x_Heidi schreef:Ik heb al een leuke gezien namelijk de Canon EOS 1000D. Die is nu bij Bol.com 379,99
348,- www.foka.nl (gedegen fotozaak) 340,- www.bobshop.nl (allround elektronicazaak)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Heidi schreef:Ik heb al een leuke gezien namelijk de Canon EOS 1000D. Die is nu bij Bol.com 379,99
unicumW schreef:heb weer een vraag![]()
ik heb een maand geleden de canon powershot SX200 IS gekocht. hele fijne camera maar ik kan niet overweg met de diafragma en sluitertijd.
nu wil ik eigenlijk een canon 1000d spiegelreflex kopen. werkt deze makkelijker met de diafragma of ligt het gewoon toch echt aan mezelf?
en zit er op de spiegelreflex veel meer op als op die ik nu heb?
Toydoll schreef:kakanox is homolumens geworded op bokt
Grappig, wist niet eens dat er een foto topic bestond op bokt.
Nou 'HL'doe ons eens leren hoe we mooie foto's maken :p
Toydoll schreef:overigens vind ik mijn Nikon D40 ook nog wel meevallen in een binnenbak met een sigma 70-300/4.0-5.6 lens... Had erger verwacht:
(testen/oefenen bij de connemara hengstenkeuring, was voor mij de eerste keer fotos maken in binnenbak..)
Nouks schreef:Tsja, wat wil je met de camera? Heb je echt de intentie door te groeien? Wil je graag ook kunnen filmen? Verwacht je bij weinig licht te willen fotograferen (bijvoorbeeld paarden in een binnenbak)? 3x ja = 500D of 550D kopen, 1/2x ja is twijfelen hoe belangrijk het voor je is, met 0x ja is de 1000D een prima keuze.
Overigens is een 550D geen garantie voor scherpe binnenbakfoto's op hoge ISO hoor, e.e.a. hangt ook af van de lichtomstandigheden in de specifieke bak en de lens die je gebruikt.
lifaya schreef:de 1000D is hét instapmodel van de canon, tuurlijk zegt de consumentenbond dat dat de beste koop is, maar dat beteeknt niet dat het iets isIk heb zelf eerst de Canon 450D gehad, prima camera, superding en simpel! nu heb ik de 50D en mijn vader de 500D. de 1000D zou ik zoiezo al niet nemen als je een budget hebt dat je ook een 450D of een 500D kan kopen. Bedenk je wel dat je ook een telelens erbij moet kopen want een kitlens met paarden is geen goede combinatie
ik weet niet wat je budget toelaat?
lifaya schreef:denk dat de 450D dan het meest voor jou egschikt is icm de kitlens en de 55-250 IS lensdie lijkt me het beste voor jou, is niet al te duur en goed te gebruiken
Fizz schreef:Met welke canon lens kun je fijn paarden fotograferen?
Het gaat om actie foto's van de sport, portret foto's, vrijheid.
Niet te duur en niet te luxe.
Fijne lens om mee te beginnen(geen kitlens)
DaniqueHorse schreef:Renee, jij was toch bij laurien (Laurien_) en estelle (essie_blue) geweest voor fotoshoot?
toen was ik er ook nog eventjes, maar met welke camera heb jij toen geshoot?
ik zit er heel erg overna te denken om er ook 1 te kopen...