[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:58

Oke, ik ben nog niet zo handig dat ik de exif zo kan vinden, maar dat is inderdaad wel leerzaam voor iemand als mij.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:59

DShots schreef:
Naja als je zo'n set heb die zo duur is? Verwacht je denk wel wat van je set denk ik? Maar ik zal me wel niet melden. Was vorige keer ook niet welkom :')

Ik verwacht heel veel van de set..
Maar de set maakt mij nog geen perfecte fotograaf...
Zoals ik al zei, de fotograaf maakt de foto, niet de apparatuur.

En soms kan er bewust gekozen worden voor onscherpte.
Er zijn fotografen die er beroemd mee zijn geworden ;)

DShots

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:03

Nou dan verwacht je toch van je set dat hij het goed doet. Denk niet dat iemand die goed verstand heeft van camera's en werkt bij Kamera Express zegt ja hij is helemaal goed en je hebt scherpte. Want hij hoefde ook niet schoon gemaakt te worden.

Ik zeg alleen wel, dat ik het bij de foto had vermeld dat hij via bokt upload is. Want via mn fb pagina is hij ook gewoon scherp. Als je scherp stelt op zijn schouder of hoofd is het altijd goed.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:04

DShots schreef:
Nou dan verwacht je toch van je set dat hij het goed doet. Denk niet dat iemand die goed verstand heeft van camera's en werkt bij Kamera Express zegt ja hij is helemaal goed en je hebt scherpte. Want hij hoefde ook niet schoon gemaakt te worden.

Ik zeg alleen wel, dat ik het bij de foto had vermeld dat hij via bokt upload is. Want via mn fb pagina is hij ook gewoon scherp. Als je scherp stelt op zijn schouder of hoofd is het altijd goed.

De set kan het hartstikke goed doen.

De fotograaf daarentegen...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:05

Dat je camera goed is wil absoluut nog niet zeggen dat je als persoon weet hoe je er mee om moet gaan en dus altijd een perfecte foto maakt.
Zelfs de meest geweldige fotografen maken nog wel eens foto's die niet helemaal goed gingen...

Dat kan die persoon in de winkel natuurlijk niet zien he, hoe jij fotografeert..

Mijn set doet het prima... alleen ik soms niet.. :')

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:08

Naja deze foto stond op mn camera en die gene zei zelf dat hij goed is qua scherpte. Maar denk door bokt upload achter uit gegaan. ;)

Ik weet nu wel wat meer door CHIO door met Sjoert te hebben fotograferen. Dus de draf en galop foto's zijn nu ook altijd op het goede moment.

Ik ga zo in elk geval naar stal voor mn week 3 foto :D

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:20

Murosch schreef:
Oke, ik ben nog niet zo handig dat ik de exif zo kan vinden, maar dat is inderdaad wel leerzaam voor iemand als mij.

Voor iedere browser is wel een exif viewer te vinden.
En anders is deze website goed bruikbaar: http://regex.info/exif.cgi
Je kopieert de URL van de foto in het bovenste vakje en klikt op view image at url.
Dan krijg je een hoop info over de foto als deze bij het uploaden ook erbij zat.

DShots, jouw foto toont op groot formaat misschien heel iets bewegingsonscherpte op de benen maar de amazone is prima scherp imo.
Misschien had je er nog iets meer uit kunnen halen door bij het paard de schaduw iets op te lichten in bv lightroom.
Enige waar ik mij stoor aan de foto is dat het paard z'n oog dicht heeft :=
En ik zie graag iets ruimte aan de kant waar het onderwerp heen gaat of heen kijkt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:21

Demi, scherpte heeft met veel meer te maken dan alleen de set waarmee je fotografeert. Het is maar zo'n kleine factor dat je die echt de schuld niet mag geven van je onscherpe foto's (je zegt zelf al dat ie perfect is, dus de scherpte komt dan ergens anders vandaan).

