[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 22:56

xMaxxiee schreef:
Week 25 komt eraan, hij is vers van de pers := Net terug van de Posbank haha

Snel dan!!!!! :P

MxW

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:58

Jaaaaa hij is er allll!

Week 25 :D
Afbeelding_DSC4856© by Maxime Willemsen, on Flickr

Iemand tips voor ruis reductie achteraf? Ik weet niet zo goed wat ik met de instellingen moet in photoshop... Had mijn iso weer te hoog laten staan na de actie foto's :(

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 23:02

De samenvatting van week 25 - 2016:

Agossie verzamelt hier
Appelstroop verzamelt hier
Athelas verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
Biebz verzamelt hier
Bumblehorse
caaramel
Calice
Deetjeeuh
Eefsel2109
Fem verzamelt hier
FristiLover
GerdjeHoran verzamelt hier
hamsterfan
horserider22
Ingvild verzamelt hier
IsaCalixa verzamelt hier
jesicaaaa verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
joeluna verzamelt hier
Joysieee
kirsten4 verzamelt hier
LoveSenna
Luckyy80
Lynn85 verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marjoow verzamelt hier
Murosh verzamelt hier
NESCAFE verzamelt hier
Neverland
Niobe verzamelt hier
pradadaan
Quir
Revanches
Sanne_com
Shiloh verzamelt hier
S_imonee
Tigress verzamelt hier
Tivara
xMaxxiee verzamelt hier

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 06:35

Wauw, het is nog maar een klein groepje..
Hopelijk kan ik in de vakantie wat vaker feedback geven :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:13

*kijkt voorzichtig om het hoekje*

Inderdaad nog maar met een klein groepje! Ik ben ook een behoorlijke tijd absent geweest maar heb zeker niet stilgezeten en zou het toch graag weer willen proberen om bij te houden :D

Mijn FlickR verzameling heb ik inmiddels bijgewerkt tot nu (hier en daar gesmokkelt door 2 foto's van dezelfde shoot te plaatsen..maar dan vind ik ze te leuk om er maar 1 te laten zien <3)

Hierbij dan gelijk mijn week 26 *\o/*

Week 26

Afbeelding

Kijk ook vooral even in mijn verzameling POTW voor wat mij de afgelopen tijd heeft bezig gehouden :)
Ik verzamel hier!

Feedback

Agossie: De omzetting naar z/w geeft de foto veel emotie. Mooi gedaan, hond kijkt erg wijs.

Appelstroop: Ik had misschien het geel in deze foto iets meer terug gebracht en de helderheid iets omhoog zodat de bloem er net wat 'frisser' uit springt. Scherptepunt ligt goed.

Athelas: Heb je het zoom effect in de nabewerking versterkt of tijdens het schieten van de plaat? Hoe het ook zij, hele mooie, krachtige foto! Mijn blik word door de lijnen in de foto meteen naar de vogel getrokken.

Bellatrix: Ooh Marlies <3 Prachtig gedaan. Wat een heerlijk heldere foto en mooi scherp. Super!

Biebz: Persoonlijk vind ik de nabewerking iets té dromerig, maar past in principe wel goed bij het plaatje. Mooi moment.

Bumblehorse: Haha, het is net of die bloementjes zijn oortjes zijn. Leuke foto, heel schattig.

caaramel: Prachtige lucht, wat ik gaaf vind is dat je rechtsonder ook nog heel subtiel een beetje straat ziet.

Calice: <3 Schattigheidsgehalte is hoog! Daarnaast ook gewoon een hele fijne foto.

Deetjeeuh: Mooie compositie, ik had het paard wellicht nog iets meer naar voren geplaatst zodat je net wat meer scherpte-diepte effect in je foto had en deze iets rustiger zou zijn achter het paard.

Eefsel2109: Leuk karakteristiek portret. Prima gedaan!

Fem: Sterke portretten met ieder een verhaal. Mooi gedaan zo.

FristiLover: Lief moment, ik denk dat het spontaan was? Let anders bij het positioneren van het model op je achtergrond, de rommelige lijnen en het springmateriaal erachter lijd iets af.

