Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Figo schreef:even een update van mijn tekening voor k_roosje_k
http://img215.imageshack.us/img215/8427 ... 031yp3.jpg
(Sorry voor de slechte kwaliteit foto)
Tips heel graag
@ marrke; plaats ook eens een update van jouw tekening?ben wel benieuwd
(voor de mensen die denken 'huh?' , marrke ging dezelfde tekening natekenen als mij
)
Wendy15 schreef:De kin is idd vrij groot. Een beetje uit verhouding. Verder is het wat krasserig, maar dat kan je nog makkelijk oplossen door er zachtjes overheen te kleuren in rondjes. Het oog is idd nog wat 'dood'. Probeer die anders nog donkerder te maken, met een klein wit 'lichtpuntje' en een pupil er in (anders even een duidelijke foto van een oog zoeken, zodat je kan zien hoe dat er nou precies uitziet..) Verder ben je zeker al heel goed op weg en ben benieuwd naar het eindresultaat
Wendy15 schreef:De kin is idd vrij groot. Een beetje uit verhouding. Verder is het wat krasserig, maar dat kan je nog makkelijk oplossen door er zachtjes overheen te kleuren in rondjes. Het oog is idd nog wat 'dood'. Probeer die anders nog donkerder te maken, met een klein wit 'lichtpuntje' en een pupil er in (anders even een duidelijke foto van een oog zoeken, zodat je kan zien hoe dat er nou precies uitziet..) Verder ben je zeker al heel goed op weg en ben benieuwd naar het eindresultaat
Wendy15 schreef:Valt me trouwens nog wat op(sorry, ben een zeikerd, haha). Je hebt best een groot vel papier, maar er staat maar een heel klein paard op. Probeer je tekening anders nog wat meer over het papier te verdelen, je hebt de ruimte
(vind ik ook altijd moeilijk hoor.. dat het oor er net niet op past en dat soort dingen
)