Verow schreef:Super bedankt moonlightje! zijn echt mooi! thnx! graag gedaan!voor Jessiejl0ve:voor zadel:
mijn lijstje: *1 loverhorse (AF!) *2 Misshaffie (AF!) *3 Dabo (AF!) *4 Lailapri (AF!) *5 Marrepar (AF!) *6 Gilian (AF!) *7 Verow (AF!) *8 Jessiel0ve (AF!) *9 Drowining (geen foto's) *10 Zadel (AF!) *11 Max (AF! gepbt) *12 Kwadraatje (ga ik morgen aan beginnen ) *13 Amable *14 Roxy 20 *15 Jans16 *16 Chippp *17 Loverambo *18 lovesunny(sammy) eerst de lijst af dan neem ik weer mensen aan!
Ik dacht help zadel even, dus heb erm maar een uitgepikt redelijk onderaan... Weet nie of t wat is maja was wel leuk geprobeert dan een kleine Preview:als je t groter formaat wil, moet je maar ff zeggen
lailapri schreef:bedankt moonlightje!graag gedaan,@Miky0 hij is leuk geworden! kun je er ook eentje voor mij maken?
r00z schreef:Super mooie collages worden hier nogsteeds gemaakt zeg Niet dat ik datnou kan ofzo als ik het kan kan iedereen heb! een beetje gunnen
[quote="Moonlightje"]mijn lijstje: *1 loverhorse (AF!) *2 Misshaffie (AF!) *3 Dabo (AF!) *4 Lailapri (AF!) *5 Marrepar (AF!) *6 Gilian (AF!) *7 Verow (AF!) *8 Jessiel0ve (AF!) *9 Drowining (geen foto's) *10 Zadel (AF!) *11 Max (AF! gepbt) *12 Kwadraatje (AF! ) *13 Amable (AF!)*14 Roxy 20 (AF!)*15 Jans16 *16 Chippp *17 Loverambo *18 lovesunny(sammy) *19 love_sander*20 Worst
voor roxy20Worst schreef:Wie wil er voor mij eentje maken? ja hoor ff de lijst veranderen pb de foto's maar voor jans16
UkkieY schreef:@ zadel : wil je er voor mij ook 1 maken..? ... ja hoor is goed moet ik fotos uit je profiel halen of stuur je wat op
Voor Jessiejl0veNiet super maar ik vind het echt super leuk om te doen!!PB Me als je er een wiltLijstje:1.Rieta2.Juudjuh3.Miejj
lailapri schreef:he mijn foto's leuk gemaakt hoor! zal ze blij mee zijn, pony heet trouwens jolandawelke bedoel je?voor lovesunny voor chikaah:
vemrulz schreef:[image] Voor Jessiejl0veNiet super maar ik vind het echt super leuk om te doen!!PB Me als je er een wiltLijstje:1.Rieta2.Juudjuh3.Miejj4.MissHaffie?Ik vind um juist erg mooi!