Janna zat snikkend op de bank en Meredith gaf haar een zakdoekje. "Kom kom Janna, probeer even te kalmeren! Wat is er aan de hand?" Janna snikte en schudde haar hoofd. "Mijn vader belde....zzzzze willen Dunja vvverkopen omdat ik zo weinig thuis ben!" Meredith hoestte even en zei:"Wie is Dunja meid?" JAnna huilde;"Mijn merrie!" Meredith nam een slokje water en vroeg verbaasd:"Waarom heb je die niet mee genomen?"Janna keek haar met grote ogen aan. "Mag dat dan?" Meredith knikte. "Bel maar snel op!" Nog na snikkend omhelsde Janna Meredith dankbaar.
Meredith zat op Shutterfly toen Markus naar buiten kwam. "Mer? Heb jij enig idee waar Molly uithangt?" Meredith zag dat Molly aan kwam lopen met Subliem. "Ikke wel, daar!" Markus liep naar Molly toe en overlegde even iets met haar. Meredith lachte naar Molly en wilde wat zeggen maar werd opgeschrikt door Come on en Viviën. in een wilde rengalop kwamen ze de bak in! Shutterfly schrok en draaide een kwartslag. Meredith kon nog net haar evenwicht bewaren. "Viviën!" Het meisje deed alle moeite haar hengst terug te nemen, maar het paard weigerde te luisteren! Het was gewoon levensgevaarlijk! Voordat iemand ook maar iets kon doen gaf Come on een felle serie bokken en vloog Viviën uit het zadel!!! doodstil lag ze op de grond. Markus pakte de teugels van Come on die nu zelf beduusd stond te kijken. Meredith steeg af en liep naar Viviën toe. "vivi, kun je me horen?" het meisje opende haar ogen en keek verdwaasd om zich heen. "Meredith" Meredith glimlachte :"Ja, ik ben het. gaat het?" Viviën begon te huilen. "Ik kan mijn benen niet bewegen!" Meredith fluisterde:"Rustig maar meisje, het komt allemaal goed." Naar Molly riep ze:"Mol, bel even een ambulance!!!" Zo goed en zo kwaad als het ging probeerde Meredith kalm te blijven. ze legde een deken over Viviën heen en bleef tegen haar praten tot de ambulance kwam...
ik weet niet of ik het nog wel kan missen want.. heb vanaaf ponyclub en dan moet k slapen omdat ik morgen er om 6.00 er al weer uit moet Waarom nou geen stukje ?
Zo, weer gevonde. Ik was het topic kwijt...maar nu gelukkig nie meer!
Heey, maareh.... die Markus en Meredith moeten wel samen blijven hoor! Er gebeurt al genoeg ellendigheid in haar leven, laat die Markus (en Stella) gewoon haar enige lichtpuntje zijn oke