GerdjeHoran: Nog steeds fan van jou composities :D Als de cap van de ruiter er helemaal op had gestaan had hij perfect geweest denk ik.

hamsterfan: Leuke foto met sprekende koppies van zowel paard als ruiter :D misschien had ik nog een moment gewacht tot het hek iets meer uit het paard zijn gezicht was.

horserider22: Heel lief <3 Prima compositie en scherpte zo! Ik had hem wellicht iets frisser gemaakt nog in de nabewerking maar dat is je eigen smaak.

Ingvild: Knappe baby <3 leuke foto zo, misschien links meer gecropt om hem toch wat meer te centreren. Dat vind ik met deze pose best kunnen.

IsaCalixa: Compositie helemaal goed, je nabewerking vind ik persoonlijk qua contrast net te heftig. Maar verder een heel leuk beeld.

Jesicaaaa: Ik mis een klein beetje scherpte en vind hem onderin iets te krap in verhouding met de bovenzijde. Wel een goed moment gekozen qua pas van het paard.

Jespri: Prachtige achtergrond, hele fijne foto zo!

JewEmm: Wat een leuk 'gluurplaatje'! Ondanks dat je niet word aangekeken door de uil vind ik het een hele gave plaat, juist daarom!

joeluna: Je gras oogt iets te geel, maar ik ken die struggels want ik had ze laatst ook in mijn foto's :') Verder prima foto.

Joysieee: 'Blind vertrouwen' denk ik, hahaha! Goed moment, goed scherpgesteld!

kirsten4: Ik had hem misschien ietsje strakker gecropt nog (de lucht er linksboven iets meer af). Verder leuke foto, had misschien iets frisser gemogen maar op bewolkte dagen is dat niet altijd makkelijk.

LoveSenna: Hele mooie closeup, apart beeld zo!

Luckyy80: Mooi paard! Mooi moment qua pas. Prima zo!

Lynn85: Heel mooi, fijne nabewerking en scherpte-diepte. <3

magda_90: Danbo! Leuk gebruik gemaakt weer van deze kleine vriend :D

Mariett: Heel gaaf beeld! Hele mooie lijnen en overall compositie. Top!

MarijeR: Wauw, wat tof en intmiderend! Sterk beeld.

Marjoow: Prachtig intiem moment dat wordt versterkt door de omzetting naar z/w. Super!

Murosch: Leuk met de duidelijke reflectie er bij! Had misschien boven iets meer gecropt van het betonnen muurtje.

NESCAFE: Mooi scherp beeld en fijne compositie. Niets op aan te merken!

Neverland: Ah als de bovenzijde van de Baron er op had gestaan had hij super geweest qua lijnenspel. Misschien nog wat opgelicht in photoshop erbij. En nu kan ik niet wachten tot ik weer naar de Efteling ga :')

Niobe: Weer eens wat anders! Mooi beeld zo, compositie ook sterk.

pradadaan: Oogbewerking is goed gelukt zo! Mooie foto. :j

Quir: Heel interessant lijnenspel en fijne kleuren. Mooie plaat!

Revanches: Gewoon heel mooi, kan er niets anders van maken <3 prachtige blik.

Sanne_Com: Wat een super beeld! Mooie scherpte en leuke hoek waarvanuit de foto is genomen! Origineler dan mijn 'stokstaartje op steen' :') heel gaaf!

Shiloh: Haha, geweldige foto!

S_imonee: Wat lief! Jammer dat het veulentje net te donker is. Je stond net tegen de zon in te fotograferen denk ik.

Tigress: Wauw :wow: Wat onwijs tof, de beweging in deze foto is echt heel gaaf. De dolfijnhond hahah! Echt heel stoer!

Tivara: Ah ik krijg zin in vakantie door dit beeld. {:} heel mooi!

xMaxxiee: Heel fijn en sereen.. wat betreft je vraag over ruisreductie: als het nodig is doe ik deze in lightroom, maar in photoshop is er ook een 'reduce noise' optie. Kopieer dan wel even je laag, dat werkt makkelijker en kan je eventueel het effect wat afzwakken door met de transparantie van de laag te spelen. Qua instellingen is er niet echt een standaard - het is even zoeken hoeveel jou foto aankan/nodig heeft zonder dat het te veel detail verliest en te plastic wordt.

