Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Asselruiter: Ik heb wel 3 minuten zitten kijken naar deze foto. Omdat hij zo anders is en er veel verschillende structuren op te zien zijn. Ik vind het een mooie foto!
HeavensLove schreef:Jespri schreef:Dat was mij dus helemaal nog niet opgevallen.Als ik een zelfportret probeer is die 9 van de 10 keer gewoon echt wazig. Lastig! Oefening baart kunst zeggen ze, dus blijven we dat maar doen. Bedankt voor je reactie.
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken ... Ik wil dit jaar zelfportretten maken, heb er nog nooit 1tje gemaakt ^^ ik heb wel een afstandsbediening
quartel schreef:Misschien verdelen in 2 topics??
1 voor diegene die al langer me lopen en 1 voor diegene die net binnen komt rollen??
tis maar een gedachte hoor.
Ik moet zeggen dat ik ook graag feedback geef voor zover dat in mijn macht ligt maar dit is veel inderdaad....best een hoge drempel
Sodeletuut schreef:magda_90 schreef:Alv.
Heel mooi Carmen met het tegenlicht, leuke timing ook.Verder niet echt iets op aan te merken.
Dankje!Alv is ziek (bronchitis), dus die gaapt zijn 'herstelvakantie' lekker door.
magda_90 schreef:hilly200
Ook jij hebt je hond mooi zacht en vriendelijk weten vast te leggen. Persoonlijk zou ik rechts en onder wat meer ruimte willen zien, het is een beetje krap daar. Ook wat jammer van de bovenkant.
Doch een mooi vriendelijk portret. De lichtinval is net dat stukje wat daarvoor zorgt.
magda_90 schreef:Agossi
Ach gos, hij doet je naam er eer aan.Wat een poeppie!
Mist iets aan scherpte lijkt? Niets op aan te merken verder! Die zal vast aan de muur komen denk ik.