Samenvatting week 5 – 2021 Agossie verzamelt hierAlwaysH verzamelt hierBellatrixbentefotoBiebz BinaucaaramelCaitlin_KCaliceCaptainDeracineDetroitDrawnHorse verzamelt hierDustinloverFem verzamelt hierFirebugFrisF_OrumsterGerdjee verzamelt hierGiantiJewEmm verzamelt hierLoveUggs magda_90MarijeRMegane mirna6308MkangoNESCAFE verzamelt hierNicje87 Niobe quintenvorobinxfellow verzamelt hierSelina Sharani Tenno7Thats_MexMayo
Deracine schreef:[ [url=m/aa2O6E.jpg]Afbeelding[/url] ]Week 5Weer een hamstertje Is dit iets met champagne?
Biebz: slinkachu vibes hier, haha, leuk! Mijn foto is wel van gisteren, maar ik vind hem te leuk om niet te delen. Week 6
Week 6, ik doe ook mee aan het sneeuwthema!Ik verzamel hier:https://www.flickr.com/gp/191817180@N04/61A29Y
Ik meld me graag in dit topic. Morgen (hoop ik) komt mijn nieuwe camera binnen! Dit lijkt me een mooie motivatie om er ook echt veel mee te doen.
Lienepien95 schreef:Ik meld me graag in dit topic. Morgen (hoop ik) komt mijn nieuwe camera binnen! Dit lijkt me een mooie motivatie om er ook echt veel mee te doen.Leuk! Wat voor eentje heb je uitgezocht?
Thats_Me schreef:Lienepien95 schreef:Ik meld me graag in dit topic. Morgen (hoop ik) komt mijn nieuwe camera binnen! Dit lijkt me een mooie motivatie om er ook echt veel mee te doen.Leuk! Wat voor eentje heb je uitgezocht?Nikon D7500 met 18-300 lens