Zo :D en nu hoop ik dat ik weer gewoon mee kan doen. Er speelt nog wel het e.e.a. maar ik wil dolgraag weer aan de slag. *\o/*

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:15

Bedankt Sicayes, ik ga er even mee knutselen!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 10:26

Sicayes schreef:
*kijkt voorzichtig om het hoekje*

Inderdaad nog maar met een klein groepje! Ik ben ook een behoorlijke tijd absent geweest maar heb zeker niet stilgezeten en zou het toch graag weer willen proberen om bij te houden :D

Mijn FlickR verzameling heb ik inmiddels bijgewerkt tot nu (hier en daar gesmokkelt door 2 foto's van dezelfde shoot te plaatsen..maar dan vind ik ze te leuk om er maar 1 te laten zien <3)

Hierbij dan gelijk mijn week 26 *\o/*

Week 26

[ Afbeelding ]

Kijk ook vooral even in mijn verzameling POTW voor wat mij de afgelopen tijd heeft bezig gehouden :)
Ik verzamel hier!

Feedback

Agossie: De omzetting naar z/w geeft de foto veel emotie. Mooi gedaan, hond kijkt erg wijs.

Welkom terug!! *\o/*

Ehm... hond? Ik heb voor week 25 mijn neefje op de foto staan... -O- ;)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:28

Dankjewel Sicayes! Wat een mooie foto, heldere ogen!

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:58

Sicayes schreef:
JewEmm: Wat een leuk 'gluurplaatje'! Ondanks dat je niet word aangekeken door de uil vind ik het een hele gave plaat, juist daarom!

Hihi, t is een slapend jong musje. Maar, dank je! :D

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:27

Bedankt! Ik snap wat je bedoelt met te dromerig :j

Week 26
Afbeelding

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:05

Agossie schreef:
Welkom terug!! *\o/*

Dankje!

Oh ik klikte per ongeluk op je verzameling denk ik ipv je inzending :') 8)7
ahum, nogmaals voor jou dan. Super lieve foto met een fijne compositie. Doet me denken aan de tijd dat ik zelf als kind stond te ravotten in de zee, mijn eigen verzonnen schatten zoeken.

JewEmm schreef:
Hihi, t is een slapend jong musje. Maar, dank je! :D

Oh ik zie 't nu! Dat maakt het misschien wel nog schattiger <3

Mariett schreef:
Dankjewel Sicayes! Wat een mooie foto, heldere ogen!

Bedankt! Deze kat heeft een permanente O_O blik en al helemaal als er snoepjes in het spel zijn hahaha

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:07

Bedankt voor de feedback!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 12:15

Sicayes schreef:
Agossie schreef:
Welkom terug!! *\o/*

Dankje!

Oh ik klikte per ongeluk op je verzameling denk ik ipv je inzending :') 8)7
ahum, nogmaals voor jou dan. Super lieve foto met een fijne compositie. Doet me denken aan de tijd dat ik zelf als kind stond te ravotten in de zee, mijn eigen verzonnen schatten zoeken.

Ah, dat zou kunnen. Ja, dat is de eerste foto van 2016, de hond in z/w.
En dat is precies de emotie die ik wilde creëren! Hij stond hier met de ballengooistok van de hond in het water te slaan en te graven. We gingen een zandkasteel bouwen. <3

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:58

Bedankt voor de feedback!
Dat effect is idd in de nabewerking gedaan, ik zat wat uit te testen en vond dit wel mooi. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:51

Dankjewel Sicayes! :D Was helaas niet mogelijk, maar kan er zeker inkomen!

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 00:08

Bedankt voor de feedback weer! Ik ga zelf eens zitten voor een rondje... Hierbij eerst alvast mijn

Week 26:

Afbeelding

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 01:18

Feedback week 25:

Vanaf de lijst, dus het zelf bijgeschreven commentaar niet gelezen.

