Deze keer geen technische hoogstand. Het was een zotte, chaotische en drukke week, dus gekozen voor een rommelige foto. Week 40
Muronia
Geplaatst: 08-10-17 21:03
Week 40:
tesseke
Geplaatst: 08-10-17 21:45
Week 40
Foto van een tijdje terug, maar mocht hem nu pas laten zien.
caaramel
Geplaatst: 08-10-17 22:14
Week 40 Probeersel voor de uitsnede, geslaagd? Ik weet het niet zo goed. Is in ieder geval bewust, foto was oorspronkelijk helemaal niet krap gekaderd.
Omgezet naar zwart-wit omdat ik het groene in het origineel bijzonder storend vond. Contrast was voor mij een twijfelpuntje, zouden jullie dat meer omhoog zetten nog?
Annetjuuh Goed gekozen moment, de boodschap is duidelijk. De lijn van het gras leidt mooi naar je onderwerp. Alleen de wolk aan de rechterkant verstoort het was maar mooie foto. Athelas Een mooi paard denk ik maar waar meer uit te halen is. Nu is het licht vlak en eigenlijk nog te fel. Ook mis ik het oog, wat je bij een portretfoto wel nodig hebt. Bellatrix Leuke actiefoto, de kleuren van het speeltje maken het een intressante foto. BernetteO Ik weet niet waar je hem genomen hebt maar ik vind hem een beetje te veraf voor een echt portret en te dichtbij om hem in de omgeving te plaatsen. ( Niet dat het een onderwerp is om dichtbij te komen ) caaramel Gaaf idee en goed om in zwart wit te doen. Ik kan mij ook nog voorstellen dat je dit probeert met een nog rustigere achtergrond of een stadachtergrond die mooi vaag is. Gave foto! Calice Leuke uitdrukking heb je gevangen bij de pony. Het halster vind ik wel een vrolijke toevoeging in deze foto. Fem Mooi! Fris Supermoment! Leuke foto. horses_m Mooie pose en bij deze vind ik het wel dicht bij genoeg. Het licht is aan de vlakke kant waardoor de kleuren en het contrast ook wat minder zijn.JewEmm Geweldige actiefoto, goed gezien! LoveUggs Nette foto. magda_90 Grappig perspectief maar ik mis misschien toch wel een beetje een echt onderwerp. Mariett Leuke vrolijke foto. MarijeR Nette foto. MarjanB Sprekende foto, misschien een heel klein beetje de highlights op de koeien oplichten (dodge) zodat ze er net wat meer uitspringen? Marjoow Mooi actie moment. Murosch Nette foto. NESCAFE Niobe Mooi. Altijd leuk om te zien wat mensen allemaal niet bedenken. Quir Schattig moment. Fototechnisch wel een beetje een snapshot. Revanches Heel mooi! Zo kwetsbaar en schattig, mooi in beeld gebracht. rosslover Goede portretfoto. tesseke Ook heel schattig en mooi in beeld gebracht. De pretoogjes springen er helemaal uit. Daar zijn zijn ouders vast heel blij mee. Tigress Ik vind het pluche hondje niet helemaal tot zijn recht komen in de foto maar verder een nette foto.