[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

KellYY1992

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:45

Oeh spannend!! Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:45

daarom!! het kan alle kanten op Haha! en anderes leefde ik lekker langer Tong uitsteken
maar ben douche

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:46

Dooegg! Kusje

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:46

FreiaLover schreef:
KellYY1992 schreef:
Hahah dit vind ik ook een geweldige zin!!
. Ik lag in Jack`s armen, en Jack zei zachtjes:`This is not really how I thought our first night in my cabine would be!` Ik giechelde en gaf hem een zoen.

Zo droog! Haha! Haha!

Ja! Haha! Een echte Jack-zin he! Clown

Jaa!! *LOL* *LOL*

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:47

OMG...dit wordt ook al een echt kletstopic.. Nagelbijten / Gniffelen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:47

Best wel.. Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:48

Toch vind ik het jammer dat ik dood ben Clown

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:50

Ach gut

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:51

Duhelo schreef:
Ach gut

Huilen was net zo vrolijk dat ik leefde Huilen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:58

Ach gut

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:42

Agossie.

Let je er trouwens wel op dat je in dezelfde tijden blijft schrijven? Lachen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:44

Nagelbijten / Gniffelen

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:49

JETSKeTjee schreef:
Mariekjee schreef:
SUPER Haha! Lieve vriendin ben ik he Schijnheilig

Dit zinnetje vind ik nog steeds echt geweldig:
''Verward loop ik terug naar Marieke, die met Brad Pitt staat te praten.''
Alsof het de normaalste zaak is Nagelbijten / Gniffelen

ja idd. was me ook al opgevallen. alsof je elke dag met een beroemdheid praat Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Idd. Ik zou flauwvallen als ik naast Brad Pitt stond, laat staan dat ik met hem praat..

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:50

Ik denk het ook Marieke! Clown
Zegt Pitt zo tegen mij van Hello Zie je mij in 1 keer BAM..! Clown

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:04

Is super benieuwd naar verhaal! Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:37

ik ook, komt er vanavond nog een stukje?

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:38

Nog paar zinnen zegt ze tegen mij op msn! Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 19:38

NIEUW DEEL! Haha! Helaas niet zo lang dit keer, maar mijn arm valt er bijna af! Scheve mond