Agossie: Heerlijk zo'n foto rommelend aan het water. Ik had een iets lagere hoek met wat meer horizon denk ik iets leuker gevonden, al was dan misschien wat minder duidelijk geweest wat hij aan het doen is.

Appelstroop: Op zich een mooie foto, maar wel een beetje standaard. Hoewel de scherpte diepte wel mooi is, mis ik toch een beetje de wauw factor. Misschien zit het hem in de achtergrond, is die net wat te grauw waardoor de bloem er niet écht uitspringt

Athelas: Hele bijzondere foto. Ondanks dat de vogel zo'n klein onderdeel van de foto is, trekt de rest echt de aandacht naar je toe.

Bellatrix: Mooie foto, met mooie heldere kleuren en goed scherp. Toch mis ik iets. Ik vind de handhouding wat "krampachtig" of zo, maar wat je daar als fotograaf echt aan kunt doen weet ik niet.

Biebz: Leuke foto, maar voor mijn smaak iets te heftig bewerkt.

Bumblehorse: Geinige foto. Mis alleen wat scherpte bij het hondje, dat is jammer. Ook is het borst gedeelte net wat te veel overbelicht. Maar wel een leuk moment!

Caaramel: Wouw, bijzondere foto en bijzondere lucht. Gaaf die zonnestralen er doorheen en toch die dreiging. Ik zou zelf denk ik alleen de straat of weg gecropt hebben, of nabewerkt en zwart gemaakt. Ik vind het meer afleiden dan toevoegen en het lijkt wat onscherp. (Ik lees tussendoor ook het commentaar van Sicayes nadat ik mijn eigen feedback heb getypt en die vind juist compleet het tegenovergestelde. Haha. Ach, smaken verschillen)

Calice: Wat een súper schattige foto! Leuk die schuine hoek, past erg bij de speelsheid. Ik vind de groene spleet onder de mond van het paard wel wat afleiden. Ik zou dat zelf denk ik weggewerkt hebben.

Deetjeeuh: Leuke foto! Er had van mij net wat meer onscherpte in de achtergrond gemogen, waardoor het onderwerp wat meer los komt. Ook had ik kwa compositie misschien net wat meer van de zijkant gepakt. De benen van het paard staan nu een beetje in een soort punt naar beneden gericht, wat een beetje vreemd oogt.

Eefsel2109: Haha, wat een schat van een beest, met die droepige ogen. Mooie onscherpte op de achtergrond. Vind de foto wel wat aan de donkere kant ogen. Maar dat kan ook aan de achtergrond liggen.

Fem: Leuke collage/verzameling. Ze kijken alleen allemaal wat bedrukt... of was dat de bedoeling? De bovenste twee foto's vind ik wat rommelig vergeleken bij de onderste twee.

Fristilover: Hahaha, heel leuk moment. Mooie scherpte diepte ook. De rommelige achtergrond onderaan vind ik wat jammer, maar heb je ook niet altijd voor het zeggen, dat snap ik.

Gerdjehoran: Mooi moment, en mooi scherp ook. Gave originele "ongewone" hoek. Wel jammer van de cap bovenaan en de hoeven onderaan en van mij had de foto net iets opgelicht mogen worden.

famsterfan: Mooie frisse en scherpe foto. Leuk moment ook. Jammer van de dame links. Ik denk dat je die er nog best af had kunnen croppen zonder dat je het effect van het open doen van het hek verliest.

horserider22: Hele leuke foto, emotie straalt er vanaf. Achtergrond is heel mooi onscherp, maar ik had net een iets hogere f genomen. Het gezicht van het meisje is nu namelijk niet helemaal scherp lijkt, en dat vind ik wel jammer.

Ingvild: Hele leuke frisse foto en heel mooi scherp! Ik vind de paarden op de achtergrond wel wat afleiden, omdat ze zo ver naar achteren staan en niet meer dan een stipje zijn. Hadden ze iets meer naar voren gestaan had ik het een leuk effect gevonden. Nu had ik ze zelf denk ik weggewerkt.

Isacalixa: Mooie scherpe foto, maar voor mijn smaak zijn de kleuren iets te hard. Ook vind ik het half afgesneden hoofd persoonlijk niet helemaal geslaagd. Had echt het gevoel dat er een stuk foto mistte en dat ik moest scrollen.

