Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Bedankt!!
Ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben op de Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM.![]()
gabyfedde schreef:Wuis schreef:Bedankt!!
Ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben op de Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM.![]()
Denk dat je voor paardenfotografie meer hebt aan een telezoomlens. De lens die je nu noemt is hartstikke leuk voor portretten, landschappen etc.
Wuis schreef:gabyfedde schreef:Wuis schreef:Bedankt!!
Denk dat je voor paardenfotografie meer hebt aan een telezoomlens. De lens die je nu noemt is hartstikke leuk voor portretten, landschappen etc.
Klopt, maar een tele heb ik al (zou hier t.z.t. wel een vervanger voor willen, maar vervanger van de kitlens heeft dan toch eigenlijk voorrang).
Maar ik blijf het een enorm hoog bedrag vinden voor die lens, zoniet té veel..
Wuis schreef:Wuis schreef:Bedankt!!
Maar ik blijf het een enorm hoog bedrag vinden voor die lens, zoniet té veel..
Wuis schreef:Kun je misschien eens wat voorbeeldjes geven van wat jij er mee gemaakt hebt (niet dat je daar nou veel aan kan zien want het ligt er toch aan wat je er zelf mee doet, maargoed, even voor het idee).
Amanda schreef:Kun je dan niet beter kijken naar de 24-70mm F2.8? Zowel Sigma als Canon hebben deze lens.
Goede kwaliteit en fijn lensje
imd schreef:Hmm, had nou eindelijk mijn keuze gemaakt (Canon 55-200mm) en bestelling geplaatst. Nou was de lens in bestelling bij de leverancier, maar ik ben dus gister gebeld door Konijnenberg of ik even contact op wilde nemen - vader nam op, ik was er niet - want er zou iets zijn dat de lens eruit zou gaan en er een nieuwe zou komen ofzo. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik ga ze zo bellen, maar ze zijn nog niet open, en dan kan ik alvast wat research doen