aan te merken.

Astor Week 6: Prachtig, niks op aan te merken. Week 7: Mooi, gaaf ook hoe je de beweging in het zand ziet.

joeluna Leuke foto, maar de kleuren zijn erg hard, lijkt of dit komt door een te hoog contrast ik zie het vooral terug in de donkere kleding.

billionache Tof, niks op aan te merken.

SuperLiesje Mooie foto, niks op aan te merken.

caaramel Week 6: Mooie mysterieuze foto zo. Week 7: Beetje ongemakkelijk word ik er wel van ja :P met name door de bewerking is niet geheel mijn smaak..

Suuszels Prachtig, niks op aan te merken.

Rianne_ Mooie foto, vind de vignette wel licht storend.

TeSzZz Gaaf! Hoe krijg jij die hond zo prachtig scherp in zijn geheel? Oftwel welke materialen en instellingen heb je gebruikt? (A)

LOVESUSHI Wat een leuk potret, alleen jammer dat het scherpte punt niet bij de hoofden lijken te liggen.
Jessica_1998 Leuke foto, zou zelf alleen de riem weg proberen te werken en de foto vanuit een net iets lager punt nog nemen.

femmelz Bijzondere foto niks op aan te merken.

S_imonee Mooi moment heb je vastgelegd, maar er lijkt een groenige waas over de foto te liggen.

Hanna_94 Prachtig, niks op aan te merken.

JewEmm Leuke foto, niks op aan te merken.

CrazyIris Gaaf niks op aan te merken.

Revanches Prachtig!

LinSa Prachtig, niks op aan te merken.

Ylvy Mooi, paard springt er echt uit.

_Patriciaa Mooie foto, vind hem wel wat mat ogen en ik zie wat ruis maar binnenbak is lastig fotograveren natuurlijk.

MZorro Mooie foto, niks op aan te merken.

Leonyr Wat apart, nog nooit eerder van zo’n lens gehoord. Foto oogt erg authentiek inderdaad, en dan de oude tekst over de stenen muur past goed in het sfeertje hiervan.

Deetjeeuh Mooi, niks op aan te merken.

sorsie Mooie foto, niks op aan te merken.

SharonPlugge Geslaagde foto, netjes, niks op aan te merken!

jilinda Mooie foto enkel jammer van de ruis.

Robin_Rikkie Mooie foto, niks op aan te merken.

Killyenn Prachtig, niks op aan te merken.

cathyenbeau Lieve foto, vind hem wel wat mat/grijzig ogen en zie een beetje ruis, verder leuke foto.
Fellow Mooie vastgelegd, vind hem netjes hoor, wellicht wat ruis maar in een donkere ruimte kun je daar weinig aan doen.

MarijeR Mooi, niks op aan te merken!

Bumblehorse Mooie foto, niks op aan te merken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:46

Toppers met deze bijlees acties! _O_

Morgen even een uitgebreide reactie weer, maar voor nu: tegenlichtfoto's worden met dit soort licht/zonstand/snelle sluitertijd meestal silhouet vandaar het donkere paard dus. Juist de bedoeling om geen details meer aan de voorkant te hebben zodat de energie geaccentueerd wordt.

Morgen dus weer een uitgebreidere reactie, val nu bijna in slaap namelijk. :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:47

Jemig wat een feedback! Heel erg bedankt!
Deze week vakantie, dus ik hoop feedback te kunnen geven!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:49

Ik vind jullie feedback echt super! Ondanks de tips is het toch altijd opbouwend en motiverend om er steeds weer iets moois van te maken.

Mijn week 8:
Afbeelding
Luna was weer de pineut haha! Ik ben erg blij met deze foto omdat ik hem mooi scherp vind. De tip van een kleur achtergrond ook toegepast.

Volgende week hoop ik mooie foto's vanuit Londen :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:52

Bedankt voor het opbouwende kritiek en complimenten, daar kunnen we wat mee. :D

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:24

JewEmm; bedankt voor de feedback!
Leuk om na een aantal weken nog feedback te krijgen op ‘oudere’ fotos!

Feedback week 8

Magda
Mooie foto, leuk effect dat het ene kopje scherp is en de andere niet. Het lijkt alsof je er een ‘vintage’ effect qua kleuren overheen hebt gedaan (correct me if i’m wrong), maar dat vind ik juist wat toevoegen (geen felle maar juist rustgevende kleuren)!

