Bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bedankt

:
.

.
.
. Naomi21 schreef:
Gizzmo: Ik ben verliefd op tekening nr 3!
Ik vind je potlood tekeningen persoonlijk iets mooier, daar zou ik gerust 40 euro voor neer willen leggen.
Ik vind t n beetje jammer dat je maar 1 aquarel plaatst, die vind ik zelf dan wat minder door t oog en de erg brede borst.. Maar zo te zien kun je duidelijk goed met aquarel overweg!
Voor n aquarel van jou zo'n 30 euro?
dus vandaar
maar als ik écht een heeeele mooie tegenkom die me echt onwijs aanspreekt, wil ik het nog wel eens gratis doen. Tja, ik maak nu de 4 af waar ik mee bezig was. En die ik aangenomen heb en daarna ga ik verder voor 5 euro. Ik hoop dat er dan ook nog wat opdrachten zijn.

smeetjoew schreef:WAUW lontje!! das hoog zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt
![]()

Oortjes zijn nog wat recht, en bijna geen neusgaten. En het oog iets meer sprekend. Verder vind ik hem mooi hoor !
Ik vind het er netjes uitzien. Het hoofd is ook super ! Voor deze rond de €10 a €15

Bijna jammer dat het maar een hele kleine tekening is. 15 euro denk ik maar... als het b.v. op A3 geweest was dan zou ik er niet minder dan 40 euro voor schatten.
. Afijn je tekeningen spreken me niet zo heel erg aan de eerste vind ik wel heel apart 10 euro A4 denk dat die geschilderd mooier zou zijn
, 2de kan ik geen waarde aan hechten (beetje stripachtig) en de laatste vind ik erg krasserig. Ik zou zeggen laat eens wat schilderijen zien
Je schetsen vind ik technisch wel weer erg goed maar niet 'af' voor mijn gevoel.

Citaat:@pAardenMeiid: Wel een leuke tekening maar ik zou er nog geen geld voor vragen in ieder geval niet voor deze. lekker oefenen en laat nog maar eens wat zien.

en veel tekenen, je wordt vanzelf beter
wordt vanzelf nóg beter. Niet ongeduldig worden. Hoe meer je tekent hoe beter je wordt (dat zie je hopelijk toch ook aan je tekeningen?
)