Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liins schreef:Weet iemand een leuk cameratje van een bedrag TOT 150,- ??
De camera moet wel mooie duiderlijke bewegingsfoto's kunnen maken..
ladyzwien schreef:Minolta Dimage 7i Pro semi Pro camera
iemand hier ook ervaring mee?
vindt deze toch mooier en beter dan die andere ( denk ik)
Horsy_Lover schreef:Cannon PowerShot S3 IS. Goed voor begninner die door wil groeien?
JW18 schreef:@horsy_lover, ja hoor, maar als je al weet dat je toch een keer wil overstappen waarom dan niet wat goedkopers? Een s5600 voldoet ook.
Liins schreef:Weet iemand een leuk cameratje van een bedrag TOT 150,- ??
De camera moet wel mooie duiderlijke bewegingsfoto's kunnen maken..
Horsy_Lover schreef:JW18 schreef:@horsy_lover, ja hoor, maar als je al weet dat je toch een keer wil overstappen waarom dan niet wat goedkopers? Een s5600 voldoet ook.
Wat is het verschil tussen die twee?
jasmijntjuh schreef:Nog even een vraagje, hoop dat het hier thuishoort, anders hoor ik het wel.
Ik ben van plan heel binnenkort de canon eos 400D te gaan kopen. Nu raadde een vriendin mij aan een beschermingsfilter te kopen voor de lens, maar nu wil ik eerst jullie mening. Is het echt nodig om het meteen aan te schaffen of is het iets wat je er later altijd nog bij kan kopen?
Maroush schreef:Ik heb er ook 1 voor allebei m'n lenzen. Zou het zeker doen. Wat Amanda al zegt, ze zijn niet duur, zeker niet vergeleken met je objectief
classic_life schreef:Heeft iemand ervaring met het geheugenkaartje: Hyperspeed Technaxx SD ? Is dit een goede of zit er weinig verschil in verschillende merken?