Eline91
Ik vind de zwartwit versie beter dan de kleurenversie, omdat bij de kleurenversie mijn aandacht niet direct op de persoon valt maar op alle ‘onrust’ om haar heen.

SharonPlugge
Lekkere foto om bij wakker te worden (en in je bed te blijven liggen, want het ziet er frisjes uit), mooi die oranje gloed!

Quartel
Ik vind de kleuren wat te fel op de foto en had liever wat meer water en reflectie van de man gezien dan gras/brandnetels rechtsonderin.

Verosjaak
Aparte detailfoto (met wat haren voor het oog i.p.v. het oog alleen; maakt de foto wat speelser), er lijkt wel een witte waas te zitten vlak boven het oog (is dit een haar of lichtinval, of zie ik het verkeerd?)

Mariett
Jeeeuj, nog iemand die zichzelf ook onder schildert :+
Aan de ene kant springen de tranen er goed uit (neem aan dat dit de bedoeling was?), maar aan de andere kant vind ik ze ook weer net iets te aanwezig omdat het model vrij ‘neutraal’ is qua kleur en de tranen erg opvallend.

Marijepagter
Leuke foto, zoals je aangeeft is de foto ietwat kil, een warmere sfeer zou de foto afmaken, alhoewel ik hem zo niet storend vind (het hondenras doet me aan koelheid en sneeuw denken)

Maaaarije
Leuk gespeeld met scherpte diepte. Misschien of zowel de boven als onderkant afsnijden of juist allebei niet?

Nefertarie
Mooie foto, op de een of andere manier zorgt de ‘ouderwetse’ zwartwit bewerking en hoe het paard kijkt voor een dromerig sfeertje!

PenS
Wat een knapperds, die zou ik ook wel voor de lens willen! Jammer dat de rechter zijn oortjes naar achteren heeft.

NESCAFE
Ik vind de foto wel iets aparts hebben; vanwege de kleuren maar ook omdat het een weerspiegeling alleen is.

_Elke
Leuk idee met de hond scherp en de bal wat waziger. Ik vind de tussenruimte zelf wat te groot, misschien dat je de volgende keer wat meer achter de hond gaat staan zodat je meer hond op de foto hebt en minder water.

Lipydo
Gaahaaaaf! Ik ben fan haha :D
Wat was je opstelling bij deze foto qua belichting?

Suuszels
Goed gelukt voor uittesten. Fijne zachte kleuren. De ‘schaduw’ is wel wat aanwezig, maar ik denk dat als die er niet was de foto misschien wel te eentonig zou zijn qua kleurenspel.

Elle108030
Lieve foto! Het contrast lijkt op de foto iets te hoog, misschien dat je die de volgende keer wat omlaag kunt halen.

Astor
Ondanks dat het object maar een klein deel van de foto inneemt en paard en ruiter van de achterkant gefotografeerd zijn vind ik het een fijne foto om naar te kijken; zacht, rustgevend en scherp

Taars
De kleuren zijn inderdaad mooi bij elkaar. De foto houd mijn aandacht niet helemaal vast; dan mis ik misschien toch nog een object.

Marit
Mooi Marit! De blauwe/koele tinten die op de foto meerdere malen terugkomen maken het af (& lekker winters :P). Ik vind vooral de ogen erg sprekend.

Ingvild
Leuk beestje! De foto lijkt wat onscherp/ruis te bevatten. Wat was je sluitertijd/iso?

Ylvy
Mooie kat en leuke foto, volgens mij heeft flickr hem wel flink verscherpt. Snorharen (vooral rechterkant van de kat / links op de foto) lijken inderdaad een ietwat roze gloed te hebben.

Carolaaxxxx
Ik vind de gekozen uitsnede wel wat hebben en ook de kleurencombi blauw-rood! De donkere ‘hoekjes’ (vooral bij het blauwe gedeelte) zijn wel wat aanwezig.

Calice
Wat een schattige foto; volgens mij vind de pony echt alles prima!

LinSa
Wat een schattig hoofdje zeg! De foto had misschien iets scherper gekunnen.

_Patriciaa
Mooie scherpe foto, vooral de ogen van de kat!