Punt 1 is de instellingen die je gebruikt. Hogere iso is vaak onscherp beeld bv. Lagere sluitertijd (kijk goed naar het voorhoefje, bewegingsonscherpte) etc. etc.
Punt 2 is de nabewerking. Door het toevoegen van contrast gaat de scherpte ook achteruit en word je foto donker (2 punten die door meerdere zijn aangegeven).
Punt 3 is de fotograaf zelf. Want jij moet zelf wel voldoende scherpstellen op het paard met voldoende scherpstelpunten
Punt 4 is je diafragma

En de upload, die mag je nooit de schuld geven want kwaliteit die achteruit gaat is iets heel anders dan scherpte :)

En over het moment: Op Sjoert zijn website zie ik toch enkel foto's waarbij het drafmoment nog een fractie later ligt, met het meer gestrekte voorbeen, maar dat terzijde.

Verder zal ik er niks meer over zeggen, heb een beetje een idee welke kant dit op gaat :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:21

Als jij je instellingen niet goed hebt, door bijvoorbeeld een te lage sluitertijd te nemen, kan je foto nog steeds onscherp worden. Zeker bij objecten in beweging. Of je nu een set van 10000 euro hebt of van een paar honderd.

Daarnaast zou ik er dus op letten om je horizon recht te houden. Want dat stoort mij dus wel.

DShots, ik heb het net netjes proberen te zeggen, maar je komt gewoon behoorlijk arrogant over. Jammer dat je overal op reageert behalve op mijn goed bedoelde berichtje. Op deze manier ga je geen lol hebben in dit project. Dat kan ik je nu al voorspellen.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:44

Ik ben het wel eens met mijn voorgangers.
Je komt nu erg arrogant over, alsof je 'perfect' bent met de perfecte apparatuur en de perfecte foto's (omdat je met Sjoerd hebt gefotografeerd etc). Dit topic is ook om feedback te krijgen en daar hoef je niet zo defensief op te reageren :)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:57

Ik ga ook mee met de rest, dat je duur spul hebt wil niet zeggen dat je foto's altijd goed zijn. Ze kunnen inderdaad perfect scherp stellen, aan jou om dat ook te doen.

Ik gebruik zelf een 2dehands camera van nog geen 300 euro en een lens van 70-300 van 60 euro, dat wil niet zeggen dat mijn foto's daarom minder of niet scherp zijn. Dan iemand die een camera heeft van 10.000 euro.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:08

Eens met de rest.

Ik ben het ook niet altijd eens met de feedback maar ik hou mijzelf voor dat het gewoon een andere mening is. Soms hebben ze gelijk imo en soms niet. Marjo is altijd eerlijk met haar feedback maar we hebben vaak een andere smaak, is niet erg, ben blij dat ze feedback geeft. :)

De apparatuur doet er niet zo heel veel toe, ja het helpt mee maar jij bent degene die hem bedient. Ik heb ook zo vaak nog onscherpe paardenbenen met mijn 70-200 2.8 en snap nog steeds niet hoe ik dat goed krijg. :)

Ik heb je foto overigens nog niet goed bekeken, ook niet op je site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:31

DShots schreef:
Naja als je zo'n set heb die zo duur is? Verwacht je denk wel wat van je set denk ik? Maar ik zal me wel niet melden. Was vorige keer ook niet welkom :')

Dus met mijn oude 1000D kon ik geen scherpe foto's maken maar met mijn nieuwe 70D wel?
En daarbij.. Dat je foto onscherp is door de bokt upload is de grootste onzin die er is.

Iedereen die geen kwalitatief goede foto heeft gooit het op het uploaden.. Waarom kan mijn bokt upload wel kwalitatief goed zijn en die van jou niet?..

Spoiler:
komt even binnen vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:04

DShots schreef:
Ik weet nu wel wat meer door CHIO door met Sjoert te hebben fotograferen. Dus de draf en galop foto's zijn nu ook altijd op het goede moment.

