Gemma_Luuvv schreef:Kan je ook ergens lettertypes/blends/masks voor Photofiltre downloaden?
Nee, niet voor photofiltre. En soieso begrijp ik niet wat je bedoeld met blends, want blends maak je zelf..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemma_Luuvv schreef:Kan je ook ergens lettertypes/blends/masks voor Photofiltre downloaden?
soubieke schreef:ik heb een vraagje over PhotoShop:
ik wil zo een foto waarvan de achtergrond zwart-wit is en mijn paard in kleur.
ik doe dat als volgt:
ik knip mijn paard uit en plaats het op een nieuw document(transparant) dan open ik mijn foto nog eens en paak ik hem zwart-wit(grijswaarden) vervolgens plak is het uitgeknipte paard (in kleur) op de zwart-wit foto maar dan wordt mijn paard ook zwart-withoe krijg ik dit normaal ? alsjeblieft zo snel mogelijk antwoorden
danku
xx tiney
mango13 schreef:Hoe krijg je brushes in PSP9?? Ik kom er niet uitHet liefste via pm*krijg af en toe geen mailtje over het topic*
Misz_Do schreef:Gemma_Luuvv schreef:Kan je ook ergens lettertypes/blends/masks voor Photofiltre downloaden?
Nee, niet voor photofiltre. En soieso begrijp ik niet wat je bedoeld met blends, want blends maak je zelf..
dierenlover schreef:pescootje ---> plak de afbeelding op de andere , rechtermuisknop ==> opties voor plakken , en dan het dekvermogen aanpassen. bij photofiltre toch)
veraW ---> misschien kan je de zijkanten wat vervaegen?
dierenlover schreef:sorry veraW , maar dan kan ik je niet helpen, dat programma is al een hele tijd weg bij mij (de proefversie was verlopen, ik heb nu enkel nog de echte versie van photoshop en photofiltre)sorry!
dierenlover schreef:luxje ---> bij photoshop is het nieuwste denk ik: photoshop cs 2
en bij paint shop pro is het denk ik : paint shop pro x