Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Voor voorbeeldfoto's is de Flickr Camera Finder fantastisch
http://www.flickr.com/cameras/canon/
Daar even zoeken naar de 550D (EOS Rebel T2i, EOS Kiss X4 (internationale benamingen)). Dan zie je dat er op dit moment meer dan 336000 foto's op Flickr zijn gemaakt met de 550D. Klik je in het overzicht op het model, dan kun je deze foto's bekijken.
yvonnepuntnl schreef:Wil je perse een Olympus??
Ik heb nl. nog een Canon 30D te koop voor een zacht prijsje![]()
[EA-OV] Canon 30D spiegelreflexcamera
Teziej schreef:Hoi
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar mijn vraag staat er niet in.
Ik fotografeer nu met een Olympus E300, uit 2005 als ik het goed heb. Hij vertoond heel snel al ruis op de foto's.. Ik zou graag een nieuwere body willen, met liveview, meer megapixels e.d. Gewoon een stapje meer zeg maar.
Ik heb op de Olympus site gekeken, en zag daar de Olympus E450, de E620, de E510 en de E30. Heeft er iemand ervaring met een van deze body's? En wat zijn de voor en nadelen?
Alvast bedankt.
HLPhoto schreef:Canon mist altijd de autofocus in de body. Bij Canons zit de autofocus nl. altijd in de lensSoms een voordeel, soms een nadeel. De goedkopere 70-200's zijn op Canon vaak bijv. trager dan op Nikon, door een inferieure focusmotor.
@Nikki__: Bij Nikon begint het spel voor nieuwe camera's bij een D90 voor je vriend, en dat gaat ie voor dat budget van 400,- niet redden. 550,- begint het zo ong.
Gezien je echter zelf een Nikon gebruikt zou ik me wel op Nikon richten als ik hem was. 2 merken in één gezin kan onhandig zijn ivm lenzen delen.. aan de andere kant kan het misschien ook wat ruzies voorkomen
Nouks schreef:De workshops van Femke zijn natuurlijk heel erg gericht puur op paardenfotografie, bovendien verwacht ik niet dat je na één workshop (die bovendien gericht is op zo'n specifiek onderwerp) de technische basis echt zal begrijpen. Is niet erg, maar het uitgangspunt van haar workshops is een ander uitgangspunt dan "je camera en de techniek leren begrijpen".