Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:HLP, onzin. Ik heb alleen maar originele grips in mijn bezit gehad, in totaal 5 stuks en bezit er nu 3. Heb ook altijd al originele accu's en B-merken naast elkaar gebruikt en heb nog nooit problemen gehad met mijn grips. Onzin dat originele grips op tilt slaan met B-merken.
Carlijn schreef:not sure wat er precies gebeurt, maar het is wel erg eenvoudig om de accu de schuld te geven van bv. een kortsluiting. 5dII registreert ook gebruikte objectieven en serienummers.Ik heb met mijn 450D, neppe grip en neppe accu's ook nog nooit last gehad, en heb verschillende soorten neppe accu's... Raar verhaal Thirsa.
Kevin, dat is bagger, dus als ik wil overstappen op een 7D zal ik bijvoorbeeld alles origineel moeten kopen, omdat ze het registreren en je garantie dan vervalt? Stom.Maar zal wel een reden hebben idd.
HLPhoto schreef:@ honeybee: schiet eens een dagje portretten, dan begrijp je direct waarom. Je camera dwars zonder grip = klote! Bij mij is ie er bij evenementen vaak onder weg.