[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 08:57

calypso1989 schreef:
je hebt nu al vet lang niets meer geschreven, vind het erg jammer, had wel graag een compleet verhaal gehoord

Ze ging verhuizen,(zei ze een paar blz terug) en uit ervaring weet ik dat het dan wat lang kan duren voordat je pc weer helemaal uptodate is met internet en al.

Geduld

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:46

Wow.. Wat een superverhaal !! Het is net alsof je een boek leest ! Ben benieuwd naar het volgende stuk! Misschien kan je het verhaal wel publiceren?

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:01

Hoe lang moeten we nu nog wachten ,, Hihi kan niet wachten op het volgende stukje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:48

Nog een paar dagen
Hier het verhaal niet :S..
Morgen de officiele verhuizing en dan zullen we snel ons eigen internet hebben,

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:56

Oke:D
Nog een paar daagjes, zucht!
overleef ik wel!!!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:57

ik niet

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:50

Ik heb net het hele verhaal doorgelezen! Het is echt mooi! Nu wel het cliché verhaaltje, maar jij kan het héél special maken!
Proficiat! Doe zo verder... Inderdaad soms wel een paar foutjes, maar wie heeft dat niet? (waarschijnlijk staat zelfs dit hele berichtje vol met typfouten enzo)

Daag en ik wacht al in spanning af! En veel succes met het verhuizen!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:29

snel weer nieuw verhaal

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 07:19

Dancie schreef:
snel weer nieuw verhaal

Ja wil echt verder lezen!!!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 13:44

heey heey heb het hele verhaal net gelezen.
vind het echt een heel goed verhaal vind ook dat je mooi bij het verhaal blijft en het is makkelijk te lezen bij sommige verhalen moet je het soms wel 3 keer lezen voor dat je het snapt nou hier echt niet ga zo door blijf het volgen

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:01

He, ik heb nu alle hoofdstukken gelezen die er waren..je schrijft heel simpel, en dat zorgt er juist voor dat het verhaal boeiend blijft..je kan wel allemaal *dure* woorden gaan gebruiken..maar dan snapt de helft het toch niet...

Keep Up the Good Work,.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 21:42

Ik heb zojuist alle hoofstukken gelezen, ik vind dat je echt goed schrijft! Vooral als je de gedachtes van de hoofdpersoon beschrijft. Het verhaal leest heel makkelijk en snel. Supergoed

Alles goed gegaan met verhuizen btw?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 07:33

Hoe staat het er nu voor met verhuizen?
Bijna klaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:58