Demi, ik wil je absoluut niet afkraken of me er verder mee bemoeien. Maar hier wil ik even op inhaken.
Ik denk dat velen fotografen, ook in dit topic, wel wéten wat het goede moment is. Maar dat goede moment nog fotograferen, dát is het lastige van fotografie/fotograferen.

Dat je weet wat het goede moment is is het begin, nu kan je ernaar toe werken om dat te bereiken. :)

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:43

Genoeg gezegd over het voorgaande gok ik, heb daar verder weinig aan toe te voegen behalve dat ik het eens ben met de terugkoppeling naar DShots.

Wat betreft camera/lens info, voor mij persoonlijk boeit dat geen zier, ik heb ook foto's van mijn oude digitale compact die ik hier neer kan kwakken. Denk dat het belangrijker is om, mits je dit wil, info over de foto zelf neer te zetten dus diafragma, iso, sluitertijd etc.
Daar kun je makkelijker wat aan doen / leren wat anderen hadden gedaan in die situatie, dan een nieuwe camera kopen.

Het statement: de fotograaf maakt de foto's niet de camera blijft wat mij betreft altijd recht overeind staan. Daarbij moest ik denken aan deze link:
http://digital-photography-school.com/1 ... and-genre/
Geeft toch altijd weer een leuk beeld van wat je dan wel met dat ding in je broekzak kan doen :+

Verder iedereen bedankt voor de feedback.
Ik ga nu zelf even een korte ronde doen. Ik moet mezelf wel alvast excuseren voor volgende week, ik ben een weekje op vakantie van di t/m di dus plaats wel mijn foto voor week 3 (en 4 hopelijk een vakantieshot) maar de feedbackronde sla ik even over :D

Same as last time: ik geef mijn mening, is persoonlijk en dus nooit geen feit, smaken verschillen :) sta je er niet tussen? Dan kan ik me herinneren dat het al is gezegd door iemand en/of ik heb niks meer toe te voegen aan je foto :)

Week1:
Stumper_ : tof dat je de kans hebt gehad struisvogels te fotograferen! De uitsnijding is voor mijn gevoel ietwat off en de scherpte ook. Maar die ene die er uitsteekt tegen de groep is leuk!
appelstroop: qua programma: lightroom en photoshop zijn mijn beste vriendjes! voor je foto, hij is bij mij ook niet heel scherp, ik had het konijn persoonlijk vanuit een andere hoek gefotografeerd.
CastaMickey: zit er nu een boom voor? Ik weet niet zo goed wat ik zie? Wel jammer van het vuurwerk zelf.
rosslover: het spelen met licht is heel leuk, alleen de foto voelt erg druk aan.
K_m: ik wil wel meer zien :) tof dat je het zo vast hebt gelegd, jammer dat er een stukje slager mist :+
Gracezellaa: Heel erg cool! Doet me meteen denken aan liefdevolle romannetjes lezen op koude winteravonden onder een dekentje.
NESCAFE: ik weet niet zo goed waar je op scherp hebt gesteld? Voelt nu heel wazig aan.
jesicaaaa: t is mij ook niet helemaal duidelijk waar je heen wil op de foto, hij oogt nu erg rommelig helaas.
_Balou: leuke pony, staat er goed voor, alleen heb het idee dat de uitsnede op deze manier niet helemaal past bij het plaatje met de ruiter, zo 2 van die uitstekende armpjes en beentjes.

Week2:
Bellatrix: ook deze errug flets, maar daarover weet je mijn mening al :D :+ ik vind verder de foto wel echt helemaal top!
Luckyy80: leuke uitsnede! Oogt bij mij wel erg onscherp.
k_m: leg me even in 5 minuten uit hoe je dat doet wil je? :D (de foto's dan, collage maken lukt inmiddels :p )

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:45

Jaaaahhh, ik ga het ook dit jaar proberen *\o/*

Alles wat ik heb getypt is natuurlijk opbouwend bedoeld, in ander commentaar zal wellicht +/- hetzelfde staan, maar ik heb nu gekeken naar de foto's en niet echt naar het (al gegeven) commentaar. :D

Lolleke Leuk! Ik heb vandaag ook nog de waterdruppeltjes op mijn raam gefotografeerd, alleen pakte het niet goed uit bij mij haha. Lekker een herfstachtige sfeer. Een toevoeging zou misschien zijn om het geheel ipv grijs/groenig wat meer naar de zwart wit kant toe te brengen. Ik denk dat je dan ook wel een hele mooie sfeer krijgt en wat meer spanning.

