xMaxxiee schreef:Week 25 komt eraan, hij is vers van de persNet terug van de Posbank haha
Snel dan!!!!!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:*kijkt voorzichtig om het hoekje*
Inderdaad nog maar met een klein groepje! Ik ben ook een behoorlijke tijd absent geweest maar heb zeker niet stilgezeten en zou het toch graag weer willen proberen om bij te houden
Mijn FlickR verzameling heb ik inmiddels bijgewerkt tot nu (hier en daar gesmokkelt door 2 foto's van dezelfde shoot te plaatsen..maar dan vind ik ze te leuk om er maar 1 te laten zien)
Hierbij dan gelijk mijn week 26![]()
Week 26
[ Afbeelding ]
Kijk ook vooral even in mijn verzameling POTW voor wat mij de afgelopen tijd heeft bezig gehouden
Ik verzamel hier!
Feedback
Agossie: De omzetting naar z/w geeft de foto veel emotie. Mooi gedaan, hond kijkt erg wijs.
Agossie schreef:Welkom terug!!![]()
Ehm... hond? Ik heb voor week 25 mijn neefje op de foto staan...![]()
JewEmm schreef:Hihi, t is een slapend jong musje. Maar, dank je!
Mariett schreef:Dankjewel Sicayes! Wat een mooie foto, heldere ogen!
Sicayes schreef:Agossie schreef:Welkom terug!!![]()
Ehm... hond? Ik heb voor week 25 mijn neefje op de foto staan...![]()
Dankje!
Oh ik klikte per ongeluk op je verzameling denk ik ipv je inzending![]()
![]()
ahum, nogmaals voor jou dan. Super lieve foto met een fijne compositie. Doet me denken aan de tijd dat ik zelf als kind stond te ravotten in de zee, mijn eigen verzonnen schatten zoeken.
xMaxxiee schreef:Bedankt Sicayes! Klopt, heb ik wel vaker last van. Ik krijg die niet subtiel![]()
Als ik hem transparanter zet zie ik hem zelf niet meer, misschien toch tijd om een bril te kopen want mijn ogen worden slecht merk ik haha