De meiden waren er niet bij dat Merel overboord werd gegooid, en toen ze het hoorden, waren ze dan ook redelijk overstuur. `Ze was een gevaar voor ons allemaal, ze heeft Kelly nota bene bijna vermoord!`zei ik. Hier waren ze het ermee eens, en niemand sprak er daarna meer over.
Die avond ging ik voorop het dek staan, met mijn armen leunend op de reling. Het was al schemerig, toen ik zachtjes voetstappen me hoorde besluipen. Ik wist dat het Jack was, en ik zei zonder om te kijken:`Finally we can leave this period behind, and go for a life happily ever after…together!` Toen ik een vlaag van een verschrikkelijke geur opving, grapte ik:`Mabybe you should brush your teath before…`en draaide me half om. Maar toen ik omkeek schrok ik nog niet half zo erg als toen Merel opeens op Jack`s bed zat. `Elisabeth` fluisterde ik panisch, en ik voelde dat mijn keel dichtkneep. Ik probeerde te gillen maar mijn stembanden protesteerden. Ze zag er nog erger uit als dat ik haar voor het laatst gezien had, ze leek wel in verre staat van ontbinding! Ik viel bijna flauw van de stank, en mijn hart bonsde al een gek. Ze zag er zo dreigend en eng uit, maar toch ook zo kwetsbaar. Dit alles gebeurde in een fractie van een seconde, en voor ik helder kon nadenken, kwam er een oorverdovend geluid uit haar mond, en besprong ze me. Zo kwetsbaar als ze er daarnet uitzag, met zulke kracht duwde ze mij nu tegen de grond. Nu werkten mijn stembanden weer mee, en ik slaakte een kreet. Ze ging bovenop me zitten, en kneep mijn keel dicht met haar vingers, waar vieze, lange nagels aanzaten. Mijn handen gingen als vanzelf naar mijn keel, en ik probeerde haar handen weg te duwen, maar ik kon de druk om mijn keel alleen maar verlichten. Ik raakte in paniek, maar dwong mezelf tot helder nadenken. Ik moest op de een of andere manier geluid zien te maken, maar kon niet meer gillen nu ze mijn keel dichtkneep. Ik schopte met mijn schoenen alles om dat ik om kon schoppen, en begon daarna keihard met mijn hakken op de grond te stampen. Ik wist dat dit weinig nut had als de mannen benedendeks zaten. Ik had de hoop bijna opgegeven, en verloor langzaam kracht, tot ik opeens iemand zachtjes `[***]?` hoorde roepen. Het was te zacht om iemands stem te kunnen onderscheiden, maar het gaf me wel de kracht om nòg harder op de grond te stampen. Ik hoorde daarna niets meer, en de druk op mijn keel werd steeds erger! `Ik ga hier sterven` dacht ik op dat moment angstig. `Elisabeth vermoord me, en niemand zal ooit weten dat zij het gedaan heeft!` Toen zag ik achter Elisabeth opeens Jack, die zijn zwaard tegen Elisabeth`s hals plaatste. Elisabeth`s greep verslapte, en ze stond langzaam op. `There is only one person who can sit on [***],` zei Jack `and that person is me!` Ik bleef naar adem happend liggen, en voelde nu pas de pijn aan mijn hart. Ik kreunde zachtjes van de pijn, toen Jack dreigend `You will pay for this!` tegen Elisabeth zei. Hij maaide met zijn zwaard door de lucht, in een poging haar te doden, toen ze met een oorverdovend luide schreeuw van de reling sprong. Toen snelde Jack mij te hulp, knielde bij me neer en zei:`I never liked her voice.` Ik moest ondanks alles lachen, en ik werd, leunend op hem teruggebracht naar binnen. Toen ik eenmaal tot rust was gekomen en mijn verhaal had verteld, zei Jack vol schuldgevoelens:`I`ts been twice now, that you almost been killed! I should pretect you from this kind of danger.` `You saved my life twice,` zei ik zacht, en vol dankbaarheid. Hij kuste me liefdevol, en ik kuste hem hartstochtelijk terug. Die avond sliep ik in zijn armen, de enige plaats waar ik me echt veilig voelde.
De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker. Ik kroop uit bed, en liet hem expres slapen. Ik vroeg aan mr. Gibbs of hij even de leiding over de bemanning wou nemen tot Jack weer wakker was. Ik had het idee dat hij nogal moe was. Ik liep naar Marieke`s en mijn hut toe, waar Kelly en Marieke gezellig zaten te kletsen. `Heey meid, kom binnen!` zeiden ze warm toen ze me in de deuropening zagen staan. `Ik ben gisteravond aangevallen` zei ik, toen ik in mijn hangmat ging zitten. `Wat?` vroegen Marieke en Kelly allebei tegelijk, en ik vertelde het hele verhaal. `Dus,` besloot ik mijn verhaal `het komt erop neer dat we Merel onnodig overboord hebben gegooid, want het is zeer waarschijnlijk dat Elisabeth dit allemaal heeft gedaan.` Ze keken me geschrokken aan. Ik zuchtte `Ik ga maar eens kijken of Jack al wakker is` zei ik, en stond op. In de gang rolden de tranen over mijn wangen, zo schuldig voelde ik me over Merel. Ik veegde ze snel weg voordat ik Jack`s hut binnenging. Jack lag nog in bed, en ik ging op de dekens ernaast liggen, legde mijn hoofd op zijn borst. Ik merkte aan zijn ademhaling dat hij wakker was, en vroeg zachtjes:`Are you awake?` Hij kwam een beetje overeind, keek me aan en zei:`Yes,..did you tell the guys to not wake me up?` `Yes, I thought you could use some extra sleep` antwoordde ik. Hij keek me onderzoekend aan. `Why did you cry, love?` vroeg hij. Ik keek hem ontsteld aan. `Hoe kon hij dat nou zien?` dacht ik. `I feel so guilty about what happened to Merel!` zei ik, en de tranen sprongen weer in mijn ogen. Hij trok me tegen zich aan en zuchtte. `We did what we thought was right at that time.` zei hij. Ik voelde me er niet beter door, maar wist wel dat ik er niet al te lang stil moest blijven staan, en gewoon door moest met mijn leven. Met òns leven…
Laatst bijgewerkt door Monchou op 26-08-06 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:40

YESS!!
Gaat nu lezen! Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:44

wat geweldig (alweer) waawie Haha!

Limitless

geweldig stuk weer zoals de andere stukken Haha! Haha! Haha!

KellYY1992

Wat Lief van hem! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

marloe

Haha! Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:46

Wauw Haha!
weer een top stukje *LOL*

mis mezelf Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 19:48

Hahahaha nujaro! Je houdt ook nooit op he! Clown

Dankjullie, dankjullie.. *maakt buiging*

Dit zou opzicht een mooi moment zijn om het verhaal te beeindigen, wat denken jullie? Scheve mond