Bellatrix Love it! De scherpte zit wel goed in deze foto. Een kat op de foto zetten is natuurlijk niet het makkelijkste wat er is, maar ik denk dat hij nog mooier zou zijn als de kat recht vooruit zou kijken ipv naar beneden. Maargoed, dan ben ik nu wel een piepdoos :+ (en dat "harde" hou ik ook echt wel van! "

MarijeR Oehhh wat leuk. Jammer dat er wat detail mist in de vacht/veertjes. Maar wel vet hoe je dat hebt gedaan als een 'blackphoto' hah!

Murosh Ik hou echt van minimalistische fotografie/kunst. Heel leuk gedaan dus! Mooi contrast. Als tip; de achtgrond iets witter, zodat het echt zwart/wit wordt en niet zwart/grijs. :)

Luckky Mooie bokehs! Jammer dat de foto wat scherpte mist. De verhouding tussen hoeveelheid achtergrond en paard vind ik niet helemaal kloppen, meer paard of minder achtergrond (d.m.v. meer inzoomen) had ik denk ik mooier gevonden!

k_m WAUW! Heel erg gaaf, verder niets over te zeggen <3

Maaaarije Ik vind het nu een oke foto, maar je kan er meer uithalen! Als je bijvoorbeeld de foto uitsnijd waardoor de buik en de achtergrond er niet meer opstaan, zullen de strepen van de zebra de hele foto vullen. Of zelf, een wat kleiner gedeelte uitsnijden, zwart wit maken en het contrast eventueel wat omhoog (maar niet dat het onder/overbelicht wordt). Die gloed waar je het over hebt is denk ik het overbelichte gedeelte in het midden van de foto en de donkere randen.

CrazyIris Ik vind de foto een beetje matig. Ik heb stiekem gekeken op je flickr, daar zitten echt een aantal prachtige foto's bij! Deze vind ik iets minder, omdat het niet echt iets met mij doet. Maar goed, dat is puur smaak I guess :') . Een echte tip is daarom; probeer de volgende keer te kijken of er geen haar voor een gezicht valt. Jammer namelijk dat je niet de emotie ziet bij het meisje als ze die schattige puppy ziet! En misschien had ik de foto van iets dichterbij of meer ingezoomd genomen, zodat je het hek op de achtergrond als een blur hebt.

Sicayes Mooie foto! Hele nette belichting, mooie compositie, kortom leuk! Wel een tipje: Probeer het wegwerken ietsjes netter de doen met bijvoorbeeld een kleinere clonestamp (of wat je ook gebruikt), want ik zie nog wat sporen van het wegwerken :)

S_imonee Lief hoe hij zo aan komt lopen! De foto is wel wat te paars en te donker. Bij het been zie je ook wat bewegingsonscherpte, kan je heel makkelijk verhelpen om de sluitertijd iets hoger te zetten en bijvoorbeeld de ISO daarbij wat hoger te zetten (wel dan natuurlijk meer kans op ruis). ;)

Gracezellaaa Leuk idee! Jammer inderdaad dat hij onscherp is. Statief is een echte uitvinding bij fotograferen in het donker. Maar dat is al gezegd geloof ik :)

DShots Op mijn (net gekalibreerde, splinternieuwe macbook PRO retina (--> Goed spul hea *\o/*) ) beeldscherm is de foto niet helemaal scherp, zowel op bokt als op je site. Meestal als ik een 100% scherpe foto zie, zie ik een soort glimmertjes of een soort wauw effect (ik weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven) in de foto. Dat heb ik niet bij jou foto, hij is nog een beetje dof doordat hij niet "knispert" ofzo :') . Excuses voor mijn vage omschrijvingen. Dus hierbij een voorbeeld met een eigen foto:

Dit is een onbewerkte/onverscherpte JPEG foto die ik afgelopen zomer heb gemaakt.
http://i63.tinypic.com/32zieir.jpg

100% ingezoomd
http://i67.tinypic.com/14illb9.jpg

Verder vind ik het zelf ook mooier als de foto wordt gemaakt als het achterbeen ongeveer onder het/de zadel/singel is, wat de rest dus ook zegt.

