Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BijouCharlie schreef:Ier_ sorry dat ik het zeg, maar ik moet 6 weken wachten voor een nieuwe aanvrag, en Qmiss krijgt er 2 in 1 keer! Dit is gewoon niet normaal!
Qmiss schreef:Dank je wel hor!! ze zijn héél mooi! alleen met welk programma doe jij dat?
en welke lettertyp gebruikte je bij die van freya?
Ier_ schreef:BijouCharlie schreef:Ier_ sorry dat ik het zeg, maar ik moet 6 weken wachten voor een nieuwe aanvrag, en Qmiss krijgt er 2 in 1 keer! Dit is gewoon niet normaal!
Als het je niet bevalt; koop zelf het programma & maak je avatars zelf.
Hoef je ons ook niet meer lastig te vallen & hoef je geen weken meer te wachten voor je een nieuwe avatar mag.
Daaag!
Ier_ schreef:Er scheelt altijd wel wat bij BC.
Het begint me gewoon zo ontzettend te irriteren. Ook is ze continue bezig met iemand te corrigeren & daarvoor blijft ze maar berichten plaatsen..
BC heeft een hele hoop ava's gehad. Met BC is ook een heleboel gelazer geweest; helaas. Ik maak geen ava's meer voor d'r.
DebbjJ schreef:Tiso![]()
Ik hoop dat ie goed is, ik heb er veel werk aan gehad
BijouCharlie schreef:ik snap gewoon niet dat ik andere regels krijg dan anderen! IK HEB GEEN BERGEN AVATARS! niet meer dan 3!
Pasamba schreef:BijouCharlie schreef:ik snap gewoon niet dat ik andere regels krijg dan anderen! IK HEB GEEN BERGEN AVATARS! niet meer dan 3!
Jij krijgt geen andere regels dan anderen. Jij zeurt gewoon zo verschrikkelijk, en daar hebben wij geen zin in.
Dus hou nou maar gewoon op en maak lekker je eigen!
Pasamba schreef:
Pasamba schreef:De wachtlijst is leeg!
DebbjJ schreef:Ik doe Kandazlover wel (het worden geen glitterletters hoor, dat kan ik niet en zeker niet op zo'n klein plaatje
[edit;]
Ik hoop dat er een goede tussen zit?![]()
![]()
Als je een stilstaande wilt moet je het maar ff zegge
Nu is de wachtlijst leeg!