Hmm hey daar! ik vroeg me af hoeveel ik voor een hele fotoshoot in het totaal zou mogen vragen.. er is namelijk voor de eerste keer aanvraag gedaan en heb geen flauw benul wat ik zou kunnen vragen, dus bij deze, helpen jullie me even? [RIJ-ITP] Fotoshoot van Cappuccini& Johanna op wandeling
_Lisaa__ | Op zich leuke foto's maar denk dat er meer uit te halen valt. | € 15,- Corkylover | Ik vind de foto's te licht.. niet helemaal mijn smaak | € 15,- MarLottie | Erg gave foto's | € 60/70,- Jess_vH | Sorry, ben er niet super gek van, precies wat Seven zegt Seven | Erg leuke foto's! | € 40/50,- Gianti | Super gave foto's! | €30/40,- Priscilla_ | € 30,- xTitanic € 30,-
Ben er echt heel slecht in haha, dus heb gewoon mijn eigen smaak aangehouden .
Oude foto van juni ja afgelopen jaar: Irish Cob hengst, Bram v/d Hertoghoeve
Afgelopen december: NRPS merrie, Selly
Herder x Border collie pup
nenahdm
Geplaatst: 16-04-13 21:02
lovey_ou schreef:
zou leuk zijn als je ook andere beoordeeld
Sorry maar heb er écht geen flauw benul van,, niets noppes
xTitanic: Leuke foto's, rond de 20 euro. Selly13: Nog oefenen met scherpte, en het uitsnijden van de foto's, rond de 10 euro:). ZoeyDercks: Mooie scherpe foto's rond de 40 euro zou ik er ongeveer voor geven. Ik heb verder eigenlijk geen flauw benul van foto's en zou graag een schatting willen wat ik voor een shoot en voor een digitaal bestand voor eigen gebruik zou kunnen vragen?
Pricilla__: 30 euro, mooi scherp en mooie kleuren Selly13: Nog even door oefenen, foto's zijn niet scherp. ZoeyDercks : 30 euro. De kleuren in de linkjes kloppen niet helemaal. Stephanie_M: 40 euro gwen1298: vind ik heel moeilijk, de eerste foto van de hond vind ik wel leuk en ziet er goed uit. Terwijl de galopfoto onscherp is en raar uitgesneden.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor een shoot en hoeveel voor 1 digitaal bestand op groot formaat? Een aantal foto's van mij: '
Heb geen idee qua prijzen etc, maar ik doe mijn best !
AnneXxX : Rond de 20,- zou wel een mooi prijsje zijn, sommige foto's zijn onscherp of verliezen hun scherpte. Verder wel netjes ! Voor een digitaal bestand zou ik rond de 5,- rekenen? gwen1298 Ik zou er rond de 15/20,- voor geven. ZoeyDercks Rond de 35/40,- Ze zijn mooi! Al verliest de laatste ietwat scherpte. Stephanie_M Rond de 30,- De foto's zijn mooi, maar soms iets te dof naar mijn mening.
Zelf ben ik een 14 jarige beginnende fotograaf, sinds mei vorig jaar is het mijn hobby.
Stephanie_M: 30 euro zo ongeveer AnneXxX: Mis soms wat scherpte en bewerking vind ik persoonlijk ook niet top, 15 euro Die ene van die haflinger aan zee in de linkjes is wel suuuuuper moooi RdLFoto: Zeker mooie foto's, 25-30 euro
Ben onlangs naar een cross geweest wezen foto's trekken. Ik krijg toch wel veel aanvraag, nu vraag ik 8 euro per foto, is dit redelijk? meer/minder?
Ik ben niet zo goed in taxeren, maar ik doe een poging haha! Ik doe het zegmaar op basis van wat ik er ongeveer voor zou willen geven als ik deze foto's zie - Priscilla__: 25/30 euro - xTitanic : 20 euro - Selly13: 10/15 euro - ZoeyDercks: 35/40 euro - Stephanie_M: 30/35 euro - gwen1298: 15 euro - AnneXxX: 20 euro - RdLFoto: 35/40 euro - xTitanic : 25 euro (tarief per foto geeeeen idee)
Nu mijn foto's. Ik doe regelmatig shoots en heb hiervoor een vaste prijs. Nu hoor ik van veel mensen dat zij vinden dat ik wel iets omhoog zou kunnen met mijn prijzen. Vandaar mijn vraagje hier; hoeveel zouden jullie voor een shoot van mij willen geven?
RdLFoto - Erg mooie foto's vooral voor jou leeftijd ! Ongeveer 35 euro xTitanic - 25 per fotoshoot , 8 euro per foto. Channiiiej - Erg mooie foto's bewerk jij iets qua ogen ? Omdat die er elke keer heel erg uitspringen. bij de paarden foto's mogen ze soms een tikkie scherper. 25 euro
mandy_8
Geplaatst: 04-05-13 21:29
Ik ben ook erg benieuwd wat jullie bij mij schatten doe maar een poging om andere te beoordelen
Priscilla__: 35,- xTitanic: 15,- ? selly: 10,- vind je foto's niet echt bijzonder ;o zoeydercks: vind 40,- inderdaad ook een goede prijs! mooie foto's! Stephanie_M: ook rond de 35,-/40,- gwn1298: 15,- je eerste foto is daarbij heel mooi, vergeleken met je 2e en 3e foto anneXxX: rond de 20.- rdlfoto: 35/40 Channiiiej: rond de 20 euro
Eerste keer in dit topic en ben hier heel slecht in... ik doe eens een poging
Priscilla__: Rond de €40. xTitanic: Rond de €20. Vind de compositie met de pony niet zo.. de hond vind ik wel weer erg gaaf. Selly13: Ik zou nog veel door oefenen.. ZoeyDercks: €75. Niets op aan te merken. Wat een prachtige foto's! Stephanie_M: €25 ongeveer. gwen1298: €15. De foto van het eerste hondje vind ik erg mooi, alleen die andere spreken me totaal niet aan. Mis scherpte en de uitsneden zijn heel vreemd.. AnneXxX: Rond de €20, je hebt er duidelijk oog voor. Alleen ik mis vaak scherpte en de belichtingen/kleuren vind ik niet overal even goed. RdLFoto: Rond de €40, erg mooie foto's Channiiiej: Rond de €30, soms mis ik nog wat scherpte maar al erg mooie foto's! mandy_8: Rond de €10, veel door oefenen.. vind ze matig. Komt misschien ook door het uploaden?