Joysiee idd wel wat jammer van het verscherpte maar wel een leuke foto! Heldere kleuren, al is oranje wel erg overheersend. Wat meer ruimte om het paard heen is ook wel een goede tip :)

Paaraap Knap hoor!! Totaal geen verstand van vuurwerk fotograferen, maar ziet er goed uit :). Niet heel spannend kwa kleuren, maar wel goed uitgevoerd !

Eefsel Ook super knap! Meer spanning in de compositie (waarschijnlijk doordat het een ander soort vuurwerk is), erg leuk :)

Mariet WAUW ! Super vet, geen verder commentaar :~

rosslover Lieve foto! Jammer dat hij niet helemaal scherp is. Volgende keer proberen om een achtergrond te nemen zonder een hek, dat stoort mij in deze foto een beetje.

Shilo week 1: Mooooi! Kwa nabewerking zou je het oranje van de zon iets meer kunnen laten knallen, maar zo is hij ook mooi :).
Week 2: Goed belicht! Grappig zeg, zo gehaakt :).

Marjoow Mooie warme kleuren! Mobiel kwaliteit denk ik, wel een erg leuke foto!

Peca Kwaliteit is wat verloren gegaan met het croppen zo te zien. Ik vind de foto vrij donker in het water en voorgrond. Compositie is leuk, omdat je gebruik hebt gemaakt van je voorgrond :)

Sanne Mooie kleuren en scherptediepte! Wat ik wel mis in je foto is een verhaal.

En nu mijn week 2 :)

Afbeelding

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:54

Prachtig! _/-\o_
Heel mysterieus

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:10

Hee leuk er is een nieuw topic! :D
Ga zelf niet mee doen, maar vind het leuk om te volgen en zo nu en dan feedback te geven.

Hele toffe foto hierboven!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:19

Bedankt voor de fijne feedback & tips Marjoow & Its_Julia!

Wat betreft de discussie.. ik denk dat alles al is gezegd. :j
Wat betreft de exif: als je in mijn verzamling kijkt op FlickR staat de exif er al automatisch bij :D

Ik ga morgen weer even verder met feedback geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 21:54

Thanks its_Julia. :) Hij was nog iets donkerder en heb hem al wat opgelicht enzo. Oefening baart kunst zeggen ze! :Y) zondag kan ik weer goed oefenen op verschillende honden. Ga ik gelijk proberen close ups erbij te maken, zodat je niet hoeft te croppen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:28

Allemaal weer bedankt voor de feedback! Grappig te zien dat de een het 'harde' van de foto afschuwelijk vindt en de ander het tof vindt. :')

En ik vind het zo schattig als Faery naar beneden kijkt, ze krijgt zo'n kitten koppie vind ik. :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:01

Week 2
Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:02

Dankjewel voor jullie feedback!
Ben het er, nu ik zo naar de foto kijk, helemaal mee eens dat ik wat meer ruimte had kunnen laten, had hem bewust zo gecropt, maar nu ik zo in photoshop wat minder cropte, zag het er inderdaad een stuk beter uit. Thanks voor de tip!
Ik wil zo snel mogelijk ook weer eens feedback geven, op het moment kom ik er met 3 paarden + school echt niet aan toe.. Misschien ga ik het eens proberen met het dingetje van vorig jaar; de 5 voor mij, dat kost niet zo veel tijd en dan doe ik toch nog iets :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:11

