En ik word steeds chagrijniger van mezelf. het wil vandaag gewoon niet lukken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvonne_V schreef:hmm dit is het resultaat vandaag ... veel beter gaat het niet worden denk ik..
Kwalitatief gezien belabberd - veel ruis e.d.
[ Afbeelding ]
Colorado schreef:Neeeneenee! Ruis kan juist heeerlijk zijn en hier vind ik het dan ook helemaaal niet storen, mooie plaat juist
keeliie schreef:Ik durf hem bijna niet te plaatsen, maar toch![]()
Week 1:
[ Afbeelding ]
Ik heb al tijden problemen met mijn camera, en heb nu eindelijk een andere gekregen om te kijken of het resultaat met deze beter is.. Daarom moest ik wat foto's maken en heb ik maar meteen wat zelfportretten gemaakt aangezien ik dat telkens niet kon doen zonder cameraHet was niet echt de bedoeling om iets heel creatiefs te maken ofzo, maar wilde niet al meteen heel ver achter raken met het project
Yvonne_V schreef:hmm dit is het resultaat vandaag ... veel beter gaat het niet worden denk ik..
Kwalitatief gezien belabberd - veel ruis e.d.
[ Afbeelding ]
joey_lover schreef:Ik vind hem toch best goed gelukt hoor. Alleen inderdaad veel ruis.
Momenteel ben ik erg druk en het gaat mij echt niet lukken om alle foto's te beoordelen. Het spijt mij heel erg en ik begrijp het ook als jullie daarom mijn foto overslaan bij het beoordelen. Ik wil toch wel graag proberen de 52 weken te halen, dus zal wel m'n foto's hier wel blijven plaatsen
Mijn poging. Heb alleen geen flauw idee hoe de belichting op andere monitoren uitvalt...
[ Afbeelding ]
Fiffill schreef:Gefeliciteerd steefvicky!
Moest mijn week 2 hier nog plaatsen, heb een keer iets heel anders geprobeerd dan ik normaal doe
[ Afbeelding ]
& *klik*
Zal later even op de rest reageren.