He, Devil! Die ken ik
. Geweldig leuke pony, ontzettend jammer dat hij precies met dat ongeluk zat toen mijn pony op de manege stond, hadden leuke vriendjes kunnen zijn
.
@ Fiffill, ziet er al heel mooi uit, mooi de schaduwen er al in gebracht.
Alleen op de tekening vind ik het jammer dat de aan grond staande beentjes net een fractie eerder weergegeven zijn als op de foto, hierdoor mist de tekening die kracht van vooruitgaan zoals op de foto (de tekening draaft, de foto huppelt meer). Het voorste voorbeentje is weer net iets te ver vooruit, zoals je hem in eerste instantie had getekent was die meer in vergelijking met de foto (onderbeentje meer vertikaal).
Overgens wel een goede oefening/opstapje voor het uit je hoofd tekenen, zo ben ik begonnen, eerst beentje in andere momenten/poses zetten, hoofdjes iets anders plaatse, halster hoofdstellen ed weglaten en na verloop van tijd gaat het ineens heel makkelijk om een paard zonder voorbeeldfoto te tekenen
Die foto doet me trouwen wel een beetje denken aan een tekening waar ik al een tijdje mee bezig ben, ook een huppelent veulentje

Tekening ligt alleen even stil moet eerst wat meer oefenen voor ik er verder mee kan
.