En dit is mijn week 2!
Voor geïnteresseerden, de exif: F9.0 - 1/40s - iso 500
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:12

vandaag een keer feedback geprobeerd te geven :D ik heb nog niet alles maar ik joop dat ik daar binnenkort nog een keer tijd voor vind.. dus bij deze een deel van de feedback voor week 1

Agossie: Mooie zachte foto. hij zou nog meer opvallen als je het oogje nog iets zou oplichten

Appelstroop: Lieeff! Normaal hou ik voor mezelf altijd aan om op ooghoogte te fotograferen maar ik vind deze compositie ook erg sterk. Kleuren had je misschien iets levendiger mogen maken

Argai: Ik vind hem echt prachtig! Ik vind het ook erg mooi hoe je rechtsonder nog een beetje paars ziet. Heel goed gespeeld met compositie en kleur! Want ondanks dat het bijna allemaal dezelfde kleur is zijn de tinten zo mooi verschillend

Asselruiter: persoonlijk vind ik hem te warm. De boom wordt hierdoor minder mooi omdat het groene nu erg weg is. Wel heb je erg leuk gespeeld met de lichtjes en je compositie is ook goed!

Balou: Leuke foto! Mooi gespeeld met de scherptediepte en goed kleurgebruik.

Bellatrix: Altijd zo’n fan van je foto’s! Je hebt een hele herkenbare eigen stijl en ik vind hem erg leuk! Al zou je je logo eraf halen dan zou ik je foto’s denk ik nog steeds herkennen :D Ook deze foto weer erg mooi!

Biebz: Persoonlijk vond ik de andere foto waar je tussen twijfelde mooier. In die foto zit iets meer sfeer. Wel jammer van de ruis bij allebei

Caaramel: ik vind het een mooie foto! het licht is prachtig en het onderwerp is al helemaal leuk ;) wel jammer dat net het stukje hooi in het bekje overbelicht is..

Calice: heerlijke foto weer! Omzetten naar zwart wit is ook erg goed gedaan

CastaMickey: Jammer dat het vuurwerk achter de boom zit en qua compostitie zou je het onderwerp wat meer naar recht of links kunnen verplaatsen om hem meer op te laten vallen

Cathyenbeau: Gaaf gedaan alleen jammer van de achtergrond maar dat zei je zelf volgens mij ook al. Ik ben wel benieuwd hoe je die cijfers zo hebt gekregen :D

Deetjeeuh: ik vind hem ook een beetje te warm en daardoor wordt het bord wat gelig. Verder vind ik de compositie goed en een leuk onderwerp!

Eefsel2109: Schattig alleen het oogje mag nog iets op gelicht worden.

Eskegirl: Ik vind hem goed gelukt! Mooie kleuren en licht.

Fem: Hele sterke compositie en de kleuren zijn prachtig! Er zitten zoveel verschillende vormen in de foto dat je er echt even naar blijft kijken

Fristilover: mooie vuurwerk foto! wel is hij misschien teveel verscherpt

Gracezellaa: de kleuren zijn net te warm. De compositie vind ik erg goed en je gehele onderwerp is ook erg leuk!

Gub: Wauw heel erg mooi! Prachtige kleuren en erg mooi licht. Er zit zoveel diepte en scherpte in echt prachtig!

Hamsterfan: Je compositie is hier erg goed en de kleuren zijn ook heerlijk! Vaak als je probeert om het vuurwerk er in zijn geheel op te krijgen dan worden de lichtstrepen te dun waardoor hij minder opvalt en doordat je hem nu dichterbij hebt word het een veel sterker beeld :D

Horserider22: ik moest even goed zoeken naar het scherpe punt maar ik vind hem erg goed gelukt!

Horsesm: Mooi gedaan zo met dat licht! Ik heb het zelf ook een keer geprobeerd alleen dan met 2 lampjes maar erg leuk om te doen! Ik vind alleen wel je logo vrij storend..

Ingvild: Mooie sprekende foto alleen onder de neus had nog iets meer ruimte gemogen.