En hier weer een stukje
EnJoY enne.. Vertel eens hoe jij denkt dat het afloopt

Hoofdstuk 9:
’Help!’ gil ik, met een schok schiet ik overeind. Helemaal bezweet en vol angst zit ik recht op in mijn bed. Hoe laat is het? Vraag ik mezelf af. Ik kijk op de klok en zie dat het half zeven is. Met een duf gevoel in mijn hoofd sta ik op. Ik pak mijn kleren en ga onder de douche. Terwijl ik sta te douche word ik langzaam wakker. Ik probeer niet te denken aan mijn nachtmerrie over de engerd en zijn rare spelletjes. Na het douche kleed ik me aan en dan besef ik ineens dat het Zaterdag is en dat ik dus niet naar school hoef. Met een zucht laat ik me op bed vallen. Om één uur wordt een nachtmerrie weer werkelijkheid. Wanneer ik er aan denk lopen de rillingen over mijn rug. En langzaam loopt een traan over mijn wang. Trrring.. Ik schrik op uit mijn gedachte. Ik hoor en zie dat mijn mobiel gaat. Ik pak mijn mobiel en in de display zie ik dat het Jeroen is. Ik haal één keer diep adem en neem dan op. ‘Hey Jeroen,’ zeg ik zo vrolijk mogelijk. ‘Hey meis, alles goed?’ klinkt zijn warme stem aan de andere kant van de lijn. ‘J-ja hoor’ stotter ik. ‘Hé heb je zin om vanmiddag mee te gaan naar de bioscoop?’ vraagt hij. Mijn hart slaat over. Wat moet ik doen? Ik moet weer naar de engerd vanmiddag, anders komt hij me halen! Maar ik wil Jeroen ook niet laten zitten! ‘Ben je er nog?’ klinkt er aan de andere kant. Ik schrik op uit mijn gedachte. ‘Ja, ik ben er nog,’ antwoord ik zenuwachtig. ‘M-maar ik kan niet naar de bioscoop vanmiddag, ik moet w-weg met mijn moeder,’ komt er stotterend en zenuwachtig uit mijn keel. ‘Oké, een andere keer dan maar,’ antwoord hij en ik hoor de teleurstelling in zijn stem. ‘Het spijt met,’ fluister ik. ‘Jij kan er ook niks aan doen,’ antwoord hij. Na nog eventjes gepraat te hebben hangen we op. Nog steeds hoor ik de teleurstelling in Jeroen zijn stem, het doet me zo’n pijn dat ik gewoon niet met hem weg kon. ‘Bestond dat hele MSN nou maar niet,’ zeg ik kwaad tegen mezelf en woedend smijt ik mijn mobiel tegen mijn computer aan. Daarna loop ik naar beneden om wat te eten, wanneer ik beneden ben pak ik toch alleen maar een kopje thee. Ik heb helemaal geen honger, al dagen niet. Langzaam en met kleine slokjes drink ik mijn thee op, Ik merk niet eens hoe heet de thee is en proef ook geen smaak. Als mijn thee op is loop ik weer naar boven. Ik pak mijn telefoon op en zie dat ik twee sms’jes heb. De eerste is van de engerd. Daar staat in dat ik al om elf uur op de plek moet zijn. De tweede is van Jeroen, dat er een film draait om half drie en of ik naar hem toe wil komen als ik voor die tijd terug ben. In stilte hoop ik dat ik op tijd weg kan, want ik wil heel graag met Jeroen naar de bioscoop toe.

Al veel te snel is het kwart voor elf. Ik haal mijn fiets uit de garage en fiets langzaam naar de plek waar mijn nachtmerrie weer werkelijkheid zal worden. Heel gespannen en nerveus kom ik aan op de plek. Ik zie dat er niemand is en er hangt een briefje aan de boom met mijn naam erop. Ik pak het briefje en lees wat er op staat. ‘Blijft hier wachten tot ik er ben,’ lees ik zachtjes voor van het briefje af. Bang ga ik bij de boom op de grond zitten en kijk gespannen om me heen, ik zie nog steeds niemand. Ineens van uit het niets komen er vier mannen op mij af, waarvan één man de engerd is. ‘Nee!’ schreeuw ik en ik krijg een klap in mijn gezicht en een hand op mijn mond. De tranen lopen over mijn gezicht en wanneer de hand weer weggehaald wordt begin ik weer heel hard te schreeuwen, veel zin heeft dit niet, want ik krijg weer klappen in mijn gezicht en stompen in mijn maag. Toch blijf ik door schreeuwen, het maakt me niet uit hoeveel pijn, ik wil hier gewoon weg! Ineens krijg ik een doek om mijn mond gebonden en om mijn ogen, ik voel dat ik in een kofferbak van een auto wordt gegooid en ik hoor dat de auto wegrijd. Na een paar minuten stopt de auto weer. Ik word buiten op de grond gelegd en de doek voor mijn ogen wordt weggehaald, aan de bomen zie ik dat we nog steeds in het bos zijn, maar wel op een andere plek. ‘Jij bent mijn sletje,’ zegt de engerd tegen mij terwijl hij me uitkleed. De tranen rollen over mijn wangen, ik wil dit niet en ik ben hartstikke bang! De ene na de andere komt in mij, ik voel de pijn in mijn lichaam van de klappen die ik heb gehad. Ik voel overal handen op mijn lichaam en ineens een mond op de mijne. De tong probeert mijn mond in te gaan maar ik hou mijn lippen stijf op elkaar. Uiteindelijk gaan de lippen van mijn lippen af. Jeroen, ik wouw dat je me kon helpen! Gaat er door mijn hoofd heen en nog meer tranen stromen over mijn wangen. Na een hele tijd krijg ik eindelijk mijn kleren weer aan en wordt bij mijn fiets weer uit de auto gegooid. Huilend fiets ik naar huis en ga daar heel snel onder de douche. Ik voel nog steeds die vieze handen op mijn lichaam en probeer het van me af te spoelen. Na het douche besluit ik om naar Jeroen te gaan, het is pas één uur.

