Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jasmijntjuh schreef:Nog even een vraagje, hoop dat het hier thuishoort, anders hoor ik het wel.
Ik ben van plan heel binnenkort de canon eos 400D te gaan kopen. Nu raadde een vriendin mij aan een beschermingsfilter te kopen voor de lens, maar nu wil ik eerst jullie mening. Is het echt nodig om het meteen aan te schaffen of is het iets wat je er later altijd nog bij kan kopen?
bloempje1 schreef:Hallo
Ben op zoek naar een goede camera met spiegel reflex.
Iemand tips?goede camera?
Myukii schreef:Ik ben van plan (na een maandje met mijn finepix s5600) toch maar aan een spiegelreflex te gaan. Zit te denken aan een Nikon D50, omdat die toch wel een van de goedkoopste SLR's is, en voor mij een spiegelflex een spiegelreflex is(natuurlijk zijn er altijd betere, maar met een gewone kwaliteit SLR ben ik gewoon tevreden, heb geen behoefte aan een camera van duizenden euro's).
Iemand die hier deze camera ook heeft?
OranVera schreef:Ik wil ook graag een digitale spiegelreflexcamera kopen. Ik heb zo zitten kijken naar de prijzen en dat zit zo rond de 700. Ik ben niet van plan zoveel uittegeven. Is er ook een camera die rond de 200/100 is en waarmee je scherpe foto's kan maken?