Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:
F_Orumster schreef:Als achtertuin lijkt het me dan weer mindermaar wel leuk als urbex locatie.
De schoen aan het prikkeldraad doet een beetje concentratiekamp achtig aan... wel luguber.
Nefertarie schreef:Onderwerp : Vervoer
Uiterste datum inzending : 07-05-2013, 20:00uur
Stemmen na sluiting inzendingen t/m : 09-05-2013 20:00uur
Bellatrix - Foto2
Agossie - Foto
pinky87 - Foto
Lara - Foto
XxLiEsJuHhxX - Foto
Nefertarie - Foto
Forumster - Foto
Lipydo - Foto1
Bedankt voor je commentaar! Krap gekaderd... Dat hoor ik wel vaker. Moet ik toch beter op gaan letten....
Bellatrix:
Prachtige foto, je blijft er echt naar kijken! Vast ook een mooie auto.... *jaloers*
Mooie kleuren en scherpte
Agossie:
bijna een 'eng' perfecte foto. De kleuren springen van het beeld. Maar daarom vind ik hem juist ook wat minder spannend.
Pinky87:
leuk idee, ik mis nog net het zeiltje in de klomp! De kleuren vind ik prettig, behalve de zwarte waas om de foto.
Lara:
ons aller favoriete onderwerp, maar toch wel erg voor de hand liggend!
De kleuren vind ik erg mooi van deze foto. De fel groene boom en de zachte kleur van de dorre hei.
Aan de ene kant vind ik het interessant en toch stoor ik me aan het wazige stuk voor de tweede ruiter.
Liesjuh:
ik snap hem toch nog niet helemaal, zal wel aan mij liggen. De kleuren en de achtergrond doen me denken aan mijn vakanties in Zweden en Noorwegen![]()
De bellen vind ik mooi scherp en duidelijk, geen twijfel over waar je oog naar toe word getrokken.
Forumster:
grappige foto! Ik vind de scherpte/diepte heel prettig om naar te kijken. Lag je op de grond??
Misschien als je het autootje met de punt naar links had gedraaid, dat hij dan mooi het licht had gepakt.
Lipydo:
Brrr, lugubere foto! Doet me echt denken aan Auschwitz, concentratiekampen e.d. Wel toepasselijk in deze week![]()
Maar ik vind idd dat er veel emotie in de foto zit, vergane glorie, iemand die over het hek is geklommen en zijn schoenen is verloren o.i.d.....
Ik vind de laatste van jouw drie foto's ook een mooi beeld geven, van een achterbuurt, een ghetto ergens, waar mensen lakbij en op het spoor wonen, haha. Ik neem toch aan dat dit niet in Hoogkarspel is?? Ik stem op de jouwe
Lipydo schreef:Agossie, niet zo'n hedendaags onderwerp dus daarom boeiend. Echter vind ik de halo rondom de helicopter wat storen. De lucht had van mij minder donker (blauw) gehoeven. Daarnaast mis ik meer beweging van de wieken, hij lijkt nu te zweven.
Nefertarie schreef:Agossie:
bijna een 'eng' perfecte foto. De kleuren springen van het beeld. Maar daarom vind ik hem juist ook wat minder spannend.
Citaat:Onderwerp : Vervoer
Uiterste datum inzending : 07-05-2013, 20:00uur
Stemmen na sluiting inzendingen t/m : 09-05-2013 20:00uur
Bellatrix - Foto 3
Agossie - Foto
pinky87 - Foto
Lara - Foto
XxLiEsJuHhxX - Foto
Nefertarie - Foto
Forumster - Foto
Lipydo - Foto 2
Citaat:Onderwerp : Vervoer