Wanneer ik bij Jeroen aankom doet Jeroen open, de tranen lopen over mijn wangen en ik zie Jeroen zijn verbaasde en geschokte gezicht. Hij slaat zijn armen om mij heen, een rilling gaat over mijn lichaam en ik merk dat ik het eng vind als iemand me aanraakt. Doe normaal, dit is Jeroen maar denk ik bij mezelf en langzaam kan ik me iets ontspannen. Jeroen vraagt niks, maar ik merk wel dat hij heel erg bezorgt is en dat hij een vermoede heeft wat er aan de hand is. Ik blijf nog een tijdje huilen en langzaam wordt ik weer rustig. ‘Je moest niet met je moeder mee hé,’ zegt Jeroen. Langzaam schud ik me hoofd. ‘Je hebt gelijk,’ fluister ik en de tranen beginnen weer te stromen. Nu weet ik zeker dat Jeroen iets door heeft. Ik weet het gewoon en ik weet ook dat hij het heel erg vind, want er staan ook tranen in zijn ogen. ‘Ik help je eruit,’ antwoord hij, ook al weet ik niet of het is wat ik denk. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en mijn armen om hem heen. Bij hem voel ik me veilig, maar toch kan ik hem niks vertellen, want dat is immers gevaarlijk voor zijn eigen veiligheid! We blijven een hele tijd zitten totdat Jeroen ineens weer begint te praten. ‘Zullen we nog naar de film gaan of gewoon hier blijven?’ vraagt hij. Ik weet dat hij graag naar de film wil en mij lijkt een beetje afleiding ook wel goed. ‘Film,’ antwoord ik zachtjes. We staan op en op de fiets gaan we naar de film. Onderweg zie ik ineens de engerd lopen. Ik schrik en een rilling loopt over mijn lichaam. Ik zie dat Jeroen mijn blik volgt en ook hij komt uit bij de engerd. ‘Dus toch,’ mompelt hij en ik zie verdriet en medelijden op zijn gezicht. Ik sla mijn ogen neer en langzaam fietsen we naar de bioscoop. In de bioscoop en vooral tijdens de film merk ik dat Jeroen af en toe bezorgt naar me kijkt. Om hem een beetje gerust te stellen leg ik mijn hoofd op zijn schouder en mijn hand op zijn hand. Ik kijk hem lang aan en hij kijkt mij lang aan en ineens buigt hij zich naar me toe en geeft me voorzichtig een kus op mijn mond en ineens is de film niet meer belangrijk en zijn wij aan het zoenen. Het lijkt wel alsof er iets in mij ontploft, het is zo’n geweldig gevoel en voor het eerst sinds deze dag voel ik me weer een beetje vrolijk!
Na de film brengt Jeroen me thuis. ‘Tot morgen,’ zegt hij zachtjes. ‘Tot morgen,’ antwoord ik en ineens staan we weer te zoenen tot ineens de deur openvliegt. ‘Binnenkomen nu,’ klinkt de stem van mijn moeder. Ik schrik en zeg Jeroen nog een keer gedag en loop dan achter mijn moeder aan naar binnen. ‘Zo, sinds wanneer heb jij een vriend?’ vraagt mijn moeder, haar ogen boren in mijn lichaam. ‘Sinds deze week,’ antwoord ik. ‘En waarom weten wij hier niks van?’ vraagt ze. Ineens lijkt er iets in mij te knappen. ‘Omdat jullie nooit thuis zijn! En het gaat jullie ook helemaal niks aan!’ schreeuw ik tegen mijn moeder. ‘Jullie geven niks om mij! Jullie zijn alleen maar met jezelf bezig!’ Kwaad sta ik op en ren naar boven en met een knal sla ik de deur achter me dicht. Mokkend blijf ik de hele avond in mijn kamer, ik ga niet naar beneden om te eten en ik probeer niet te denken aan al mijn nachtmerries en aan mijn maag die om eten vraagt, ik heb tenslotte niks gegeten vandaag. Ik kruip onder mijn dekens en knijp mijn ogen stijf dicht. Ik probeer niet te denken aan dingen, maar het lukt gewoon niet! Na veel uren val ik toch uiteindelijk weer in slaap, een lichte en vooral onrustige slaap.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:09

