Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:ik wou omdat ik niet zo handig ben met die programma's eerst eens kijken of ik er wel mee overweg kan, maar die link waar je een gratis 30dagen demo kan downloaden snap ik niks van.
Had het pakket gedownload en moest me dan aanmelden. Heb ik gedaan maar ik kan niet verder...
Nouks schreef:@Mette: lijkt erop dat de kleuren zijn aangepast met Curves/Curven (Engels versus Nederlands) en dat de lens flare is ingevoegd met het gelijknamige filter in Photoshop. Gezien het hier om bewerkingen gaat, is dat hier dus niet gebeurd met een kartonnetje :p Wat niet wil zeggen dat het niet leuk is om daarmee te spelen btw
Bagheera_206 schreef:Diafragma kleiner? Ergens 16 of kleiner?
Citaat:Hallo!
ten eerste weet ik niet of dit hier goed staat, anders mag het verplaatst worden!
Ik kwam net ergens een site tegen waarop stond dat ze GIMP als bewerkingsprogramma gebruikten.
Nu heb ik een beetje rondgekeken bij GIMP en op youtube, maar ik snap er niet zoveel van.
Op youtube heb ik al veel tutorials bekeken, maar alles is in het engels, waardoor ik het nog niet echt goed snap.
Ik wil bijvoorbeeld een object uit een foto snijden en dit op een andere achtergrond neerzetten.
Weet iemand hoe dit moet?
en heeft iemand misschien een nederlandse tutorial van hoe het precies werkt?
alvast bedankt!
liefs, chantal
chaanttaall schreef:Hallo,
Gister had ik een topic aangemaakt, maar ik werd doorverwezen naar dit topic.
Ik zal hieronder het nog een keertje citeren:Citaat:Hallo!
ten eerste weet ik niet of dit hier goed staat, anders mag het verplaatst worden!
Ik kwam net ergens een site tegen waarop stond dat ze GIMP als bewerkingsprogramma gebruikten.
Nu heb ik een beetje rondgekeken bij GIMP en op youtube, maar ik snap er niet zoveel van.
Op youtube heb ik al veel tutorials bekeken, maar alles is in het engels, waardoor ik het nog niet echt goed snap.
Ik wil bijvoorbeeld een object uit een foto snijden en dit op een andere achtergrond neerzetten.
Weet iemand hoe dit moet?
en heeft iemand misschien een nederlandse tutorial van hoe het precies werkt?
alvast bedankt!
liefs, chantal
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!