Wauw, wat komen er toch prachtige foto's langs! Zodra ik weer wat tijd heb zal ik wat feedback geven!
Dit is mijn nieuwe picture of the week!
Selly13
Geplaatst: 15-04-13 19:48
Agossie[/b} ~ Hele mooie foto, gaaf gedaan! [b]Ash_ ~ Gaaf plaatje! brandylove ~ Vind het een leuke foto, maar valt meer uit te halen. Calice ~ mooi foto! Wat je zelf ook al zei, wel jammer van het stukje vleugel. Chip ~ Had het denk mooier gevonden als het hele gebouw op het plaatje had gestaan, vind hem nu niet compleet ofzo.. Faatxhorse ~ mooi fro ~ leuk plaatje! Iejoor ~ Vind dat echt een gave foto! ismy ~ hele mysterieuze foto vind ik dat! Jacobeho ~ Gaaf avondzonnetje! JNSW ~ Super gaaf! Ook super model heb je daar! Jolijnn ~ Deze foto doet me niks.. Kirstenvosje ~ Heel erg leuk __Laura ~ Leuke pown in lekker voorjaarszonnetje, altijd goed Leonyr ~ Ik vind die van jou wel zo gaaf he! Heel erg leuk gelukt! Lifaya ~ Ik vind die van jou, net zoals ik al je foto's vind.. ... Super geweldig! Wat 'n prachtbeest! Lipydo ~ Mooie foto, prachtige zachte kleuren en die ijslander spat er toch uit! Super lovey_ou ~ Prachtig! magda_90 ~ Hele leuke foto, vond trouwens de hele serie leuk! Monster_tos ~ Heel mooi, apart plaatje.. maar niet mijn smaak NatassJa ~ bedank je broertje maar, ik vind hem ook geweldig! Nefertarie ~ Mooi helder plaatje! _nvds ~ Wel mooie foto, maar die achtergrond stoort me.. Sani ~ Wat 'n scheet! Denk wel dat er meer uit te halen valt. Sodeletuut ~ Wat een stoer ding! Mooi scherp plaatje ook! tesseke ~ Vind de foto niet echt heel erg scherp..... Tinky12 ~ Heel erg lief wienkecarlo ~ Erg leuk, alsof ze zo je beeldscherm uit komt lopen
Jespri is er even tussenuit, maar verzamelt hier deviltjh heeft helaas even niet de mogelijkheid om te plaatsen en is er dus ook even tussenuit. Zij verzamelt hier CRos95 slaat ook even over, verzamelt hier Gianti slaat ook even over, maar verzamelt hier slaat deze week even over i.v.m. drukte op haar werk.
Laatst bijgewerkt door Agossie op 15-04-13 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Mensen, zullen we volgende keer een beetje opletten dat we de foto's voor maandag 12:00 inzenden? Ik ben helemaal verward!!! Het maakt het wel gemakkelijker als iedereen gewoon optijd inlevert en er om 12:00 (of daarna) een definitieve lijst staat. Dank!!!
Tinky12
Geplaatst: 15-04-13 21:27
Je hebt helemaal gelijk hoor,ben normaal ook altijd netjes op tijd.Mijn excuses...
Klopt, jij bent altijd op tijd. Was ook niet tegen jou bedoelt, maar tegen iedereen eigenlijk. De één levert vroeg in (hè, ismy? ), de ander wacht tot het laatste moment of vergeet het. Alleen met Pasen was ik laat. Ik vind het ook niet erg als iemand aangeeft wat later in te zullen/willen leveren, dan maak ik er een notitie van.
Tinky12
Geplaatst: 15-04-13 21:39
Je bent de goeiste ....vind het knap dat je nog steeds de moeite neemt om alles bij te houden hoor
Ach, ik vind het leuk om te doen! En ik waardeer het enorm dat iedereen zo fanatiek meedoet!
Ik merk zelf ècht dat ik vooruit ga, doordat ik meer fotografeer. Ook begin ik te leren wat ik echt leuk vind en wat echt niet. Dus iedereen die hier meedoet... VOLHOUDEN HOOR!!!!!!!!
Ik merk dat indd ook heel erg. De leuke dingen ontdekken en proberen beter te worden.
Thanks agossie voor je inzet. Motiveert ook heel erg. :-D
XiiaaooNaa
Geplaatst: 17-04-13 09:21
Ik ga het eens doen met een onscherpe, niet nabewerkte foto voor week 15...maar vond hem wel leuk door Pasen enzo nog. (week 16 wordt wel weer een normale foto...)
ik heb deze week echt geen tijd gehad om fotos te maken, of nouja tijd genoeg, maar vreselijk veel pijn.. dus er niet aan gedacht om fotos te maken.. is het erg als ik deze week oversla?
en voor op mn site maak ik volgende week 2 fotos zodat er geen gat ontstaat
wienkecarlo
Geplaatst: 20-04-13 17:19
Ik heb nog wel tijd gehad: Week 16: • http://i37.tinypic.com/2iw0u51.jpg • Tip: het gespje is erg onscherp! -slechte kwaliteit komt door uploaden-