Hoi, ik stop er toch mee, heb het gewoon te druk met school, huisdieren en mn verzorgpaardjes.. Als dat goed is kom ik misschien na mn examens weer meedoen
kimberley23
Geplaatst: 10-03-14 19:18
Zo zo wat gaat dat snel zeg, alweer een week om! Van mij nogmaals een foto van de fotomeeting van vorige week! Week 10:
Revanches
Geplaatst: 10-03-14 19:32
Mijn week 10:
C_estmoi
Geplaatst: 10-03-14 19:55
Week 10
MarijeR
Geplaatst: 10-03-14 20:24
Helaas deze week eentje uit de oude doos. Heb wel foto's gemaakt deze week maar nog geen tijd gehad om ze van het kaartje op de pc te zetten Morgen komt m'n nieuwe body dus voor komende week zeker weer een nieuwe foto want dan moet er veel getest worden
2 weken ivm privé omstandigheden niet ingeleverd, deze haal ik nog wel een keer in. Hierbij mijn week 10, geen hoogstandje, maar het is iig iets wat ik heb gefotografeerd.
MichieldeM
Geplaatst: 10-03-14 20:34
Oeh, erg mooi Gub!
hier de mijne:
Niet top, maar weer weinig geschoten. Ik kan niet wachten tot de zomertijd.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Heb het nog even nagezocht maar ik heb deze week toch echt nog geen foto ingezonden...? En loopt er nog een soortgelijk topic dan? Bedoel je het verzameltopic voor fotografen? Ik volg je niet helemaal geloof ik
poging nummer 3, zou het plaatsen nu eindelijk lukken? mijn laptop en internetverbinding hebben nogal ruzie sinds vrijdagavond (moet mijn vader dus nog naar kijken), dus ik hoop dat het nu eindelijk lukt om mijn foto te plaatsen
week#10 in week 10 vind ik het toch weleens tijd worden dat mijn verzorgpony model speelt
edit: woehoe internet werkt voor 1 keertje mee
Iriscope
Geplaatst: 10-03-14 21:44
En ik kon deze week eindelijk weer eens kiezen uit een paar plaatjes, maar vond deze toch het meest geslaagd;
Meet Djambo
Zijn er hier mensen die ook nabewerken op hun MacBook Air en die hier ook moeite mee hebben/hadden? Mijn foto's zijn altijd koeler/groener als ik ze na t bewerken op n ander scherm terug zie. Ik kan hem niet beter kalibreren dan het scherm al is, maar mijn foto's komen er zo raar uit. Ik baal hier onwijs van!
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 10-03-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Zelfportretten zijn wat mij betreft geen probleem, als dat jouw "foto van de week" is, waarom niet? Als je hem maar zelf gemaakt hebt, is het helemaal prima!