Hierbij mijn week 41 vorige weekend gemaakt tijdens een weekendje Ardennen het ras is Saler, een Frans rund, deze boer had er veel daar in de omgeving lopen, voordeel was dat ze een veel rustiger karakter hebben dan andere soorten vleeskoeien.
Mijn week 41. De afsluiting van de feestweek in ons dorp, waarbij de NK skydivers aanwezig waren. Ik fotografeer eigenlijk nooit bij nacht en ik vond deze wel redelijk gelukt: IMG_1974-2 by Claudia Schoo, on Flickr
horses_m
Geplaatst: 15-10-17 14:09
Dankjewel voor de feedback Ik heb idd soms nogal problemen met de nabewerking De kleuren van mijn laptop komen niet overheen helaas met de echte kleuren wat het soms nogal moeilijk maakt
Hierbij week 41 Net terug van vakantie in duitsland Hierbij kasteel burght in Cochem
Week 41 wordt toch deze, het vogeltje is niet scherp en daarom wil ik hem eigenlijk niet inleveren...
Calice
Geplaatst: 15-10-17 17:13
Week 41: Vers uit de camera, ben nu nog in Frankrijk maar heb gelukkig de cardreader die aan mijn telefoon kan mee . Er zijn hier nu zoveel gave paddestoelen .
Even een wat simpelere deze week, ben nog druk bezig met het doorspitten van de foto's die ik vandaag gemaakt heb bij de oefencross. Dit is een van de eerste deelnemers, rond een uurtje of 9 vanmorgen
Zo, dat is een korte lijst aan het worden, zeg! Gaat het hier nog helemaal goed? Ik ben er echt even tussenuit. Ik heb denk ik sinds juni mijn camera niet meer aangeraakt... Ik blijf nog even van een afstandje kijken. Inmiddels wel het modereren weer opgepakt.