Jesicaaaa: Mooi moment, maar vind de foto niet helemaal geslaagd, sorry. De scherpte lijkt niet helemaal op je onderwerp te liggen, ook vind ik het onderwerp te veel aan de rand zitten en de achtergrond te rommelig.

Jespri: Wouw. Heel gaaf! Mooie zachte kleuren, en haarscherp onderwerp. Ik probeer bij elke foto wel een verbeter puntje te noemen, maar hier kan ik echt niks op verzinnen. Chapeau!

JewEmm: Ondanks dat je het hoofd niet kunt zien, heeft de foto toch wat. Ik ben zelf niet zo fan van onscherpe voorgrond takjes, omdat ik ze vaak té vind, maar hier vind ik ze perfect gebruikt. Geeft echt een gluurders gevoel. Heel leuk!

joeluna: Leuke foto en prima compositie. Kan me je vraag over het fluor gras herinneren, haha, die is knalt inderdaad wel hard. Maar daar had je al tips over gevraagd.

Joysieee: Mooi moment en mooi scherp. Haha, die blik van die ruiter. In zijn geheel is je foto wel wat over belicht, met name op het witte van de hindernis en het dak.

kirsten4: Imposant duo! Mooie foto hoor en mooie compositie. Naar mijn smaak iets aan de donkere kant, had hem denk ik zelf iets opgelicht.

LoveSenna: Bijzonder, doordat je niet in 1 keer doorhebt dat het een bloem is, doordat het wit zo aan de randen zit. Ik twijfel of hij van mij aan het blad scherper had gemogen, en dus in zijn geheel op scherp, maar dat zou ik eerst moeten zien. Mooie foto sowieso!

Luckyy80: Mooi paard en mooie foto. Het is wat zeuren en mierenn*ken, maar voor het totaal plaatje had ik wat er nog net links staat en de draadjes daar, en het bruine paaltje rechts weggewerkt voor de rust in de foto. Vooral omdat ze relatief makkelijk weg te werken zijn.

Lynn85: Gaaf! Mooie foto, mooi spelen met scherpte en onscherpte en mooi kleur gebruik, krijgt er een beetje een dromerige sfeer van. De blauwe "streep" linksonder leidt me wel ietsje af.

magda_90: Héle toffe foto. Die danbo foto's blijven zo leuk! Leuk met dat amsterdam woord op de achtergrond. Ondanks dat het mooi onscherp is, is meteen duidelijk waar Danbo is. En weer super mooi scherp.

Mariett: Hele mooie foto. Fijn beeld. Leuk contrast in helderheid van kleuren. Heel veel te zien op deze foto.

MarijeR: Gaaf! Heel fijn beeld! Mooie kleuren. Zijn ballen hangen er wel lekker bij zo :D Mooie scherpte diepte en zo. Hele toffe foto.

Marjoow: Hele fijne foto en fijn beeld. Kwa compositie had ik misschien net 1 a 2 stapjes naar rechts gezet, al heeft die bos haren zo ook wel wat. Ik mis denk ik gewoon net een beetje oog bij het paard. Top foto!

Murosh: Mooie scherpe foto. Compositie had van mij misschien wel net iets bijzonder gemogen dan zo in het midden in beeld. Of misschien net een wat smallere foto van gemaakt, zodat de randen van het water bovenaan de foto er niet meer op stonden. Die leiden nu iets af.

NESCAFE: Mooie scherpe foto, en bijzonder die vervaging in het water bovenaan. Aan de onderkant had ik denk ik net iets afgehaald.

Neverland: Aparte foto zo, met die dreigende lucht. De mensen onderaan zijn wat storend, maar haast niet te voorkomen in een pretpark. Ik zou er dan denk ik wel voor gekozen hebben om ze er dan maar bijna helemaal op te zetten, of in ieder geval vanaf de middel. Ook aan de bovenkant had ik graag net iets meer ruimte gezien.