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 00:59

_Patriciaa: heel scherp! Prachtig stil moment.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 06:16

Goed gezien Kimmetje. Dat is ijzerdraad omdat ik door het schapengaas moest fotograferen en ze stond nogal dichtbij dus ik kon mijn lens er niet doorheen steken. Dan maar goed mikken zeg maar. Het onscherpe gaas geeft een lichte waas over de foto.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 07:36

marijepagter Ontzettend gave foto! De blauw-achtige gloed stoort eigenlijk niet zo, en hij is heel mooi scherp :) Knap werk!

Maaaarije Waauw, wat een leuke foto! Heel mooie sfeer, en netjes scherp ook :) Echt mooi gedaan!

Nefertarie Leuke foto, mooi scherp en het zwart-wit is ook mooi gedaan :)

PenS Gave foto, hij straalt echt kracht uit :) Had misschien nog net iets scherper gemogen maar ik vind hem heel geslaagd!

NESCAFE Leuk zeg, het water beweegt net genoeg om het bijzonder te maken maar toch niet te veel :) Ik vind hem gaaf!

_Elke De ISO-ruis lijkt best mee te vallen, ik vind het ook niet storend :) Maar was het zo'n donkere dag dan? Buiten heb ik maar zelden zulke hoge ISO's nodig.
Ik vind je foto trouwens best geslaagd, maar om het geheel wat 'sterker' te maken had je misschien een andere compositie kunnen kiezen. Nu wordt een groot deel van je beeld opgevuld door water, terwijl de hond en de bal een beetje wegvallen aan de zijkant. Ik denk dat een lager perspectief hier voor wat meer diepte had gezorgd.

Lipydo Opnieuw een heel geslaagd zelfportret, ik vind hem echt retegaaf :) Doe je je make-up zelf? Je weet me in elk geval telkens te overtuigen met je foto's!

Suuszels Gaaf zeg, zo gedetailleerd :D Naar mijn gevoel had de foto nog wel net iets meer belicht mogen zijn, maar verder vind ik hem geslaagd!

elle108030 Leuke foto, hij straalt echt iets zacht/vriendelijk uit :)

Astor Gaaf gedaan, hij straalt echt zo'n beetje 'eenzame ruiter' uit :D

taarss De kleuren zijn inderdaad erg leuk :) Bevalt je nieuwe lens je? :D

Marit Wat een gaaf portret zeg, heel overtuigend! Erg veel detail maar niet te veel, en de ogen zijn echt heel mooi!

Ingvild Heel leuk gedaan! Ik heb alleen de indruk dat hij net iets te weinig belicht is om de kleuren goed te laten uitkomen, maar ik vind hem echt gaaf :D

Ylvy Heel leuk! Mooi scherp, ik vind hem best geslaagd! (Ik snap alleen niet zo goed waarom de snorharen wat paars zien ;) )

Carolaaxxx Ik vind je foto best gaaf, maar het lijkt wel of hij wat teveel belicht is. Heb je hem genomen in de vlakke zon? Het rood van de roos is wat te fel, en er zit wat te weinig contrast in. Meestal krijg je betere detailfoto's bij een wat diffuus licht, zoals in de schaduw of op een licht bewolkte dag :)

calice Wat een zachte/lieve foto zeg, heel gaaf gedaan!

LinSa Een blij hoofd heeft hij wel :D Ik vind het allemaal best meevallen met je compositie hoor, alleen jammer dat de molen en de vogel er niet helemaal op staan.

_Patriciaa Heel mooi scherp, en het lijkt wel een studio-achtergrond :D Gaaf gedaan!

--------

Mariett Waauw, echt gaaf :D Heel origineel idee in elk geval!

JewEmm Heel erg bedankt voor de opbouwende feedback! Daar ben je vast wel een dagje mee bezig geweest, respect! ;) Ik kan er me wel in vinden, interessant om te lezen!

Kimmetjee04 Het was ook net de bedoeling dat het zwart-wit de aandacht meer op het meisje zou richten :) Bedankt voor je feedback!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:27

Eline91, linksbovenin is een tak, geen vogel :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:27

Bedankt voor je feedback. De foto is inderdaad gemaakt in de zon. Ik wou graag het blauwe van de lucht. ik ga je tip onthouden!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:35

Wauw wat een boel feedback weer! Ontzettend bedankt :)

Voor de mensen die liever de hond net meer open ogen hadden gezien, helemaal mee eens, dat vind ik normaal ook mooier!

Dit is de hond van mijn schoonouders en hij is al 12 dus behoorlijk oud voor een grote hond. Ik heb hem echt willen vastleggen zoals hij is en daarom is het deze foto geworden :)