Mijn camera werkt.niet mee.. Hij doet het even niet, daarom.moest ik wel die inzenden die met me telefoon is gemaakt. Ik maak normaal wel alle foto's met me camera, maar het kan nu even.niet anders
Leonyr
Geplaatst: 14-04-13 20:43
Jolijnn schreef:
Wauuw mooie foto
Mijn camera werkt.niet mee.. Hij doet het even niet, daarom.moest ik wel die inzenden die met me telefoon is gemaakt. Ik maak normaal wel alle foto's met me camera, maar het kan nu even.niet anders
Bedankt!
tesseke
Geplaatst: 14-04-13 20:46
Wauw Leonyr, prachtige foto!
Hier is mijn foto van week 15
Vandaag genomen in de Loonse en Drunense duinen, er was een wandeling met honden uit Spanje.
Ook een hoop actiefoto's genomen, maar door de snelheid niet scherp of een stukje staart af ofzo.
Eigen commentaar is dat ik baal dat er een stukje vleugel mist. Heb helaas van de week ineens acuut met medicatie voor mijn hart moeten starten waardoor ik me echt niet lekker voel dus heb verder niet meer gefotografeerd .
Hele dag tussen de paarden foto's gemaakt, maar kies toch voor deze, meer de emotionele waarde over een ster die naar de hemel is gegaan. Zie vaak een heldere ster naast de maan, vind ik toch altijd mooi om dan bij stil te staan!
Mooie foto Lifaya, maar jeetje, wat een nek heeft ie!
Jacobeho
Geplaatst: 15-04-13 07:16
Er komen al weer mooie foto's voorbij! Bij deze - een beetje laat - mijn week 15.
Helaas doet photobucket weer eens vervelend met het uploaden, maar ik heb geen tijd om mn foto opnieuw te uploaden. Kwaliteit is behoorlijk verslechter door het uploaden, helaas.
Ash_
Geplaatst: 15-04-13 07:16
Week 15. Helaas niet heel bijzonder. Bij niet nabewerkt op de warmte kleuren na.
Sodeletuut
Geplaatst: 15-04-13 08:56
Ohh ben ik te laat?
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-13 10:10
Ash_, ik kan je foto niet zien...
Edit: nu wel!
Laatst bijgewerkt door Agossie op 15-04-13 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
chip
Geplaatst: 15-04-13 10:16
Mooie foto's weer en gaaf dat dartelende veulen.
Nefertarie
Geplaatst: 15-04-13 11:43
Geen nieuwe foto voor week 15, dus uit de oude doos:
RobinBuck verzamelt hier Tinky12 verzamelt hier XiiaaooNaa verzamelt hier xMayo
Jespri is er even tussenuit, maar verzamelt hier deviltjh heeft helaas even niet de mogelijkheid om te plaatsen en is er dus ook even tussenuit. Zij verzamelt hier CRos95 slaat ook even over, verzamelt hier Gianti slaat ook even over, maar verzamelt hier slaat deze week even over i.v.m. drukte op haar werk.
Calice
Geplaatst: 15-04-13 12:26
Mijn week 16 , ben net even buiten in de regen gaan fotograferen omdat het me weel leuk leek om te experimenteren met de lente zoals hij vaak in Nederland is (nat van de regen ).
RobinBuck verzamelt hier XiiaaooNaa verzamelt hier xMayo
Jespri is er even tussenuit, maar verzamelt hier deviltjh heeft helaas even niet de mogelijkheid om te plaatsen en is er dus ook even tussenuit. Zij verzamelt hier CRos95 slaat ook even over, verzamelt hier Gianti slaat ook even over, maar verzamelt hier slaat deze week even over i.v.m. drukte op haar werk.