Maar als de foto kleiner word valt het kwaliteitsverlies dus ook niet zoveel op of denk ik nu verkeerd? Dus dan zou het toch ongeveer gelijk moeten blijven?
Mij lijkt juist logisch dat het meer opvalt. Maar ik weet niet precies hoe het zit (;
lovey_ou
Geplaatst: 02-12-12 00:23
Naja mijn ervaring is dat de kwaliteit hetzelfde blijft of dat het in sommige gevallen zelfs goed kan uitpakken In iedergeval heb ik nog nooit dusdanig kwaliteitverlies gezien dat het opviel laat ik het zo zeggen
Nooor_
Geplaatst: 02-12-12 00:28
Probeer eens op facebook een foto up te loaden met een stukje tekst erop, en houd de foto gewoon op je computer er naast (: dan zie je eecht duidelijk het kwaliteitsverschil en vooral in de tekst.
Mijnalbum is indd ook geen goede site als je soms kijkt op itp en ziet dat mensen de foto's die ze van de fotograaf hebben gekregen uploaden bij mijnalbum dan zie je echt verschil
Ik upload met google indd en gebruikte voorheen photobucket die gebruik ik nu eigenlijk voor prive dingen. Tinypic ben ik niet zoon fan van de foto's worden wel eens verwijdert of iemand anders krijgt jou url dus dan kijk je in een itp met paarden foto's en dan staat er opeens een portret foto van een onbekend iemand tussen Altans zoiets heb ik wel eens gehad