Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k_m schreef:@Katja_Silke: Wat een schattige kat!! Heb je aan het gras iets bewerkt? Ik vind het namelijk redelijk fel groen overkomen. Zelf hou ik meer van zachtere tinten in de foto, zeker omdat de kat zelf ook iets zachter is!
katja_silke schreef:komtie dan!![]()
@hamsterfan Leuke foto! Had zelf de F iets kleiner gezet, maar zo is 'ie ook leuk
k_m schreef:@neverland Dit vind ik een super interessant beeld! Je weet wat het is omdat we feeling hebben met het onderwerp, maar voor iemand anders zou je toch 2 keer moeten kijken, dit maakt het heel interessant! Is de achtergrond zelf zwart gemaakt? Want ik vind hem nu wel heel erg zwart. Wat je zou kunnen proberen is iets of wat ruis er in te doen, als je dat zelf mooi vind natuurlijk! Dat geeft iets meer structuur aan het beeld.
hamsterfan schreef:katja_silke schreef:komtie dan!![]()
@hamsterfan Leuke foto! Had zelf de F iets kleiner gezet, maar zo is 'ie ook leuk
Wat bedoel je precies?![]()
Bedankt voor alle positieve commentaren op de foto! Leuk dat hij zo goed valt bij iedereen![]()
Ik weet even niet meer wie het opmerkte, maar ik had het inderdaad ook toffer gevonden als ik de foto iets meer naar rechts had geschoten zodat het horloge er op zijn minst helemaal opstondklein irritatie puntje voor mezelf aan deze foto
katja_silke schreef:hamsterfan schreef:Wat bedoel je precies?![]()
Bedankt voor alle positieve commentaren op de foto! Leuk dat hij zo goed valt bij iedereen![]()
Ik weet even niet meer wie het opmerkte, maar ik had het inderdaad ook toffer gevonden als ik de foto iets meer naar rechts had geschoten zodat het horloge er op zijn minst helemaal opstondklein irritatie puntje voor mezelf aan deze foto
Dat het diafragma ipv op 5 bijv. op 7.1 staat, dat iets meer dingen wat scherper zijn, snapje?