(niet boos worden) Ik vind dit niet zo goed als de vorige stukjes:oops: Ik weet niet waarom, maar ik denk dat dit hoofdstuk te snel gaat:s Je moet je niet oplaten jagen door mensen die zeggen Ik wacht, wanneer schrijf je nou etcetera etcetera...
Schrijf op je eigen tempo en publiceer het pas als je helemaal zeker weet dat het goed is! Volgens mij ga je hierin veel te snel:s

Daag en nog veel schrijfplezier:) (ps sorry maar dat vind ik me nou niet afschieten hé:))

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:13

Jeej, weer een nieuw stukje

Het is wel een leuk stukje, ze moet echt die Jeroen alles vertellen dan kan die haar helpen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:15

Xxx_Eliine schreef:
Jeej, weer een nieuw stukje

Het is wel een leuk stukje, ze moet echt die Jeroen alles vertellen dan kan die haar helpen

Jah idd, dat lijkt me wel een lieve jongen.
Ik snap wel dat ze het niet echt aan haar ouders durft te vertellen, maar Jeroen die vermoedt het toch al, dus nu kan ze het evengoed aan hem vertellen.

Ik vind het overigens wel een heel mooi stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:15

Eowyn3003 schreef:
(niet boos worden) Ik vind dit niet zo goed als de vorige stukjes:oops: Ik weet niet waarom, maar ik denk dat dit hoofdstuk te snel gaat:s Je moet je niet oplaten jagen door mensen die zeggen Ik wacht, wanneer schrijf je nou etcetera etcetera...
Schrijf op je eigen tempo en publiceer het pas als je helemaal zeker weet dat het goed is! Volgens mij ga je hierin veel te snel:s

Daag en nog veel schrijfplezier:) (ps sorry maar dat vind ik me nou niet afschieten hé:))

Jouw mening
Ik laat me niet opjagen hoor..
Want ik ben er al meerdere dagen weer mee bezig..
En dit is juist 1 vd dingen die ik het meest makkelijk vond om te schrijven,

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:18

Ik vind het heeeel mooi !! Echt waar..

Ik denk dat Jeroen doorheeft dat die Engerd de ik-figuur van alles aandoet.. Maar wat Jeroen ertegen gaat doen??
Ik zou het niet weten!!
Misschien gaat hij de ik-figuur wel de hele tijd volgen en dan ziet hij echt wat er gebeurt..

_Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:34

Super stukje weer!
Ik denk dat Jeroen het zelf zal ontdekken en dat die dan gaat spreken met de engerd en dat die dan Jeroen probeerd te kidnappen ofzo en dat ze dan naar de politie gaan en alles in orde komt Naja,, zo KAN het aflopen, maar anders zou nog leuker zijn

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:34

Dit stukje is ook weer net als de andere super mooi!
Ik denk ook dat Jeroen het doorheeft

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:45

weer een super stuk!!
ga zo door ! en idd volgens mij weet jeroen al wat er is.. misschien ook wel goed dat iemand het weet .. !
maarjaa iig .. goed stuk weer ! ( zei ik al maar oke )

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:48

Ooh ik ga zo even bijlezen kan nu niet, maar ben benieuwd

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:52

heb het hele verhaal gelezen vind het egt leuk om te lezen

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:53

aah ik zie nu pas deze topic! ik heb het eerste deel gelezen en vind m echt suuper kheb nu al je hoofdstukken uitgeprint en ga ze straks allemaal lezen!