"lach niet, bescherm me liever!!!" roep ik naar Klaas, terwijl de ouwe man tegen Suus staat op te rijen. "Ieuw!" roept ze en geeft hem een klap voor zn kop. Ik ren naar de koelkast en begin wat door elkaar te gooien. cola, passie, wodka, 7 up... boeieeee! Bij mijn eerste slok krijg ik bijna een hartverzakking. "Hee suus! dit is echt lekker, moet je eens 3 slokken achter elkaar nemen!" Suus giet het vol overtuiging door haar keel en haar ogen ploppen er bijna uit. "HAHAHA je bent net een sjiewawwa!!!!" roep ik, terwijl een paar mensen vreemd naar ons kijken.
Ik word op mn schouder getikt en als ik omkijk zie ik een uberlelijke lelijkerd staan. "hee chickie" zegt ie terwijl hij zn duim opsteekt. "ZAL IK JOU US EFFE LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN?" roep ik en hij rent gillend weg. HAHA.
ja heel leuk nou staat die sukkel mij aan te gapen. "zegguh je laadklep staat open" "huh?" zegt hij nog dommer dan Nicky. "Zo zeg, Mentos of meteen een schaap?" *kijk teveel TV* Hij doet z`n mond open om wat te gaan zeggen maar daar blijft het ook bij. Dus ik loop maar weer eens de andere kant op, met 3 flessen Passie in m`n hand *sst*. Dan merk ik dat Piet al die tijd naast me stond "Je moet wel een beetje lief zijn hoor voor hem" zegt hij. "Je damn wat moet je daarop antwoorden" denk ik hardop. Waarop hij begint te lachen, ben ik onderhand wel gewend dat mensen dat doen als ik wat zeg. "Ga je dat allemaal alleen opdrinken?' vraagt hij, kijkend naar de 3 flessen Passie. "Nee jij gaat me helpen" zeg ik en geef hem een knipoog. Mijn romantische plaatje word verstoord door een doorgedraaide Nicky die naast mij op en neer staat de springen "Passie Passie Passie" zegt ze helemaal buiten adem. "dat jij zoveel tegelijk kan joh, hier stop die maar ergens waar de zon niet schijnt" zeg ik tegen Nicky die niet weet hoe snel ze die flessen in dr giecheltje moet stoppen. Als ik me omdraai is Piet weg, "maar natuurlijk" zucht ik "het zal ook eens niet". "whaaht zaagh jueh?" vraagt Nicky tussen de flessen Passie door. "Of je worst lust?" "Jahhw hhoorrww, daaaht wheettt juhu togggg whehl?"
"OMG!!!! ik bmoeth heull noodigh nhaar deh weeseeej" zeg ik tegen suus terwijl de passie mn shirtje instroomt. Suus begint te zingen: "JAA WIJ MOETEN NAAR DE WEESEEJ JAJAAJAJA" en sleurt me mee. "we zouden dr een boek over moeten schrijven!"zeg ik. "de zoektocht naar de weeseej!" "woow dat ik daar niet op gekomen was!" zegt suus. Nou nee, das niet raar dat ze daar niet opgekomen was... zo dom. "WOEHOEEEE" roep ik als ik van de veranda afspring. "we gaan wel in de duinen.." zegt Suus terwijl ik iemand aankijk die mee staat te luisteren. "in de duinen neeuken" zeg ik, en ik lig in een deuk als ik zie dat het nogal serieus word opgenomen door de meesluisteraar. Het zand is mul en dan ist best moeilijk de duinen in te komen. Ik hap drie keer zand voordat ik eindelijk een pisplekje vind. "HAHA suus wist je nog van die koeien stal waar wij in hadden gezeikt toen we op weg waren naar hahah het zwembad van die rare vent?" roep ik naar Suus. "JAAAA dat weet ik nog, dat was ZO ranzig, al die koeien stront!!!!" "HOU JE KOP, ik wil SLAPEN!"hoor ik ineens roepen. Ik kijk over een stukje duin en zie een meneer staan naast een tent..... en naast die tent staat een caravan.... en daarnaast nog 1... en nog 1.... "suus?...ik zie een camping.."
"oliebol!" zeg ik en pleur met m`n broek nog naar beneden op m`n muil. Nicky schaterd het uit en dan horen we een deur open gaan. "Fuuuccckkk snel je broek aan Suussjuh" fluisterd Nicky. "Nee joh ik blijf hier lekker zo met m`n blote reet in t zand zitten *doh*!" zeg ik geërgerd. We horen voetstappen maar die komen van de andere kant. "we zijn omsingeld" zegt Nicky angstig en zet het op een lopen. Aangezien het erg donker is zie ik haar naar een paar meter niet meer. Dus ik ga ergens helemaal opgerold liggen en zeg tegen mezelf: "ze zien je niet, ze zien je niet" "ik wel hoor" zegt een mannenstem " niet waar man het is donker" zeg ik geergerd terug. Dan besef ik me pas dat er iemand tegen me praatte en schiet overeind....PIET roep ik. "Jij bent echt ver heen" zegt ie. "ja het was idd wel een heel stuk lopen vanaf het feest naar hier" antwoord ik. "euh ja maar ik zit hier in een caravan, ga je mee?" vraagt ie, "jaaa dat dacht je, dronken, blond, die wil wel" "ja zoiets ja" "okey" zeg ik en loop achter hem aan.
"NEEEEEEEEEEE don't leave me!!" zeg ik, terwijl ook ik mn kop uit het zand haal. Ik neem een duik van de duinberg af, bovenop klaas. "Eh. hoi!" roep ik enthousiast als ik opsta en het zand van me afklop. "SUUUSSSS" roep ik. suus is nergens te bekennen! "Suuus!! als je nu niet hierkomt ga je zonder eten naar bed zometeen!" roep ik, en de deur van een strandhuisje zwaait open. "nee, nee!!" roept Suus, bang om geen eten te krijgen. "Suus?" hoor ik piet uit het strandhuisje. "Nee sorry, ik word geroepen!" zegt suus tegen hem. "ja maar..." zegt hij. We gaan met zn allen naar binnen voor meeeheer bier. "Jaa want ik heb alles alweer uitgepist" heb ik als excuus. "ehh.. ja, ik ook!" zegt suus er gauw achteraan. Het volgende moment sta ik met Klaas te dansen.... woesssssssj! Ik kijk naar de veranda en vang een ijskoude blik op van t meisje met de strak blauwe ogen.. HIj viel niet op blond, herinner ik me ineens. "brand!" hoor ik ineens van buiten. Ik ren de veranda af, en daar stata suus, "BRAAND" te roepen terwijl ze naar het HOUTvuur wijst. oke.
*De namen in dit verhaal zijn om privacyredenen gevingerd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-07-05 02:43, in het totaal 1 keer bewerkt