Ik heb ook een feedback gemaakt, ik vond het best moeilijk om wat op te merken, maar ik heb mijn best gedaan en het zijn grotendeels complimentjes geworden

Nayomie: Gave foto, mooi scherp, heel leuk

_Kiki_: Mooie foto met mooie kleurcontrasten, de achtergrond trekt wel heel erg de aandacht, maar ik vind de kleuren heel erg gaaf

Asselruiter: Wauw supermooi! Heel erg scherp.
Heavenslove: grappige foto! Persoonlijk trekt hij mij niet heel erg maar ik vind hem wel erg leuk

Irene96: Hele mooie foto, gaaf contrast en goed gebruik gemaakt van de 2 kleuren, top!
Laurajoy15: Opzich een hele mooie foto

JewEmm: Grappige positie, vind die tak inderdaad wel storend waardoor het geheel voor mij iets minder wordt.
Bellatrix: Leuke foto, lekker zonnetje

Fellow: Wauwie hele mooie foto, niets aan op te merken! Leuk dat hij een beetje scheef staat, nu komt hij nog mooier naar voren.
Mb_foto: Leuke foto! Ik vind het kleurencontrast niet zo fijn om naar te kijken waardoor de foto voor mij niet erg bijzonder is, paardje staat er verder mooi op.
Fenneeee: Wauwie, hele mooie foto! Jammer dat je zijn oog net niet ziet, maar zo'n mooie voorpluk ervoor is'ie ook prachtig! Leuke haflinger.
Marit: Leuke foto met mooie kleuren! Hou zelf alleen niet zo van panorama, daardoor wordt alles een beetje vervormd.
monbyou: Leuke foto! Volgens mij niet helemaal scherp, bovenkant had wat meer ruimte tussen gemogen, maar ik vind het een leuk beest

XiiaaooNaa: Wat een prachtige foto, geweldig mooi contrast, een dikke tien!
Kelszz_: ik vind het eigenlijk geen bijzondere foto en zou in het eerste opzicht ook niet duidelijk weten wat het onderwerp is. Ik vind het aan de andere kant ook een grappige foto omdat je toch tussen al het groen gaat zoeken naar de bloem

Racheel: Haha rashie! Ontzettend leuke foto!! Volgende keer nog even mooi kijken en het plaatje is helemaal compleet

Suuszels: Wat een ontzettend leuke foto, lijkt wel het wild-westen haha. Ik vind hem ontzettend goed gelukt, niet altijd standaard paard in het midden, maar aan de zijkant, en door de rustige achtergrond komt het paard alsnog goed naar voren. Ik vind dit eigenlijk een van de leukste foto's van deze week

Hanna_94: Leuke foto met een leuke hond! Jammer van het takje voor zijn bekkie, maar ik vind hem heel erg goed gelukt!
Eviii_x: Ik vind hem erg mooi

manonnevot: Hele mooie foto! Eigenlijk niets aan toe te voegen, leuke sfeer!