Niobe: Bijzondere compositie, mooie kleuren en mooie scherpte. Misschien zou ik er aan de onderkant net iets afgehaald hebben.

pradalaan: Leuke foto en leuk gespeeld zo met die oogkleur. Misschien had ik links iets van de foto afgehaald zodat je daar de aanzet van het andere oog niet meer ziet.

Quir: Hele gave foto met mooie kleuren. Rond de zon naar mijn zin net iets te overbelicht, maar dat is heel lastig zo recht tegen de zon in, dat snap ik.

Revanches: Wouw, mooie karaktervolle foto, je wordt zo de ogen van dat meisje ingezogen. Leuke compositie, mooi spel met scherpte en onscherpte. Niks aan toe te voegen.

Sanne_com: Leuke scherpe foto. Wat zijn het toch leuke onderwerpen he. Kan me ook altijd zo vermaken bij die beesten. Mooie scherpte diepte.

S_imonee: Leuke gezellige foto. De schaduwen van het veulen rechts hadden voor mij net iets meer opgelicht mogen worden.

Tigress: Hahaha, hele leuke foto... Net een zeehondje zo! Super gaaf die reflectie in het water. Vanwege de reflectie en spiegelbeeld reflex, zou ik het groen aan de bovenkant er misschien net afgehaald hebben, maar misschien ook niet. Hoe dan ook, gaaf!

Tivara: Oooh, krijg er zo weer zin van om bij mijn ouders aan boord te stappen. Hele mooie foto. Die zon zo, de reflectie op de boot en op het water. Mooie compositie. Er zit wel halverwege net naast de boot een soort oranje vlekje die me wat stoort. Die zou ik weggewerkt hebben.

xMaxxiee: Leuke foto en compositie en spel met licht en donker. Ik heb alleen de indruk dat je een ovaalfilter hebt gebruikt. Ik vind de ovaal net iets te nadrukkelijk aanwezig. Ik had de doezelaar daar wat hoger gezet denk ik, zodat de overgang wat subtieler is.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 07:53

Dankjewel voor je uitgebreide feedback, Shiloh! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 08:07

Bedankt voor de feedback!!! :)

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 08:50

Bedankt voor de feedback Sicayes & Shiloh! :D Erg leuk om te horen! Was enorm bewolkt en slecht weer die dag helaas, maar vond de paarden heel erg gaaf haha!

Komen echt prachtige foto's voorbij steeds <3 Heb ze allemaal gewoon bekeken, maar zag net week 25 van Revanches en wauw wat een mooie foto van een mooi meisje <3

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:53

Bedankt Sicayes en Shiloh voor de feedback!
Grappig dat de mening over het zichtbaar zijn van de straat zo verschilt :+
De dag na dat deze foto genomen is hebben ze een deel van de kasseiweg geasfalteerd, dus ik vond het wel passend dat die nog eens zichtbaar was op een foto ;)
Het onscherp zijn ga ik wel in mee... Ik had tijdens het fotograferen veel moeite om te beslissen waar ik mijn focus ging leggen...

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:28

Mijn week 26 :)
Gemaakt op mijn fotomeeting met als thema 'Fairytale Kids'

Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:36

Bedankt Sicayes! Klopt, heb ik wel vaker last van. Ik krijg die niet subtiel :')

Als ik hem transparanter zet zie ik hem zelf niet meer, misschien toch tijd om een bril te kopen want mijn ogen worden slecht merk ik haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:13

Week 26
Afbeelding

Beetje vroeg maar aangezien ik pas zaterdag ga fotograferen en zondag naar het buitenland ga, ga ik het anders niet redden. Dus deze maar even gemaakt. :D

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:21

xMaxxiee schreef:
Bedankt Sicayes! Klopt, heb ik wel vaker last van. Ik krijg die niet subtiel :')

Als ik hem transparanter zet zie ik hem zelf niet meer, misschien toch tijd om een bril te kopen want mijn ogen worden slecht merk ik haha

Heb je het over mijn ovaalfilter opmerking? Transparant is iets anders dan de doezelaar. Transparantie maak je het filter in zijn geheel doorschijnender, bij de doezelaar hoger maakt je de overgang van de rand groter/zachter en valt de overgang dus ook minder op.