Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
binky schreef:elle108030 Herken ik daar Dennis van Gerda? Wat is die groot geworden zeg! Maar de liefde voor paarden straalt er nog altijd van af bij hem en dat heb jij goed vast gelegd.
Kimmetjee04 schreef:Prachtig!
vraagje; welke lippenstift heb je hier op?
Killyenn schreef:Lipydo: Prachtig belicht! Het krijgt iets heel onnatuurlijks, maar niet op een slechte manier. De dramatiek van een barok schilderij oid. Je visagie vind ik ook prachtigJouw positie en de compositie van de foto vind ik wat ongebalanceerd, je vingers er net op staat wat apart, dat de schouder links is afgesneden en rechts niet maakt het wat zwaar links en de positionering van je haar/kapsel had ik mooier gevonden als je hoofd iets meer naar (jouw) links gedraaid was. Ook had ik de camera iets hoger gezet zodat je iets minder zwaar tegen je onderlichaam en gezicht aankijkt. Het klinkt als veel kritiek maar het komt allemaal op hetzelfde neer eigenlijk, vind het verder een prachtplaat
Ben in het algemeen een enorme fan van je werk
binky schreef:LipydoWauw! Goede fotograaf en je bent daarnaast zeer zeker een goed model. Doe je de make- up ook zelf? Petje af hoor!
Citaat:_Elke: Leuk moment heb je te pakken! Een ander standpunt van de camera had beter geweest: compositie is nu wat uit balans. Je ziet te veel water; te weinig hond en bal. Dus iets meer vanuit het oogpunt van de hond. Kleuren zijn lekker fris! Echter iets te veel rood bij de hond. Als ik naar je instellingen kijk zie ik wel een veel te hoge ISO voor de hoeveelheid licht die je had. Houdt je ISO op 100 of 200 als je zonlicht hebt bij een diafragma van F/4.0
Lipydo schreef:Suuszels:Tof dat je macro tussenringen hebt! Leuke 'test' foto, maar mis iets. De bokeh valt een beetje weg, waardoor de foto wat plat oogt ondanks de kleine scherpte/diepte. De kleuren mogen ietsje frisser (beetje vaal nu); meer contrast en wat meer heldere kleuren denk ik.